منوی دسته بندی

لیوان سرامیکی با روش سابلیمیشن

چاپ لیوان

لیوان سرامیکی با روش سابلیمیشن

ما سالها صرف یادگیری و مشاهده بهترین روش چاپ لیوان های سرامیکی خود کرده ایم و بدون شک سابلییمیشن ارزانترین و سریعترین روش چاپ عکس روی لیوان های شخصی با حجم کم و شخصی است. همچنین کیفیت تصویر و پوشش بسیار خوبی را ارائه می دهد. سابلییمیشن به گرمای زیاد متکی است تا انتقال جوهر را روی لیوان روکش شده فعال کند. جوهر خاص است، کاغذ سابلیمیشن خاص است و برای اطمینان از اینکه جوهر به طور مساوی بر روی لیوان منتقل می شود به یک پرس متخصص نیاز است. هرکدام از این موارد را اشتباه انتخاب کنید هزینه و زمان زیادی را از بین خواهید برد. ما در بهترین کیفیت محصولات سرمایه گذاری کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم وقتی لیوان از ما خریداری می کنید تصاویر شما سالها بدون محو شدن دوام می آورند و در ماشین ظرفشویی شما نیز ایمن هستند.

مرحله اول طراحی

این کاملاً به انتخاب شما است که چاپگر تصاویر و متن را کاملاً یکسان می بیند به شرطی که با یک تصویر با کیفیت خوب شروع کنید، چاپ خوبی خواهید داشت. چاپگرهای سابلیمیشن نمی توانند چاپ سفید کنند، برای جبران آن، آنها بر روی کاغذ سفید چاپ می شوند و بر روی یک لیوان سفید سابلییمیشن می شوند. این خبر خوبی برای آن دسته از شما است که لبه سختی نمی خواهید. ما الگوهایی داریم که اندازه مناسبی برای هر سبک لیوان دارند و بنابراین شما می توانید یک طراحی مینیمالیستی داشته باشید که به صورت کاملاً مشابه روی هر لیوان قرار گرفته باشد.

اینها با دست چاپ می شوند و یکسان نخواهند بود اما نزدیک خواهند بود. نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که هرچه به سمت دسته یا لبه های بالا / پایین لیوان نزدیکتر می روید احتمال کمرنگ شدن شما بیشتر می شود. اگر نمی خواهید محو شود، طرح خود را کوچکتر کنید. شما باید تصویر را معکوس یا آینه کنید. اگر اینگونه نباشد، برعکس نحوه مشاهده آن روی صفحه خواهد بود. اکنون این ممکن است مسئله ای نباشد اما اگر متن یا طرحی داشته باشید که در حال بازآفرینی هستید، اشتباه خواهد بود و لیوان شما قراضه خواهد شد. اگر بخواهیم از استودیوهای Adobe و Corel استفاده کنیم، برای سهولت تولید jpg ، png یا pdf را پیشنهاد می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله کسب و کار تولید لیوان ما مراجعه کنید.

ما نمی توانیم چیزی را که متعلق به شخصی نیست  چاپ کنیم. عکس ها، تصاویر، آرم های متنی و غیره همه خوب هستند. تصاویر از اینترنت منفی است. ما نمی خواهیم از شما شکایت شود.

چاپ

ما همیشه 3 یا 6 لیوان را در صفحه ای چاپ می کنیم که مصرف کاغذ سابلیمیشن را کاهش می دهد. سپس طرح ها با برش چرخان برش داده می شوند.
تصویر چاپ شده معمولاً با استفاده از یک نوار حرارتی مخصوص به لیوان در حالی که طرف چاپ شده روی سطح لیوان را می بوسد، تا حد ممکن متمرکز می شود. بدون شکاف، هیچ چین و چروکی، بدون ترازبندی لوب طرف. اینها همه در چاپ اثر دارند و احتمالاً لیوان خراشیده ای دارند. وقتی نوار را می گذاریم سعی می کنیم به آن پارگی بریزیم، مثل نخ آزاد در جامپر. فقط حذف نوار بعداً راحت تر می شود.

پرس ویژه تا دمای مناسب مورد گرم می شود – این متفاوت است اما معمولاً در حدود 200 درجه است. شما دست خود را در جایی نزدیک به آن نمی خواهید و بنابراین ما از دستکش مخصوص برای جلوگیری از سوختن استفاده می کنیم. لیوان در جای خود قرار می گیرد و تایمر اتوماتیک شروع می شود.

نتیجه

هنگامی که چاپ لیوان به اتمام رسید، تایمر به صدا در می آید و لیوان تمام شده بر روی یک قفسه خنک کننده قرار می گیرد. سپس تا زمانی که احساس خنکی کند یا درجه حرارت خون باقی بماند. کاغذ برداشته شده و لیوان آماده ارسال است.
از نتیجه راضی نیستم – متأسفانه شما باید از ابتدا شروع کنید. تصویر قابل حذف نیست، بنابراین درست کردن هر مرحله بسیار مهم است.

احتمالات

ما گزینه های بسیار خوبی مانند چاپ کدهای AR و QR، جعبه های روشن و اضافه کردن موارد دیگر برای ایجاد چیزی منحصر به فرد داریم، شما می توانید از یکی از مارک های تجاری  مانند Muddy Buddy ، Hay Days و غیره مجوز طراحی را بدست آورید، و ما همیشه خوشحال هستیم که اگر گیر کردید کمک کنید.

اگر می خواهید چاپ عکس روی لیوان را با ما تجربه کنید، می توانید از طریق لینک زیر سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و از چاپی زیبا و بی نظیر بهره مند گردید. 

چاپ آنلاین حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.


نکات و ترفندهایی برای طراحی بنر موثر مدیریت رویداد

طراحی بنر – نکات طراحی تبلیغات بنری قابل کلیک

آن دسته از کاربرانی که دارای اتصال اینترنتی کندتری هستند، بارگذاری یک بنر تبلیغاتی با طراحی بسیار زیاد زمان بیشتری را صرف خواهد کرد. شما در برداشت های احتمالی از دست خواهید داد. چنین آگهی همچنین ممکن است مشکل عملکرد را برای کل صفحه وب ایجاد کند. بنابراین، مراقب حجم فایل باشید. خوب است اندازه بار را محدود کنید. Google Adwords استفاده از 150 فایل KB را پیشنهاد می کند.

از حجم فایل بزرگ خودداری کنید

آیا شما نیز به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی خود به طراحی بنر وب چشمگیر نیاز دارید؟ اگر چنین است، بسیاری از مفاهیم طراحی را از چاپ حامد ، بازار پیشرو ، جمع آوری کنید. این بازار ایده آل برای تهیه ایده های طراحی با قیمت مناسب است.
فقط مسابقه طراحی خود را راه اندازی کنید و ده ها مفهوم طراحی منحصر به فرد را فوراً دریافت کنید. می توانید با طراحان تعامل داشته باشید تا یک بنر تبلیغاتی سفارشی مخصوص کسب و کار خود دریافت کنید. علاوه بر این ، سرمایه گذاری شما در طراحی کاملاً ایمن است. این سایت دارای 100٪ ضمانت بازگشت پول است. این بدان معناست که در صورت عدم رضایت از طرح های بدست آمده ، می توانید کل پول خود را پس بگیرید.

نتیجه

طراحی بنرها برای افزایش دامنه کسب و کار شما در بازار هدف ضروری است. اما یک طراحی موثر باید ساده باشد تا ویژگی های اصلی آن برجسته شود. اندازه بنر باید مطابق استانداردهای صنعت باشد ، استفاده از رنگها ، حروف چاپی و سایر عناصر باید با دقت اضافه و طراحی شوند. اطمینان حاصل کنید که حجم فایل کوچکتر است به طوری که بارگذاری آن زمان نمی برد و بنر شما برای جذب مشتریان احتمالی شما خوب است.

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *