منوی دسته بندی

سود حاصل از چاپ روی لیوان

چاپ لیوان

سود حاصل از چاپ روی جعبه ها و لیوان ها

آیا لیوان مورد علاقه ای دارید؟ لیوان و ماگ قهوه ممکن است کوچک باشد، اما چیزهایی است که ما در طول روز استفاده می کنیم، به این معنی که پتانسیل بزرگی برای تجارت دارند. لیوان حرارتی که با شعارهای تبلیغاتی، طرح های زیبا و یا پیام های شخصی تزئین شده اند، می توانند ارزش قابل توجهی داشته باشند  و شروع کار با چاپگرهای سابلیمیشن رنگی رولان آسان است.
رنگ را برای لیوان های چاپی با دوام انتخاب کنید

لیوان ها باید بتوانند در برابر ماشین های ظرفشویی و مایکروویو مقاومت کنند، بنابراین گرافیک چاپ شده باید با دوام باشد. چاپگرهای Roland Texart از جوهرهای مخصوص سابلیمیشن رنگ استفاده می کنند که به سطح سرامیک نفوذ می کنند و از طریق دستگاه پرس حرارتی انتقال می یابند. این گرافیکی ایجاد می کند که ماندگاری کامل آن برای هدایایی با طراحی شخصی مناسب است.

لیوان خام بخرید تا خلاقیت خود را نشان دهید

یافتن لیوان قهوه خالی، لیوان حرارتی یا جادوئی و لیوان مسافرتی با قیمت عمده فروشی ارزان قیمت آسان است. با یک ماگ خالی شروع کنید و ببینید خلاقیت شما را به کجا می برد، یا طرح های منحصر به فرد سفارش مشتری خود را چاپ کنید. سود بالقوه محصولات شخصی قابل توجه است.
یک نسخه رایگان از راهنمای محبوب سابلیمیشن را بارگیری کنید و ببینید چه محصولات سرگرم کننده ای می توانید ایجاد کنید.
با استفاده از چاپگرهای سابلیمیشن رنگ، مانند ستاره بدرخشید.

تجهیزات مورد نیاز برای چاپ روی لیوان

برای اینکه خود را برای موفقیت در سابلیمیشن رنگ آماده کنید، برای شروع به تعدادی ابزار و قطعه نیاز دارید. 
لیوان های چاپی با پیام، آرم و گرافیک برای تجارت ایده آل است
لیوانهای شخصی را برای خانواده، دوستان و عزیزان خود طراحی کنید
یک فنجان عالی قهوه یا چای را با طرح دلخواه خود عالی کنید
برند خود را با چاپ لیوان تاسیس کنید
فناوری چاپ Roland Texart می تواند به شما کمک کند تا مارک خود را با لیوان های تزئین شده تاسیس کنید. از دستگاه های سابلیمیشن رنگ و انتقال گرما استفاده کنید تا طرح های خاص خود را به سرامیک های درخواستی اضافه کنید یا با محصولات هدیه فصلی از جمعیت جلو بروید.

لیوانهای شخصی هدایای کریسمس را عالی می کنند

لیوان ها و ماگ های حرارتی چشم ناز را با جوهرهای فلورسنت چاپ کنید
شما واقعاً می توانید با جوهرهای ماندگار رولاند تگزارت جلوه ای خلاقانه ایجاد کنید. طیف عظیمی از رنگ های درخشان برای بازی وجود دارد، از جمله گزینه های جوهر فلورسنت: از میان 375 رنگ از پیش تعریف شده در رنگ های نئون روشن و حتی سایه های نرم پاستلی، انتخاب کنید.
فرصت های زیادی برای چاپ لیوان سفارشی
نام ها ، پیام های شخصی، گرافیک، عکس ها، الگوها، آرم های شرکت – فرصت های زیادی برای چاپ عکس روی لیوان های سفارشی با استفاده از چاپگرهای سابلیمیشن رنگی Roland Texart وجود دارد. هم برای مشتریان تجاری و هم برای مشتریانی که به دنبال هدیه یا کالاهای خانگی هستند، این یک بازار پرسود است.

hamedprint

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *