منوی دسته بندی

فناوری چاپ بنر و پارچه

چاپ پارچه

فناوری چاپ بنر و پارچه

دانلود PDF

 

چاپ مستقیم با جوهر افشان استفاده از کاغذ را حذف کرده و امکان چاپ مستقیم بر روی پارچه های با روکش مخصوص را فراهم می آورد. دو فناوری مختلف جوهر برای چاپ مستقیم جوهر افشان وجود دارد: جوهرهای رنگی/رنگدانه ای و جوهرهای مبتنی بر حلال. سیستم های جوهر مبتنی بر رنگ و رنگدانه آبی هستند، به این معنی که مبتنی بر آب هستند.
آنها برای استفاده در محیط داخلی مناسب هستند و در صورت نیاز به استفاده در فضای باز نیاز به لمینت دارند. حلال – جوهرهای پایه قابلیت حل، تعلیق یا استخراج سایر مواد را بدون ایجاد تغییر شیمیایی در ماده یا حلال دارند.
بنابراین، این جوهرها دوام بسیار خوبی ارائه می دهند و معمولاً برای استفاده “تبلیغاتی” در خارج از منزل استفاده می شوند. به عبارت دیگر، قابلیت چاپ عکس تمام رنگ را دارا می باشد بدون احساس زبری و خراشیدگی رو تیشرت.


فناوری چاپ پارچه

چاپ UV

این روش امکان چاپ مستقیم روی رسانه را بدون پوشش خاصی روی پارچه ها فراهم می کند. بنابراین مزایایی را در زمان برگشت ایجاد می کند و خطای انسانی و هزینه رسانه را کاهش می دهد. امروزه فناوری رول به رول در دسترس است، که منسوجات را برای چاپ UV بسیار جذاب تر می کند. در حال حاضر، منسوجات تا 3.2 متر در دسترس هستند.
با استفاده از جوهرهایی با اشعه ماوراء بنفش، چاپگرها این قابلیت را دارند که بر روی طیف وسیعی از بسترها چاپ کنند، که به کاربران تنوع بیشتر و ارائه محصولات اضافی را می دهد.


چاپ لاتکس

جدیدترین فناوری چاپ، چاپ مستقیم با استفاده از جوهر لاتکس است. این روش جبران بین جوهرهای حلال و آب را حذف می کند.
برخی از مزایای متعدد عبارتند از: استفاده در فضای باز، هزینه کمتر با استفاده از رسانه بدون روکش، چاپ بدون بو، نگهداری مایعات کمتر و مزایای زیست محیطی مانند تهویه بدون VOC مورد نیاز و استفاده از جوهرهای غیر قابل احتراق.
چاپ مستقیم از فرایند انتقال خلاص می شود، هیچ ماشین آلات اضافی یا کاغذ انتقال لازم نیست، هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی می شود. عمر محصول کوتاهتر است و جوهرها ممکن است تغییر رنگ دهند.


چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن روشی برای چاپ روی تیشرت ، لباس، پارچه با طرح و عکس سفارشی می باشد. طرح از کاغذ از پیش چاپ شده بر روی پارچه با حرارت تماس منتقل می شود، که باعث می شود رنگ عالی چاپ شود.
رنگها به کاغذ، توسط پارچه جذب می شوند. منشاء رنگها جامد-گاز است و دوباره نفوذ کاملی از نخ را ارائه می دهد که مشخصات کامل رنگ را نشان می دهد. به عبارت دیگر، رنگ عمیق، شفاف و واضح است.
این روش یک چاپ با کیفیت پایدار منطقی تولید می کند. تصاویر به خوبی تعریف شده اند، رنگ ها ظاهر می شوند و جزئیات دقیق است.
نتایج تصویری سابلیمیشن شده قابل شستشو و مقاوم در برابر خط و خش هستند زیرا تصویر “درون” نخ قرار دارد.


چاپ رنگ پراکنده

در این روش چاپ، هنگام خروج از ایستگاه چاپگر می توان تصویر را در پارچه درمان کرد. علاوه بر این، نیازی به دستگاه چاپ انتقال برای تنظیم جوهرها در محل و همچنین نیاز به کاغذ انتقال وجود ندارد. این وضعیت دستگاه چاپ ترجیح داده می شود و رنگها واقع بینانه هستند و بالاترین شادابی را با بالاترین وضوح برای پارچه (هم از الیاف طبیعی و هم از مصنوعی) ارائه می دهند، بنابراین یک طراح گرافیک با استفاده از یک سیستم پروفیل مبتنی بر CMYK به طراحی عالی در برابر نتایج خروجی دست می یابد.
یکی دیگر از مزایای قابل ذکر در اینجا این است که نفوذ رنگ به پشت پارچه ها، به ویژه در پارچه های سبک و متوسط، نسبت به روش انتقال سنتی برتری دارد. مانند سایر روشهای چاپ دیجیتال، این پارچه ها برای مصارف داخلی و خارجی مناسب هستند.
جوهرهای رنگ پراکنده برای علامت گذاری پارچه ها و بنرها ایده آل هستند.

چاپ دوراکواستاتیک

چاپ دوراکواستاتیک تکنیکی است که ما از آن استفاده می کنیم و همه فناوری چاپ پارچه، مواد، وضوح، مشخصات رنگ و اتصالات را با هم ترکیب می کند تا نتایج خیره کننده ای را رقم بزند که با سایر سیستم های ترکیبی قابل مقایسه نیست.

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات)، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *