منوی دسته بندی

لیوان سفارشی

چاپ لیوان

لیوان سفارشی

بازار لیوان در حال رونق است و چاپ لیوان های سفارشی با کیفیت بالا در بازار مقرون به صرفه هستند. لیوان در ابعاد و رنگهای متفاوتی در دسترس می باشد.

چاپ با کیفیت بالا

با چاپ کامل می توانید در اطراف لیوان های سفارشی خود از طرح های با کیفیت بالا برای یک محصول جذاب تر استفاده کنید.

انواع لیوان و اندازه های سفارشی

لیوان های سفارشی دارای اشکال مختلف با دسته های دسته ای آسان هستند و در اندازه های محبوب 11 و 15 انس موجود هستند.

لیوان قهوه سفارشی

چاپ حامد این امکان را فراهم آورده تا شما عزیزان بتوانید سفارشات تک و تیراژ خود را به هر تعداد که مایل باشید با حداقل مبلغ داشته باشید. چه یک فنجان تکی برای هدیه باشد، چه لیوان های سفارشی فله ای مخصوص فروشگاه شما – ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

می توانید تصاویر و برند خود را متناسب با سلیقه تان طراحی نموده و آن را بارگزاری کرده یا متن، عکس و طرح مورد نظر را برای ما ارسال نمایید تا همکاران ارشد ما آن را با زیباترین مدل های روز طراحی نموده و پس از تایید از سمت شما آن را روی محصولات مورد نظر شما مانند لیوان، تیشرت، سنگ و… چاپ نمایند.

لیوان قلبی شکل

با این لیوان سفارشی زیبا با دسته منحصر به فرد به شکل قلب، طرح عاشقانه ای به فروشگاه خود اضافه کنید. عکس ها یا گفته های موردعلاقه خود را اضافه کنید و با هر جرعه احساس کنید عزیزتان قدردانی می کند. چاپ لیوان سفارشی با ظرفیت 11 Oz در رنگ سفید موجود برای هر نوع نوشیدنی بسیار مناسب است.

چه بخواهید فروش های فصلی را در روز ولنتاین هدف قرار دهید و چه سالگردهای مهم را هدف قرار دهید، هیچ راهی بهتر از این لیوان سفارشی عاشقانه و قلبی شکل برای این کار وجود ندارد.

لیوان کلاسیک 11oz

یک لیوان جدید وجود دارد؛ یکی که بیشتر استقبال در بین عموم را دارد و حالی که بالاترین درجه کیفیت را حفظ می کند. این لیوان سفارشی کلاسیک، برای مشتری است که نمی تواند روز خود را بدون فنجان گرم خود شروع کند. این لیوان سفارشی از سرامیک سفید و بادوام ساخته شده و دارای اندازه 11 اونس است. طرحی شوخ و چشم نواز قرار دهید تا آن را هدیه ای مناسب برای هر عاشق واقعی قهوه یا چای قرار دهد.

لیوان سفارشی 15oz premium

هرچه لیوان بزرگتر باشد، جذابیت آن بیشتر است، زیرا وقتی صحبت از قهوه می شود، بیشتر همیشه بهتر است. چاپ لیوان بزرگ قهوه سفارشی در اندازه 15 اونس ارائه می شود و از سرامیک سفید و بادوام ساخته شده است. لیوان بزرگ را برای تمیز کردن در مایکروویو قرار دهید تا بدون زحمت نوشیدنی شما را گرم کند. تمام این نیازهای بزرگ فنجان سفارشی طراحی شماست و فروشگاه شما را مورد توجه قرار داد.

لیوان لاته (مخروطی)

یک عاشق قهوه واقعی می داند که هر نوع این نوشیدنی معطر شایسته یک ماگ خاص است. با دادن نیازهای آنها به متخصصان باهوش قهوه خود متوسل شوید. این لیوان لاته سفارشی این لیوان های سفارشی لاته ساخته شده از سرامیک بادوام می توانند به یک ضربه فوری برای هر عاشق قهوه تبدیل شوند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند لمس شخصی شما است.
لیوان قهوه کلاسیک
طرح خود را به این لیوان قهوه سفارشی اضافه کنید و نسخه اصلی خود را از یک پایه اصلی آشپزخانه ایجاد کنید. این لیوان خنک با دسته مناسب برای قهوه، چای و شکلات داغ است. این لیوان های سفارشی با ظرفیت 11oz ، یک پایه سفید برای ترجمه آسان طرح های پیچیده به چاپی با کیفیت بالا، مناسب برای استفاده های شخصی و تجاری هستند.

چاپ لوگو روی لیوان

لیوان سفارشی سرامیک (EU)

در مورد گسترش تجارت خود در سراسر ایران نظرتان چیست؟ اکنون فرصتی برای شما بوجود آمده است که به لطف گسترش شبکه ارائه دهنده چاپ ما لیوان های سفالی سفارشی ایجاد کرده و در سراسر کشور به فروش برسانید. این لیوان قهوه قابل چاپ که در مشهد واقع شده و توسط چاپ حامد تحقق یافته است، در 11 و 15 اوز در دسترس است.

چاپ شده با تکنولوژی سابلیمیشن با کیفیت بالا برای وفاداری بکر در طرح های شما، و لبخندهای بزرگ برای مشتریان شما.

لیوان های سفارشی

با یک دستگیره رنگی و فضای داخلی متناسب، این لیوان های قابل چاپ برخی از استایل های سبک را به روال معمول نوشیدن شما اضافه می کنند. این لیوان های سفارشی دو رنگ که در 11 و 15 انس موجود هستند، با روکش مخصوص ORCA درمان می شوند که نتایج چاپی بکر و ماندگار را تضمین می کند زیرا از زیبایی ظاهری برخوردار هستند.

لیوان های حرارتی یا جادوئی

برخی می گویند این علم است، دیگران هنوز هم به جادو اعتقاد دارند. این لیوان سفارشی هر بار که یک نوشیدنی گرم را در خود جای دهد ، نمایشی تغییر رنگ به نمایش می گذارد. طرح خود را اضافه کنید و یک فنجان دلپذیر برای کودکان و بزرگسالان ایجاد کنید که هنوز هم از یک حیله خوب استقبال می کنند. در 11 انس و برای کسانی که عطش قهوه سیری ناپذیر دارند، در 15 اوز موجود است.

لیوان مینا

کالای اصلی ماجراجو و یار معتمد کاوشگر – لیوان مینا. این لیوان های سفارشی می توانند 12 اونس اکسیر مورد علاقه شما را در حالی که در محاصره بیابان هستید، در خود جای دهند. این لیوان های ساخته شده از سطح بالا از استیل ضد زنگ و پوشش مینا، می توانند شخصیت شما را با چاپهای سفارشی پر جنب و جوش به خود بگیرند.
چرا لیوان های سفارشی یک کالای اصلی تجارت الکترونیکی هستند؟ لیوان در هر آشپزخانه وجود دارد – از خانه های معمولی گرفته تا مراکز حرفه ای، به همان اندازه که سقف خانه ضروری است ضروری است. هنگامی که نوبت به تجارت الکترونیکی می رسد ، لیوان های سفارشی گزینه ای کاملاً متنوع است که می تواند به دسته هایی مانند هدایای شخصی، جشن های فصلی، مضامین خانوادگی، نام ها، فیلم ها و موارد دیگر بپردازد. لیوان های سفارشی همچنین به عنوان یک محصول تبلیغاتی توسط شرکت ها و بازاریابان محبوب هستند.

ماگ سفارشی

بسیاری از ماگ های سفارشی رایگان را با طراحی چاپی که پیام نام تجاری آنها را منتقل می کند، انتخاب می کنند. هر بار که مردم از این موارد استفاده می کنند، پیام تبلیغاتی برند را مشاهده می کنند ؛ راهی مطمئن برای افزایش آگاهی از برند به صورت رایگان.

چاپ لیوان های سفارشی یکی از پر فروش ترین کالاهای تجاری است. طبق گفته های استاتیستا، پیش بینی می شود فروشگاه های کالاهای عمومی در سراسر جهان به درآمد تقریبا 2.2 تریلیون دلار برسند.

در ایالات متحده مصرف کنندگان 860 میلیارد دلار با بازرگانان آمریکایی که حضور آنلاین داشتند هزینه کردند – 44٪ افزایش باور نکردنی در مقایسه با سال 2019. این باید هر کارآفرین کوچک را تشویق کند که تجارت خود را شروع کنند و یک محصول عالی برای شروع، لیوان های سفارشی را با خلاقیت طراحی کنید.
چگونه می توان از چاپ با کیفیت بالا برای لیوان های سفارشی خود اطمینان حاصل کرد
برای ساختن طرح های زیبا و ایجاد لیوان های سفارشی سودآور با استفاده از سایت freepik می توانید از طرح های رایگان این وب سایت استفاده نمایید. برای چاپ لیوان ابعاد سفارشی خود را در محدوده 21 در 9 سانتی متر طراحی کنید. رزولیشن عکس را 300dpi قرار دهید. برای چاپ تیشرت اندازه عکس را متناسب با سایز تیشرت یا طرح مورد نظر انتخاب کنید و اطمینان حاصل نمایید که کیفیت عکس بالا بوده و تاری نداشته باشد.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *