منوی دسته بندی

روند چاپ لیوان حرارتی

لیوان حرارتی

روند چاپ لیوان حرارتی

چاپ ماگ حرارتی روش تزئینی جدیدتری است، اما فاصله زیادی با تابلوهای تزئینی قدیمی دارد. با انتقال حرارت، که به آن انتقال دیجیتال نیز می گویند، آرم یا طرح سفارشی شما روی کاغذ انتقال چاپ می شود. سپس جوهر با استفاده از فشار و گرما از کاغذ به پارچه منتقل می شود. در هنگام استفاده از چاپ حرارتی به عنوان روش تزئینی سفارشی، حتماً قابلیت های انتقال حرارت کامل ما را بررسی کنید. اما فعلاً به مطالعه ادامه دهید تا از روند چاپ لیوان حرارتی با روش چاپ انتقال گرما مطلع شوید!

روند چاپ لیوان حرارتی چگونه می باشد؟

انتقال حرارت را می توان به چند روش مختلف انجام داد. انتقال جوهر افشان، انتقال سابلیمیشن، انتقال اپلیکیشن دیجیتال و انتقال وینیل وجود دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هر نوع انتقال حرارت، به راهنمای کامل روش های تزئین ما مراجعه کنید ، اما در حال حاضر ، نحوه انجام انتقال حرارت تجاری به صورت کلی تر، توضیح خواهیم داد.

روند چاپ لیوان حرارتی سفارشی در 10 مرحله

لوازم مورد نیاز را خریداری کنید. در زیر لیست کاملی برای خرید شما قرار داده ایم!

طراحی خود را ایجاد کنید. با استفاده از نرم افزار طراحی گرافیک، طراحی خود را در رایانه ایجاد کنید. مطمئن شوید که اندازه و رنگ جوهر را در نظر گرفته اید.

طرح خود را چاپ کنید. آرم شرکت یا طرح سفارشی شما بسته به محصول و کاربرد، روی کاغذ مخصوص انتقال حرارت با استفاده از جوهر افشان، جوهر رنگدانه یا جوهر سابلیمیشن چاپ می شود.

طراحی خود را برش دهید. از یک برش وینیل برای اصلاح تصویر شما استفاده می شود. این فقط برای نقل و انتقالات چاپی، تأمین کننده و فروشگاهی ضروری است.

دستگاه پرس حرارتی را گرم کنید.

پرس را باز کرده و گرما را از پد حرارتی جدا کنید و در حالی که گرم می شود آن را باز بگذارید. برای بیشتر کاربردهای انتقال حرارت، دما باید بین 350 تا 375 درجه فارنهایت (177 تا 191 درجه سانتیگراد) تنظیم شود.

فشار را تنظیم کنید. فشار پرس بر اساس ضخامت پارچه است. پارچه ضخیم تر به فشار کمتری نیاز دارد. برای اکثر پروژه ها از فشار متوسط ​​یا فشار بالا استفاده می شود.

تنظیم زمان. این مهم است زیرا زمانهای مختلفی در ارتباط با انواع مختلف انتقال گرما وجود دارد.

می توانید از زمان بندی زیر به عنوان راهنما استفاده کنید:

کاغذ انتقال جوهر افشان: 14 – 18 ثانیه

انتقال سابلیمیشن: 25 – 30 ثانیه

انتقال دیجیتال اپلیکیشن: 20 – 30 ثانیه

انتقال وینیل: 45 – 60 ثانیه

لیوان را در جای خود تنظیم کنید. محصول خود را بر روی صفحه قرار دهید. کاغذ انتقال را به سمت بالا در محل مورد نظر محصول خود در منطقه فشار قرار دهید. برای انتقال اپلیکیشن و انتقال وینیل، شما باید کاغذ انتقال را با یک پارچه نازک بپوشانید تا از آن محافظت کند.

محصول را فشار دهید. هنگامی که محصول شما در جای خود قرار گرفت، با کشیدن دسته به سمت پایین، کاغذ را ببندید تا فشار آن بسته شود. در حال حاضر زمان، دما و فشار شما باید تنظیم شود. بنابراین به آسانی فشار دادن دکمه شروع است.

کاغذ را بردارید. پس از خاموش شدن تایمر به راحتی کاغذ را باز کرده و فیلم را بردارید. در حالی که کاغذ انتقال هنوز داغ است و طرح شما باید روی محصول شما چاپ شود. درست مثل آن، لباس سفارشی گرم شده طرح شما کامل است!

حذف فیلم انتقال حرارت

چه تجهیزات و ملزوماتی برای چاپ لیوان با انتقال حرارتی مورد نیاز است؟

انتقال گرما از طریق چند روش مختلف انجام می شود. اما برای این صفحه، ما در مورد برنامه های تجاری برای چاپ انتقال حرارت تمرکز خواهیم کرد. نه در مقابل انتقال حرارت که می توانید در خانه با اتو انجام دهید. آنچه کارشناسان انتقال حرارت در چاپ حامد برای استفاده از آرم شرکت خود بر روی محصول خود از طریق انتقال حرارت استفاده می کنند، در اینجا آمده است:

رایانه:

رایانه ای با نرم افزار طراحی گرافیک برای ایجاد طرح سفارشی مورد نیاز است تا برای انتقال گرما چاپ شود.

چاپگر:

چاپگری که برای برنامه های پرس گرم استفاده می شود. معمولاً با یک حاشیه نسبت به چاپگر متوسط ​​شما بزرگتر است تا بتواند طرح های بزرگتر را در خود جای دهد. جدا از اندازه، چاپگرهایی که برای عملکرد انتقال حرارت استفاده می شوند همان چاپگرهای جوهر افشان معمولی هستند، فقط با جوهر متفاوت و کاغذ انتقال ویژه.

جوهر:

چند نوع جوهر مختلف وجود دارد که در چاپ انتقال حرارت برای دستیابی به پایان های مختلف استفاده می شود. جوهر افشان معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا مقرون به صرفه ترین و در دسترس ترین نوع جوهر است. همچنین از جوهر رنگی برای مقاومت در برابر محو شدن و از جوهر سابلیمیشن برای چاپ سابلیمیشن رنگ استفاده می شود.

کاغذ سابلمیشن:

این کاغذ مخصوصی است که برای انتقال گرما طراحی شده است. معمولاً در یک فیلم پلیمری مومی و رنگدانه ای پوشانده می شود که هنگام گرم شدن پیوند دائمی با الیاف پارچه ایجاد می کند. کاغذ انتقال به طور معمول در ورق های 13 “در 19” ارائه می شود تا آزادی طراحی بیشتر شود.

برش:

از برش وینیل برای برش طرح از کاغذ انتقال استفاده می شود تا به لایه اعمال شود.

پرس حرارتی:

پرسهای حرارتی بسته به کاربرد انتقال حرارت، به چند شکل و اندازه هستند. دستگاه های تخت و پرس پوسته صدفی برای پیراهن های سفارشی و سایر اجسام تخت مانند چاپ سنگ استفاده می شود. پرس های گرمایی استوانه ای شکل نیز برای انتقال بر روی اجسام گرد مانند لیوان وجود دارد.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *