منوی دسته بندی

سابلیمیشن چیست و چگونه کار می کند؟

چاپ سابلیمیشن

سابلیمیشن چیست و چگونه کار می کند؟

درست است، ما در مورد اینکه سابلیمیشن چیست در چاپ حامد بسیار صحبت می کنیم. به این دلیل که این فناوری بسیار جالب و متنوعی برای چاپ عکس روی محصول است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا یک طرح دیجیتالی ایجاد کنید، چیزی را به دست خود بکشید و آن را دیجیتالی کنید، یا یک عکس دیجیتال بگیرید و برای همیشه در یک محصول مانند چاپ لیوان ، تیشرت ، سنگ ، ساعت ، تابلوفرش ، پازل ، قاب کریستال ، بشقاب و… این لیست بی پایان است. فقط کافیست طرح خود را با استفاده از چاپگر سابلیمیشن رنگ و کاغذ مخصوص انتقال چاپ کنید، سپس از فشار حرارتی برای تکمیل انتقال استفاده کنید. آسان!

اما سابلیمیشن  چیست و چگونه کار می کند؟

در پشت صحنه اتفاقات زیادی می افتد که نمی بینید. سابلیمیشن یک فرآیند شیمیایی است که رنگ ها را در سطوح پلیمری جاسازی می کند. اگرچه ممکن است این محدود کننده به نظر برسد، اما روشهای زیادی وجود دارد که تولیدکنندگان بستر برای جاسازی پلیمرها بر روی سطح محصولات خود ارائه می دهند. لیوان ، تیشرت ، سنگ ، ساعت ، تابلوفرش ، پازل ، قاب کریستال ، بشقاب و…  فقط چند نمونه از موادی هستند که با افزودن یک پوشش پلیمری می توان آنها را قابل تصور کرد. این امر باعث شده تا بازار محصولات متعالی در طی چند سال گذشته به سرعت رشد کنند.

علم پشت سابلیمیشن

تعریف علمی سابلیمیشن فرایند تبدیل ماده از جامد به گاز است، بدون اینکه ماده هرگز به مایع تبدیل شود. این ممکن است عجیب به نظر برسد، با توجه به اینکه جوهر سابلیمیشن مایع است. با این حال، جوهر سابلیمیشن در واقع جوهر نیست. آنها مخلوط بسیار چسبناکی از ذرات جامد رنگی در مایع حامل هستند. وقتی گرما و فشار به مواد جامد رنگی که در حین چاپ در محیط انتقال شما تعبیه می شوند، وارد می شود، فرایند سابلیمیشن انجام می شود.

ترکیب گرما و فشار، مولکول های پلیمر را باز کرده و مواد جامد رنگ را قادر می سازد تا به گاز تبدیل شوند. گازهای رنگی به درون پلیمرهای باز حرکت می کنند که پس از سرد شدن دوباره بسته می شوند. گازها نیز به رنگهای جامد تبدیل شده و در سطح خنک شده کپسول می شوند. با استفاده از این فرآیند، شما در اصل در حال رنگ آمیزی سطح بستر، یا در مورد پارچه، الیاف پارچه هستید. با این کار چاپی با کیفیت بالا را تضمین می کنید که محو، تراشیده و پاک نمی شود.

خیلی فنی است؟ استرس نداشته باش!

این کل چیزی است که در مورد چاپ سابلیمیشن باید بدانید ممکن است کمی فنی یا دلهره اور به نظر برسد، اما نگران نباشید شرکت هایی مانند Sawgrass که سیستم های سابلیمیشن کاملاً مجتمع تولید می کند، تمام دانش را برای شما مدیریت می کنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با جوهرها، چاپگرها، کاغذها و لایه های مرغوب با کیفیت بالا ایجاد، چاپ و فشار دهید تا اطمینان حاصل شود که محصولات نهایی مورد نظر خود را دریافت می کنید و این می تواند هم قیمت های برتر و هم تکرار تجارت را کنترل کند.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *