منوی دسته بندی

روش های مختلف چاپ و نحوه انتخاب مناسب برای برنامه شما

تاریخچه تیشرت

روش های مختلف چاپ

از خمیر دندان گرفته تا اتومبیل تا تلفن های همراه، وقتی صحبت از خرید هر محصول این روزها می شود، هیچ کمبودی در انتخاب وجود ندارد. اما گاهی اوقات داشتن این همه گزینه در مقابل شما می تواند گیج کننده و حتی بسیار طاقت فرسا باشد. روش های مختلف چاپ بوجود آمده تا نیازهای مشتریان را پاسخگو باشد و بتوانید اسباب راحتی و آسایش خاطر را فراهم آورد تا به نیازهای مختلف پاسخ داده شود.
همین مورد را می توان در مورد انتخاب روش چاپ صنعتی نیز بیان کرد. چاپ یک اصطلاح بسیار کلی است زیرا شامل هرگونه فرآیندی است که یک تصویر اصلی را منتقل می کند – مانند چاپ کارت ویزت، تراکت یا چاپ لیوان و تیشرت یا روزنامه یا بستر دیگر. این را می توان روی خود محصول یا بسته بندی انجام داد.
روشها و فناوریهای چاپ متعددی در دسترس تولیدکنندگان است و هر کدام دارای نقاط قوت و مزایای منحصر به فرد خود هستند. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه تعیین بهترین راه حل چاپ برای برنامه شما وجود دارد.

چاپ فلکسوگرافی

چاپ فلکسوگرافی یا به طور خلاصه فلکسو، از یک صفحه قابل انعطاف و یک سری غلطک برای چاپ آثار هنری بر روی بستر مورد نظر استفاده می شود. این نوع چاپگرها برای مدت طولانی وجود داشته اند، اما پیشرفت صفحات فتوپلیمر این فرایند را به یک راه حل صنعتی با کیفیت بالا و تولید بالا رسانده است.
چاپ فلکسوگرافی ممکن است راه حل مناسب برای موارد زیر باشد:

  • حجم زیاد اجرا می شود
  • استفاده از حداکثر 8 رنگ
  • تبدیل روی پرس های مشابه (لمینت ، برش ، برش)
  • استفاده از بسترهای نازک تر
    ساخت نشانگر چاپ شده

روش های مختلف چاپ

چاپ صفحه نمایش

چاپ روی صفحه به مدت طولانی یک روش چاپ فوق العاده محبوب و موثر بوده است. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته امروزی، چاپ روی صفحه نمایش دقیق تر و پربارتر از گذشته است. اما این ایده هنوز نسبتاً ساده است. یک دستگاه جاروبرقی برای فشار دادن جوهر از طریق پارچه مش و یک شابلون استفاده می شود که طرح را به لایه زیرین منتقل می کند.
چاپ روی صفحه ممکن است راه حل مناسب برای موارد زیر باشد:

  • دوام و طول عمر
  • برنامه های کاربردی در فضای باز
  • محصولات ضخیم تر
  • مقاومت در برابر سایش
  • تخصص هایی مانند UL ، ترموفرمIMD و جوهرهای رسانا
  • بسترهای ضخیم تر
  • لوازم الکترونیکی چاپی

چاپ دیجیتال

فناوری دیجیتال صنعت چاپ درست مانند سایر فناوری ها زندگی ما را متحول کرده است. چاپ دیجیتال به جای صرف زمان و هزینه برای ایجاد صفحات یا صفحه نمایش های فیزیکی، به رایانه اجازه می دهد مستقیماً به چاپگر برود. حتی اخیراً، دستگاه های چاپ دیجیتال دقیق تر و مقرون به صرفه تر شده اند ، و آنها را برای بسیاری از برنامه های چاپ صنعتی گزینه ای مناسب می سازد.
چاپ دیجیتال ممکن است راه حل مناسب برای موارد زیر باشد:

  • چاپ متغیر
  • وضوح بالا
  • سرعت بیشتری نسبت به سایر روشهای چاپ
  • رنگهای پیچیده
  • چاپ مناسب برای نام تجاری مانند ریز متن ، گیوش و تصاویر لمسی

چاپ سابلیمیشن

یکی از تکنیک های مدرن و با کیفیت بالا برای چاپ عکس روی لیوان و یا چاپ تیشرت سابلیمیشن می باشد. تصاویر چاپ شده در روش چاپ سابلیمیشن از وضوح و شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیار مناسب چاپ عکس شخصی روی اشیایی مانند تابلوفرش ، سنگ، ساعت و … می باشد.

چاپ لیوان یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی در عصر جدید می باشد که به خاطر قیمت مناسب و ماندگاری بالا جزو بهترین ابزار می باشد. چاپ روی لیوان قابلیت چاپ عکس، لوگو و متن دلخواه به تعداد دلخواه امکان پذیر می باشد که یکی از بهترین مزایای چاپ سابلیمیشن می باشد.

سفارشی سازی و تبدیل

بسته به کاربرد و نیازهای شما، امکان ترکیب این روش های چاپ یا ترکیب تکنیک های تبدیل مواد نیز وجود دارد. هنگام توسعه این برنامه های کاربردی سفارشی، همکاری با یک شریک چاپ مجرب که دارای تخصص مواد برای اطمینان از کیفیت مطلوب و جلوگیری از مشکلات تولید است، بسیار سودمند است.

چ

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *