منوی دسته بندی

لیوان جادویی تغییر دهنده رنگ چیست؟

چاپ لیوان حرارتی یا جادویی

لیوان جادویی تغییر دهنده رنگ چیست؟

لیوان حرارتی یا جادویی

همانطور که از نامش پیداست، ماگ جادویی است به این معنا که عکس چاپ شده روی لیوان، وقتی مایع داغ داخل لیوان ریخته شود، خود را نشان می دهد. لیوان جادویی با انواع مایعات کار می کند. اعم از آب گرم ، چای ، قهوه و غیره. تا زمانی که مایعات داغ باشد، عکس روی لیوان خود را نشان می دهد. چاپی که روی لیوان جادویی شخصی سازی شده انجام می شود دائمی است. هرگز محو نخواهد شد. می توانید هزاران بار تصویر را روی لیوان محو کنید اما همچنان روی لیوان وجود دارد.

لیوان جادویی چیست؟

لیوان جادویی تغییر عکس سفارشی در 3 مدل در چاپ شما موجود است:

چاپ لیوان جادویی مات:

رنگ اولیه لیوان سیاه است. با ریختن مایع گرم داخل فنجان، عکس بر روی زمینه سیاه نشان داده می شود. این محبوب ترین انواع لیوان جادویی است، زیرا رنگ سیاه باعث می شود لیوان هوشیار به نظر برسد. سطح لیوان مات است، و نگه داشتن آن را آسان می کند زیرا این لایه به لیوان قهوه چسبیده است. اثر تغییر رنگ لیوان جادوی سیاه در زیر نشان داده شده است:

چاپ لیوان حرارتی
چاپ لیوان جادویی براق:

لیوان جادویی دارای پوشش حرارتی براق می باشد. رنگ پیش فرض این فنجان مشکی است. وقتی مایع داغی درون لیوان ریخته می شود، عکس خودش را روی رنگ زمینه نشان می دهد (که همان رنگ پیش فرض لیوان است). این چاپ با همان روشی انجام می شود که در چاپ لیوان های تغییر رنگ سیاه مات- که چاپ سابلیمیشن است – استفاده می شود. چاپ هرگز از سطح این لیوان تراشیده نمی شود و محو نمی شود. می توانید اثر تغییر رنگ این لیوان چای را در زیر مشاهده کنید:

چاپ لیوان جادویی دسته قلبی:

ماگ حرارتی دارای دسته قلبی شکل می باشد که زیبایی این لیوان ها را دو چندان کرده است. با قرار دادن هر مایعی در داخل لیوان، عکس چاپ شده روی لیوان خود را نشان می دهد. عکس با رنگهای نامحدود قابل چاپ است و فناوری چاپی که برای چاپ روی این لیوان جادویی استفاده می شود، فناوری چاپ دائمی انتقال حرارت است. ماگ جادویی را در زیر مشاهده می کنید:

لیوان جادویی
ما در زیر به برخی از سوالات متداول مربوط به لیوانهای جادویی پاسخ داده ایم:

1- آیا ماگ های حرارتی را می توان با آب شست؟

بله ، شما می توانید لیوان را به طور معمول بشویید مانند سایر وسایل آشپزخانه. با این حال، از استفاده از سیم ظرفشویی خودداری کنید زیرا ممکن است عکس چاپ شده روی سطح لیوان را خراشیده کند.
2- آیا چاپ روی لیوان جادویی دائمی است؟
بله ، چاپی که روی سطح لیوان انجام می شود دائمی است، با استفاده عمومی و روزمره از بین نمی رود. با این حال، مطمئن شوید که سطح با هیچ چیز نوک تیز خراشیده نشده است زیرا ممکن است چاپ را از بین ببرد.
3- آیا لیوان جادویی تغییر رنگ تغییر پذیر است؟
بله ، اگر لیوان را بیندازید شکسته خواهد شد، زیرا مانند لیوان های دیگر از سرامیک تشکیل شده است. با دقت آن را اداره کنید
4- در چه دمایی تصویر شروع به نشان دادن روی فنجان می کند؟
قابل مشاهده بودن تصویر به دمای نوشیدنی که داخل لیوان می گذارید بستگی دارد. اگر دمای مایع بیش از 75 درجه سانتیگراد باشد ، ماگ حرارتی شروع به نشان دادن تصویر سفارشی که روی آن چاپ شده است می کند.
5- جادوی این اثر تغییر رنگ در این لیوان چیست؟

این اثر تغییر رنگ جادویی با استفاده از جوهر اکسید شده مخصوصی ایجاد می شود که در صورت تماس با ماده داغ مانند آب، قهوه، چای و غیره تصویر را در سطح بیرونی لیوان جادویی جلوه می دهد.

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *