منوی دسته بندی

لیوانهای عالی را با این 5 نکته با موفقیت به چاپ برسانید

چاپ لیوان

لیوانهای عالی را با این 5 نکته با موفقیت به چاپ برسانید

حتی اگر انواع مختلفی از محصولات سابلیمیشن در بازارها موجود باشد، مشتریان شما هرگز نمی توانند لیوان عالی و کافی داشته باشند. دلیل محبوبیت ماگ ها ارزان و شخصی بودن آن است. وقتی نوبت به لیوان می رسد، باید از هدر رفتن جلوگیری کنید. برای اطمینان از اینکه بهترین کار خود را انجام می دهید، در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید استفاده کنید:

چاپ لیوان عالی

بررسی کامل پخت و پز

اگر می خواهید بررسی کنید که چاپ لیوان را به درستی انجام داده اید یا نه، تمام کاری که باید انجام دهید این است که مقداری از کاغذ را از گوشه ها بردارید. یک نگاه دقیق بیندازید تا ببینید آیا تصویری که سابلیمیشن کردید از کیفیت بالایی برخوردار است. با این حال، اگر قادر به حذف گوشه های کاغذ نیستید، باید لیوان را برای مدت طولانی تری بپزید. گاهی اوقات ، ممکن است مجبور شوید فشار را افزایش دهید ، زیرا این کافی نیست.

خنک سازی پس از اتمام سابلیمیشن

پس از اینکه سابلیمیشن چاپ عکس روی لیوان را کامل کردید، باید انتقال را به سرعت حذف کنید تا بتوانید فرایند خنک سازی را شروع کنید. دلیل اینکه شما باید لیوان را خنک کنید این است که روند سابلیمیشن را کاملاً متوقف کنید. اگر مجبورید یک لیوان سرامیکی را خنک کنید، می توانید آن را همراه با انتقال در دمای اتاق در آب نگه دارید.

اندازه گیری های صحیح

هنگامی که می خواهید چاپ عکس روی لیوان را به صورت صحیح انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که بین قسمت های کاهش یافته اندازه گیری کرده و الگوها را بر اساس آن تنظیم کنید. دلیل این امر این است که اگر چاپ را مستقیماً در قسمت مخروطی تنظیم کنید، چاپ مناسبی دریافت نخواهید کرد.

از آنجا که در دسته لیوان فشار و تماس مناسبی وجود نخواهد داشت، اطمینان حاصل کنید که برای چاپ خوب حداقل شکاف اینچی را در پایین و بالای دسته قرار دهید.

دمای هوا

برای چاپ لیوان با کیفیت عالی باید اطمینان حاصل کنید که دمای فر سابلیمیشن 400 درجه است. از آنجا که اکثر کوره های سابلیمیشن درجه حرارت مناسب را نشان نمی دهند، بهتر است آن را به کمک دماسنج به صورت دستی اندازه گیری کنید. وقتی دما کم لیوان شما کاملاً پخته خواهد شد.

پایین تر و حاشیه های برتر کاغذ

برای جلوگیری از رفتن کاغذ سابلیمیشن به قسمت مخروطی لیوان، باید پایین و بالا را مرتب کنید. اگر کاغذ اضافی وجود داشته باشد، چین می خورد و بر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد.

از این پنج نکته برای چاپ موفقیت آمیز لیوان ها استفاده کنید!

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *