منوی دسته بندی

لیوان عکس باسابلمیشن و لیوان Cricut

چاپ لیوان قلبی

لیوان عکس باسابلمیشن و لیوان Cricut

من سوالات زیادی در مورد این که آیا شما می توانید لیوان عکس را باسابلمیشن و چاپ لیوان Cricut درست کنید، گرفته ام. شما قطعاً می توانید! این یک آموزش بسیار درخواست شده است و من امیدوارم که تهیه هدایای مناسب برای خانواده و دوستان در هر موقعیتی برای شما مفید باشد.

لیوان عکس

لوازم مورد نیاز:

شما برای این پروژه به چند مورد خاص نیاز دارید. در اینجا لیستی از همه موارد مورد نیاز شما وجود دارد:
لیوان (در مورد لیوانهایی که استفاده می کنیم نهایت دقت را داشته باشید سعی کنید از لیوان های سرامیکی درجه یک استفاده کنید تا بهترین نتیجه از چاپ عکس روی لیوان را داشته باشید)
چاپگر سابلمیشن ، جوهر و کاغذ سابلمیشن 

  • قیچی
  • لیوان سابلمیشن
  • کاغذ سابلیمیشن
  • نوار مقاوم در برابر حرارت 
  • غلتک پرزدار
  • نوار اندازه گیری
  • پرس لیوان کریکت
  • الگوهای لیوان
  • و در اینجا چند نکته و ترفند برای یافتن محصولاتی که کارساز هستند آورده شده است.
  • برای این پروژه باید از لیوان های روکش شده با سابلمیشن استفاده کنید. اینها لیوانهایی با پوشش پلی خاص هستند که به چاپ سابلمیشن کننده امکان واکنش و پیوند با سطح شما را می دهد. من با استفاده از این آموزش از دو ماگ زیر استفاده کردم:
    لیوان سفید 
    لیوان سفید ساده به یاد داشته باشید که اگر به دنبال لیوان هستید، مطمئن باشید که دارای روکش بوده و دارای قطر 11 – 16 اونس، دیواره مستقیم، قطر 3.2 – 3.4 اینچ و حداکثر ارتفاع 4.72 اینچ هستند.

چاپگر سابلمیشن

برای این پروژه به چاپ سابلمیشن نیز احتیاج دارید. در مورد این که سابلمیشن چیست می توانید در این پست بیشتر بخوانید. شخصاً، من یک چاپگر Epson EcoTank دارم که آن را تغییر دادم تا به عنوان یک چاپگر سابلیمیشن تبدیل شوم. لطفا توجه داشته باشید که یک چاپگر معمولی برای این پروژه کار نمی کند. برای کار با فرآیند لازم است چاپگر مناسب و همچنین جوهر سابلمیشن داشته باشید. آیا می خواهید ببینید که چگونه چاپگر خود را ساخته ام؟ این پست را امتحان کنید!


قالب های لیوان رایگان

من یک مجموعه الگو برای شما دارم که می توانید با لیوان عکس خود استفاده کنید و می توانید با ثبت نام در خبرنامه زیر این الگوها را دریافت کنید. فقط اطلاعات خود را اضافه کنید و یک فایل zip به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. اگر خبرنامه را قبلاً دریافت کرده اید، فقط اطلاعات خود را دوباره اضافه کنید زیرا برای هیچ چیز دیگری ثبت نام نمی کنید.


طراحی لیوان

اکنون که لوازم و الگوهای خود را در اختیار دارید، زمان طراحی لیوان ها فرا رسیده است. شما می توانید از الگوهای بالا استفاده کنید یا در Cricut Design Space برای لیوان ها قالب های رایگان نیز وجود دارد. فقط لازم است به یاد داشته باشید که برای Cricut Mug Press طرح شما باید حداقل 1/2 اینچ از دسته دو طرف فاصله داشته باشد. اگر لیوانی انتخاب کردید که لیوان Cricut نباش، توصیه می کنم از چیزی مانند نوار دوخت برای اندازه لیوان استفاده کنید و سپس مطمئن شوید که الگوها برای شما مناسب هستند.

نحوه اندازه گیری لیوان برای یک الگو

من از Cricut Design Space استفاده کردم تا تصاویرم را با الگوها کوتاه کنم و شکلی را که برای طرح هایم می خواستم قبل از چاپ بدست آورم. برای انجام همین کار می توانید از هر برنامه طراحی استفاده کنید. همچنین می توانید الگوها را چاپ کنید، آنها را در چاپ سابلمیشن چاپی خود ردیابی کنید و با قیچی برش بزنید. روش های زیادی وجود دارد که باعث می شود الگوها برای لیوان ها کار کنند.
اگر می خواهید ببینید که من از Cricut Design Space برای اندازه گیری تصاویر و استفاده از الگوها استفاده می کنم.

پس از طراحی خود، فقط آنها را با چاپگر سابلمیشن خود بر روی کاغذ سابلمیشن چاپ کنید. من همچنین از Cricut Design Space برای این کار استفاده کردم تا یک جعبه سیاه در اطراف چاپهای من مشاهده کنید. جعبه مورد نیاز نیست و شما همچنین نیازی به دستگاه Cricut ندارید. توضیح این فرآیند در Design Spac بسیار آسان بود e و برنامه رایگان است. در هنگام چاپ جعبه، جوهر اضافی می گیرد.

هنگام کار در Design Space و چاپ، می خواهید علامت کادر “add bleed” را بردارید. همچنین اگر مشکلی برای چاپ با کیفیت دارید، می توانید کادر “استفاده از گفتگوی سیستم” را علامت بزنید تا تنظیماتی مانند سرعت چاپ را تغییر دهید. 

هنگام تصحیح، چاپ سابلمیشن شما باید منعکس شود. این کار را می توانید یا در تنظیمات چاپگر یا در تنظیمات در Design Space انجام دهید. شما نیازی به انجام هر دو مکان ندارید. فقط یکی یا دیگری!

فشار دادن طرح های شما
اکنون که چاپهای خود را دارید، وقت آن است که آنها را به لیوانهای خود اضافه کنید! پرس خود را گرم کنید در حالی که لیوان ها را خودتان آماده می کنید. قبل از شروع لیوان را با غلتک پرز تمیز کنید.

تمیز کردن یک لیوان با غلتک پرز

در جایی که حاشیه نازکی در بالا و پایین قرار دارد، چاپهای خود را فقط با یک قیچی اصلاح کنید. من به آرامی برش می زنم و مطمئن می شوم که آن را تا جایی که ممکن است صاف بدست آورم، زیرا شما از این برای قرار دادن روی لیوان خود استفاده خواهید کرد. ممکن است متوجه شوید که رنگها روی چاپ های سابلمیشن شده شما بی صدا هستند و اشکالی ندارد. پس از فشردن آنها واقعاً درخشان و ظاهر می شوند.

چاپ سابلمیشن 

چاپ را روی سطح لیوان قرار دهید و مطمئن شوید که مستقیم است و از دسته از دو طرف فاصله مساوی دارد. شما می خواهید قبل از ضربه زدن مطمئن شوید که این سطح روی لیوان محکم است.

افزودن چاپ سابلمیشن به لیوان

چاپ را در مرکز به خوبی بچسبانید. من دوست دارم یک طرف را بچسبانم، سپس کاغذ را محکم بکشم و طرف مقابل را نوار چسب بزنم.

افزودن نوار به لیوان سابلمیشن

سپس نوار را در بالا و پایین جایی که لبه های الگو قرار دارد اضافه می کنم تا محکم نگه داشته شود. من همچنین می خواهم تا پایین قسمت فیلم را بچرخانم تا پرس حرارتی من هنگام وارد کردن چاپ آن را محکم نکنم.

ضربه زدن به پایین یک لیوان سابلمیشن

من دوست دارم برای محافظت از پرسم از کاغذ محافظ روی چاپ های سابلمیشن استفاده کنم. من برای احتیاط بیشتر از سه برگ استفاده می کنم اما اغلب از ورق بالا استفاده مجدد می کنم.

چاپ سابلمیشن آماده برای لیوان

ورق ها را به اندازه برش دهید و آنها را دور لیوان بپیچید و مطمئن شوید که کل چاپ سابلمیشن را پوشش می دهد. اینها را هم بچسبانید.

کاغذ محافظ دور لیوان سابلمیشن

لیوان را به مطبوعات اضافه کنید و اهرم را ببندید. به یاد داشته باشید که پرس لیوان خود را در دمای مناسب گرم می کند و دارای تایمر داخلی است. نیازی به تنظیم زمان و دما روی این پرس نیست. وقتی کار تمام شد بوق می زند.
لیوان cricut با یک لیوان عکس در داخل فشار دهید
پس از اتمام کار، لیوان را از روی پرس برداشته و یک حصیر مقاوم در برابر حرارت قرار دهید. دسته سرد خواهد بود.
قرار دادن لیوان عکس بر روی حصیر مقاوم در برابر حرارت
من دوست دارم کاغذ را از روی گرم نگه دارم، بنابراین از چند دستکش مقاوم در برابر حرارت استفاده می کنم و پوست آن را پس می گیرم. در صورت گرم بودن نوار نیز بسیار آسان برداشته می شود.

برداشتن کاغذ سابلمیشن از روی لیوان

سپس فقط بنشینید و به لیوان های عکس با شکوه خود و چقدر شگفت انگیز نگاه کنید!

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *