منوی دسته بندی

لیوان خود را طراحی کنید

چاپ عکس روی لیوان

لیوان خود را طراحی کنید

راهنمای چاپ عکس روی لیوان

نمی دانید چگونه یک لیوان را سفارشی کنید؟ استفاده از محصولات سفارشی با نام تجاری یکی از بهترین کارهایی است که می توانیدبرای تبلیغ شرکت خود انجام دهید!
لیوان آرم
راهنمای طراحی
لیوان نوشیدینی
لیلوان سفر
درخواست نقل قول
لیوان خود را طراحی کنید

این واقعیت که لیوان موردی است که تقریباً همه از آن استفاده می کنند و به صورت روزانه، سفارشی سازی لیوان های شخصی خود را به دلایل تبلیغاتی، ایده ای کاملاً عالی می کند. لیوان فقط برای نوشیدن قهوه، چای یا آبمیوه نیست. اکنون مردم از ماگ برای نوشیدن طیف گسترده ای از نوشیدنی های خوشمزه استفاده می کنند، بنابراین هنگام انتخاب لیوان های سفارشی خود حتماً این نکته را در ذهن داشته باشید!

لیوان سرامیکی

انتخاب بهترین سبک لیوان
انتخاب لیوان برای نشان دادن نام تجاری شما می تواند یک روند جالب باشد. راهنمای ما مشاهده ای سریع از محبوب ترین سبک های لیوان را می توان با آرم شما چاپ کرد.
لیوان سفارشی
انتخاب یک طرح
چاپ لیوان با آرم خود آسان است. آیا طرح شما یک طرفه است یا دو طرفه؟ آیا آرم شما ساده یا تمام رنگی چاپ می شود؟
طراحی لیوان سفارشی سفارشی
ساخت ظروف آشامیدنی
تولید نوشیدنی های نوشیدنی معمولاً فقط ده روز یا حتی کمتر در مقادیر بیشتری طول می کشد. در صورت سفارش نمونه قبل از تولید، سفارشات با مقدار بیشتر بیشتر کمی بیشتر طول می کشد.

بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید چیست؟ راهنمای ما به شما کمک می کند نوع مناسب ظروف را که می تواند به درستی مارک تجاری شرکت شما را نشان دهد، انتخاب کنید. در مرحله بعدی، شما باید مواد را انتخاب کنید، آنچه را که می خواهید در لیوان سفارشی خود حک کنید، انتخاب کنید و سپس بهترین روش چاپ لیوان تبلیغاتی انتخاب شده خود را انتخاب کنید.

لیوان چاپی

طراحی لیوان های خود را
شما هم اکنون به آنچه اکثر صاحبان مشاغل به عنوان بخش جالب طراحی لیوان به دلایل تبلیغاتی در نظر گرفته اند رسیده اید! اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما دقیقاً آنچه را که می خواهید روی لیوان های لوگو سفارشی خود قرار دهید، تصور کنید. بدانید که هنگامی که شروع به طراحی لیوان تبلیغاتی خود می کنید، می خواهید مطمئن باشید که اطلاعات شرکت شما نه تنها به نظر نمی رسد بلکه خواندن آن نیز آسان است. سوالاتی برای شروع روند ایده پردازی:
آیا برند شما شامل رنگ است؟
آیا رنگ امضا دارید؟
آیا برند شما از تصاویر پشتیبانی می کند؟
آیا آرم شما کافی است؟ یا آیا شما نیاز به ایجاد یک آرم جدید برای نام تجاری خود دارید؟
آیا شما رنگهای یکدست را در برابر الگوهای دقیق ترجیح می دهید؟
آیا قلم های خاصی وجود دارد که ترجیح دهید؟

ساده نگه داشتن آن ترجیح داده می شود، زیرا قطعاً نمی خواهید پیام مارک های شما در طراحی بیش از حد شلوغ از بین برود. همچنین ضروری است که اطمینان حاصل کنید که طرح تبلیغاتی شما به وضوح نمایانگر چه کسی هستید و تجارت شما چیست. بسیاری از صاحبان مشاغل استخدام یک شرکت طراحی را برای کمک به آنها انتخاب می کنند، بنابراین اگر احساس می کنید که برای ایجاد طرح تبلیغاتی خود به کمک نیاز دارید، در صورت تمایل به دنبال کمک حرفه ای باشید. بدانید که در هنگام استخدام یک شرکت حرفه ای طراحی، بین 1 تا 3 ماه طول می کشد تا شما طرح تبلیغاتی تمام شده خود را دریافت کنید.

نحوه انتخاب ظروف آشامیدنی مناسب

انتخاب سبک مناسب اولین و یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید بگیرید. برای شما ضروری است که لیوان سفارشی را به درستی انتخاب کنید، زیرا صدها، اگر نه هزاران لیوان را برای ارتقا شرکت خود سفارش دهید! از آنجا که لیوان ها دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند، لیست زیر شامل چهار لیوان منحصر به فرد و مرسوم، مد روز است که به عنوان گزینه های محبوب لیوان تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند.

طرح لیوان تمام رنگی
سرامیک و ظروف سنگی
سرامیک یک گزینه عالی برای نوشیدن قهوه داغ یا چای گرم در صبح است! منحنی هندل شده، گرفتن آنها را آسان می کند و ده ها ترکیب مختلف رنگ دارد. می توانید آرم خود را به جلو یا پشت و یا دور آن پیچیده اضافه کنید. این مواد به دلیل سرد نگه داشتن نوشیدنی های گرم و گرم نوشیدنی های سرد برای مدت زمان طولانی تر در مقایسه با سایر ظروف آشپزی معروف هستند. این انتخاب کلاسیک مطمئناً مورد پسند هرکسی قرار می گیرد که آنقدر خوش شانس است که دریافت کند!

لیوان های سنگی معمولاً از نظر ظاهری متمایز نیستند، این ماده خاص از مواد بسیار مقاوم است، لک نمی زند و در برابر شوک گرمایی مقاومت می کند. وقتی صحبت از این است که کدام روش چاپ را به لیوان های ظروف سنگی اضافه کنی، حک کردن پد، چاپ دیجیتال و روش چاپ سابلیمیشن بسیار خوب عمل می کنند.

طرح لیوان تمام رنگی

لیوان های تمام رنگی لیوان روزمره شما نیستند و درعوض پر رنگ نوشیدن از آن و در هر زمان از روز را بسیار سرگرم کننده تر می کند. ما که در پنج ترکیب مختلف رنگ موجود است، ما از روش سابلیمیشن استفاده خواهیم کرد تا اطلاعات شرکت شما را به قسمت جلوی این محصول تبلیغاتی محبوب اضافه کنیم.

چرا انتخاب تمام رنگی؟ این نوع ظروف نوشیدنی نوعی نوشیدنی است که شامل رنگهای زیادی می شود و آن را به عنوان یک هدیه سرگرم کننده در می آورد! سبک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، به طوری که اگر فکر می کنید این نوع کالای تبلیغاتی است که با نام تجاری شرکت شما مطابقت دارد، شما می توانید انتخاب کنید.

طرح لیوان تمام رنگی مسکو چیست؟

این قطعاً یک هدیه به یاد ماندنی است! این لیوان موردی تک جداره است صنایع دستی، دادن آن احساس شخصی است که هنگام اهدای هدایای تبلیغاتی مهم است. ما اطلاعات شرکت شما را به عنوان یک بسته بندی اضافه خواهیم کرد، به این معنی که می تواند در بعضی از قسمتها، یا بیشتر آن سطح چاپ شود.

چرا مسکو انتخاب کنیم؟ این سبک خاص از سبک هایی است که در هنگام تهیه کوکتل بسیار مشهور است، و این گزینه ای عالی برای کسانی است که تمایل دارند هر از چند گاهی از نوشیدن کوکتل لذت ببرند.
لیوان اچ شده
طرح های عمیق اچ
آنها یک هدیه شرکتی کلاسیک می سازند! این لیوان ساخته شده در ایالات متحده آمریکا به گونه ای ساخته شده است که آن را از سایر ظروف شیشه ای منحصر به فرد ساخته است. ما می توانیم اطلاعات شرکت شما را در قسمت جلویی این لیوان منحصر به فرد یا قسمت پشتی حک کنیم، این به شما بستگی دارد!

چرا شیشه را انتخاب می کنیم؟ حتی اگر شیشه گرما و سرما را مانند سایر مواد حفظ نمی کند، به دلیل زیبایی کلی آن یک هدیه تبلیغاتی محبوب است. لیوان های شیشه ای معمولاً یک هدیه تبلیغاتی کلاسیک برای مشتریان و کارمندان هستند.
انتخاب سبک لیوان شما با انواع خاصی از روش های چاپ همراه است
لیوان سرامیکی
سرامیک یک انتخاب عالی مواد است زیرا این ماده در برابر درجه حرارت بالا مقاوم است بو را حفظ نمی کند و به راحتی تمیز می شود. سرامیک همچنین بسیار با دوام است، بنابراین باعث می شود چاپ عکس روی لیوان های ساخته شده با استفاده از این مواد سالها دوام داشته باشند. لیوانهایی که با استفاده از مواد سرامیکی ساخته می شوند نیز با استفاده از روش چاپ پد بسیار خوب عمل می کنند.

مردی که لیوان سفر را در دست دارد

لیوان های فولادی ضد زنگ
این لیوان ها لیوان های مسافرتی بسیار خوبی ایجاد می کنند و از آنجا که این ماده خاص نوعی نوشیدنی گرم و سرد را برای ساعت ها سرد نگه می دارد، این ماده بسیار محبوب است. اگر قصد دارید فولاد ضد زنگ را به عنوان ماده ترجیحی برای لیوان های تبلیغاتی خود انتخاب کنید، حکاکی لیزری به عنوان یک روش محبوب چاپ حک می شود.

لیوان شیشه ای

شیشه از ضخامت های مختلفی برخوردار است و برای شما مهم است که بدانید لیوان شیشه قبل از تعهد چقدر ضخیم است. در حالی که این اتفاق زیاد نمی افتد، آخرین چیزی که می خواهید شکستن شیشه است. حکاکی با لیزر یکی از محبوب ترین روش های حکاکی است که برای قرار دادن آرم تجاری خود روی ظروف شیشه ای استفاده می شود.

لیوان مسی

از آنجا که مس تمایل به هدایت گرمایشی عالی دارد، هنگام نوشیدن نوشیدنی های سرد یخی، لیوان های مسی ترجیح داده می شوند، که شامل نوشیدنی ها است. این ماده حتی برای حمایت از سلامت کلی فرد شناخته شده است، و این همان چیزی است که برخی می توانند آن را ماده سالم بنامند. با توجه به کاربردهای متنوع مس، ما می توانیم از چاپ صفحه، چاپ پد یا روش چاپ دیجیتال در این سبک استفاده کنیم.

راهنمای شما برای افزودن آرم به لیوان 

لیوان طراحی شده
بدانید که بعضی از روش های حک کردن هنگام استفاده برای حک کردن انواع خاصی از محصولات تبلیغاتی بهتر عمل می کنند.

shfgdldak

روش shfgdldak shfgdldak روشی است که جوهر مخصوصی را روی کاغذ انتقال چاپ می کند، آن کاغذ را روی محیط انتقال اعمال می کند و سپس فشار و گرما را اعمال می کند تا جوهر مستقیماً به کالای تبلیغاتی منتقل شود. این روش حکاکی نوعی تکنیک است که روی پارچه های رنگ روشن بسیار خوب کار می کند و همچنین برای صاحبان مشاغل که می خواهند طراحی زیادی به محصولات لیوان تبلیغاتی خود اضافه کنند، انتخاب خوبی است.

چاپ صفحه

چاپ صفحه یک روش چاپی است که معمولاً برای لباس مانند چاپ عکس روی تی شرت استفاده می شود. این روش خاص چاپ با در نظر گرفتن طرح شما، و سپس سوزاندن آن در صفحه های مشبک ریز که نمایانگر هر رنگ در طرح هستند، کار می کند. هر رنگ جوهر به صفحه مطابق آن اضافه می شود و پس از اتمام این فرآیند، تمام صفحه ها به همدیگر لایه بندی می شوند تا طرح اولیه تولید شود.
حکاکی لیزری. روش حکاکی لیزری روشی است که از چاپگر لیزری برای ذوب شدن سطح مواد محصول تبلیغاتی به صورت حداقل و دقیق استفاده می کند. نتیجه نهایی یک طراحی دائمی در چاپ لیوان تبلیغاتی است که بسیار جذاب است. حتی اگر به طور معمول از رنگ برای این روش چاپ استفاده نمی شود، می توان از یک فرآیند شیمیایی خاص برای ایجاد طرح های تبلیغاتی سیاه، پیام ها، آرم ها و غیره با استفاده از حکاکی لیزری استفاده کرد.
اچ کردن اچ یک روش چاپی است که در سطوح مختلف چاپ عکس روی لیوان های تبلیغاتی شیشه ای استفاده می شود. این روش خاص چاپ زمانی کار می کند که یک ماده اسیدی یا ساینده روی شیشه قرار گیرد، که به نوبه خود باعث می شود سطح شیشه خشن شود به دلیل توانایی این مواد در از بین بردن مناطق بسیار کوچک شیشه. روش چاپ اچ روشی است که تمایل دارد کلاس و سبک زیادی را به هر لیوان تبلیغاتی شیشه ای اضافه کند.

عیب یابی روش deboss Imprinting ما را ملزم به ساخت قالب فلزی می کند تا بتوانیم آن را در لیوان های تبلیغاتی انتخابی شما فشار دهیم. نتیجه نهایی را می توان با یک ظاهر سه بعدی جزئی مقایسه کرد، هم متمایز و هم جذاب. در حالی که روش حکاکی چاپی اجازه چاپ رنگ روی محصولات تبلیغاتی را نمی دهد ، این روش چاپی روشی است که برای همیشه به داخل لیوان فشار داده می شود، به این معنی که هرگز قابل برداشت نیست.

نکاتی در مورد چاپ لیوان

فکر کردیم چند مزیت اضافه می کنیم نکات اساسی که می تواند به شما کمک کند تا موفقیت خود را هنگام انتخاب شرکت تبلیغاتی با استفاده از لیوان اطمینان دهید!
طرح های آرم تیره وقتی روی رنگ های روشن نقش می بندند تمایل خوبی دارند و بالعکس
برخی از خوراکی ها را داخل لیوان خود اضافه کنید
یک گیاه را وارد کنید

لیوانهای خود را با انواع کیسه های چای طعم دار، یک کیسه کوچک دانه های قهوه یا مخلوط شکلات داغ پر کنید
در حالی که برخی از صاحبان مشاغل مقدار مشخصی لیوان با نام تجاری را خریداری می کنند و سپس سعی می کنند خود آنها را با استفاده از شارپ و مارک های رنگی طراحی کنند، اما این برای صاحبان مشاغل که می خواهند شرکت خود را به روشی حرفه ای تبلیغ کنند توصیه نمی شود. در عوض، تهیه لیوان های تبلیغاتی توسط یک شرکت معتبر تضمین می کند که ظروف آشامیدنی شما نه تنها حرفه ای به نظر می رسند بلکه از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند، زیرا نمایانگر شما و شرکت شما هستند.

اکنون که می دانید چگونه یک لیوان را سفارشی کنید ، آماده انجام مرحله بعدی هستید! اگر قبلاً در مورد انتخاب لیوان تبلیغاتی خود تصمیم گرفته اید، از شما دعوت می کنیم اکنون با ما تماس بگیرید تا بتوانیم سفارش شما را تحویل بگیریم. اگر هنوز مطمئن نیستید، مشکلی نیست! اکنون با ما تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم، زیرا می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما برای ارتقا شرکت خود تصمیم درستی می گیرید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *