منوی دسته بندی

یک طرح لیوان قهوه در Adobe Illustrator ایجاد کنید

چاپ فنجان

طراحی لیوان قهوه در Adobe Illustrator 

لیوان ها بخشی از زندگی روزمره ما هستند. آنها به ما کمک می کنند از اکثر نوشیدنی های روزانه مورد علاقه خود لذت ببریم – از قهوه و چای گرم تا شیر سرد. آیا می توانیم این تجربه را لذت بخش تر کنیم در حالی که نوشیدنی خود را از لیوان طراحی شده خود می نوشیم؟ مطمئنا می توانیم. همیشه استفاده از لیوان رنگی به جای لیوان های ساده لذت بخش تر هست. و در آشپزخانه نیز یک افزودنی خوب خواهد بود. بنابراین بیایید طراحی لیوان در Adobe Illustratorخود را شروع کنیم!
وقتی طراحی خود را به پایان رساندی، چرا با استفاده از یک ماکت واقعی و آسان برای استفاده از لیوان قهوه به مردم نشان ندهید که در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسد:

طراحی لیوان در Adobe Illustrator

1. یک سند چاپ جدید ایجاد کنید

اکثر لیوان های قابل چاپ یک اندازه هستند – بنابراین ما با 200 میلی متر در 90 میلی متر کار می کنیم.

2. شروع به ترسیم کنید

مرحله 1

بیایید یک طرح خنده دار بسازیم که صبح های خواب آلود ما را روشن تر می کند. بیشتر لیوان های چاپیسفید هستند – بیایید از آن استفاده کنیم و یک تصویر روشن و شاد در زمینه سفید ایجاد کنیم. ما همچنین می توانیم یک بنر کوچک در قسمت میانی لیوان قرار دهیم تا بتوانید متن خود را روی آن بنویسید، بنابراین همه (خواهر و برادر ، هم اتاقی و همکاران) می دانند که این لیوان شما است! من از قلم استفاده می کنم اما شما همچنین می توانید طرح خود را روی یک کاغذ بکشید و سپس آن را اسکن کرده و به Illustrator وارد کنید.

مرحله 2

طرح را تصحیح کنید نقاشی را انتخاب کرده و به مسیر Object> Rasterize بروید.

مرحله 3

300 dpi را از کادر محاوره ای انتخاب کنید.

مرحله 4

Opacity را به 50٪ برسانید و لایه را قفل کنید (Control-2). برای شروع ایجاد تصویر، لایه جدیدی اضافه کنید. این طرح به اندازه کافی قابل مشاهده خواهد بود تا بتوانیم اشکال را ردیابی کنیم. قفل بودن، با کلیک کردن تصادفی ما را اذیت نمی کند.

3. طرح را دنبال کنید

مرحله 1

ردیابی را شروع کنید! با استفاده از ابزار Pen (P) ، نقاشی ای را که ساخته ایم، شکل به شکل دنبال می کنیم. اگر مبتدی هستید، به زمان و شاید کمی اعصاب نیاز است، اما به من اعتماد کنید وقتی نتیجه نهایی را می بینید ارزشش را دارد.
سعی کنید نقاط لنگر زیادی اضافه نکنید. به این ترتیب خطوط شما صاف و چشم نواز خواهد بود.

گام 2

هنگام ردیابی حروف توجه بیشتری داشته باشید. ما می خواهیم آنها خوانا باشند، بنابراین سعی کنید مسیر طرح را به خوبی دنبال کنید.

مرحله 3

پس از اتمام کار، لایه طرح را حذف کرده و نقشه ردیابی شده خود را بررسی کنید. مطمئن شوید همه مسیرها بسته است.

4. طرح خود را رنگ آمیزی کنید

مرحله 1

ما قبلاً یک پالت رنگ در طرح خود داشتیم تا بتوانیم از همان رنگ ها استفاده کنیم. پالت من شامل پنج رنگ است. من آنها را به درصد CMYK به شما نشان می دهم ، اما با خیال راحت از هر رنگی که می خواهید استفاده کنید. می توانید جعبه های رنگی کوچکی را در کنار تابلوی نقاشی بکشید تا بتوانید به راحتی آنها را انتخاب کنید.

گام 2

ابتدا بدن طرح را انتخاب کرده و مطابق طرح آن را رنگ آمیزی کنید. این باید به عنوان پای آسان باشد زیرا ما پنج پالت رنگ داریم. فقط شکل بدن را انتخاب کنید.

مرحله 3

اکنون که بدنهای رنگی داریم، ادامه رنگ آمیزی آسانتر است.

مرحله 4

حالا بیایید پاها را رنگ آمیزی کنیم – می توانیم از رنگ همرنگ بدن برای پاها استفاده کنیم ، و پاها می تواند در هر رنگ دیگری از پالت پنج رنگ ما باشد. ما دستان آنها را به طور کلی رها می کنیم ، مانند کاریکاتورهای قدیمی.

مرحله 5

اکنون ، بیایید رنگ را به آخرین عنصر خود ، بنر ، اضافه کنیم.
برای قسمت جلویی از رنگ روشن ، برای قسمت پشتی تیره تر و برای قسمت میانی از رنگ تیره استفاده کنید. به این ترتیب ما چشم انداز و عمق مناسب را در تصویر دو بعدی خود بدست می آوریم. ما برای حروف از خاکستری تیره (90٪ خاکستری) استفاده می کنیم.

5. اضافه کردن جزئیات

تصویر ما باید به این شکل باشد. اما ، ما هنوز فضای سفید زیادی داریم! بیایید آن را با چند شکل شبیه به کانفی پر کنیم!

مرحله 1

خارج از صفحه هنری ، با استفاده از ابزار قلم ، چهار مثلث ساده و چهار دایره ساده ترسیم کنید. آنها را در برخی از رنگهای پالت رنگی ما رنگ آمیزی کنید.

گام 2

حالا با استفاده از دستور copy and paste ، پنج بار آنها را تکرار کنید. در حال حاضر ما تعداد زیادی وکتور کانفی داریم که به دور شکل خود می اندازیم!

مرحله 3

تا زمانی که بیشتر فضای خالی را پر نکنید متوقف نشوید. تصویر شما باید چیزی شبیه به این باشد! خنده دار است که چند شکل ساده رنگارنگ می توانند نقاشی را زیبا کنند!
بنشینید و آرام باشید ، کار تمام است!
و کارمان تمام شد! تصویر ما آماده چاپ است. آن را به چاپخانه محلی خود ببرید و یک لیوان منحصر به فرد خود تهیه کنید!

اما قبل از اینکه به چاپخانه بروید ، یک نکته بسیار مهم در مورد لیوان های چاپی دارم: هرگز ، هرگز آنها را در ماشین ظرفشویی نشویید. چاپ محو می شود و در نهایت ممکن است از بین برود. همیشه آنها را با دست بشویید. از قهوه خود لذت ببرید!

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *