منوی دسته بندی

روشهای چاپ پارچه – کدام فناوری چاپ را انتخاب کنیم؟

چاپ روی پارچه

روشهای چاپ پارچه - کدام فناوری چاپ را انتخاب کنیم؟

آیا چاپ می کنید؟ انتخاب یکی از روش های چاپ پارچه موجود می تواند مشکل باشد، اما اگر تأثیر آن راضی کننده باشد، یک مسئله کلیدی است.

انواع روشهای چاپ پارچه- روش مناسبی را انتخاب کنید

به نظر می رسد چاپ پارچه توسط بسیاری از “افسانه ها ” احاطه شده است. مشتریان ما اغلب در درک و انتخاب روش مناسب چاپ پارچه با مشکل مواجه می شوند، که تأثیر عظیمی در نتیجه نهایی کار آنها دارد. اینکه آیا پروژه شما دقیقاً همانطور که برنامه ریزی کرده اید به نتیجه می رسد بستگی به انتخاب روش چاپ مناسب، محیط و نوع رنگ دارد. از آنجا که ما هیچ خلاصه جامع و اساسی از انواع چاپ را در هیچ نقطه ای از اینترنت پیدا نکرده ایم، تصمیم گرفتیم همه چیز را در یک مکان جمع آوری کنیم.
تقسیم بندی به روشهای چاپ پارچه ای آنالوگ و دیجیتال، روش اصلی طبقه بندی روشهای چاپ است. در زیر، ما سعی خواهیم کرد روش های مختلف و ویژگی های مشخص آنها را توضیح دهیم.

چاپ آنالوگچاپ روی صفحه

چاپ روی صفحه یک روش آنالوگ برای چاپ پارچه است. چاپ روی صفحه شامل فشار دادن رنگ از طریق صفحه چاپ (ساخته شده از قاب فولادی و مش نایلونی) و در نتیجه چاپ است. این عملیات را می توان به صورت دستی انجام داد (سپس رنگ به صورت دستی از طریق صفحه فشرده می شود) یا با دستگاه (رنگ به طور خودکار توسط دستگاه از طریق صفحه فشرده می شود).
آماده سازی صفحه در چاپ روی صفحه شبیه تهیه الگو است، جایی که قسمت های جداگانه شبکه پوشانده شده و شکل خاصی روی پارچه به دست می آید. با استفاده از چاپ روی صفحه، هر بار یک رنگ چاپ می شود زیرا هر رنگ یک لایه جداگانه است. به همین دلیل، چاپ روی صفحه مخصوص چاپهای چند رنگ توصیه نمی شود – در چنین مواردی، چاپ دیجیتال بسیار بهتر کار می کند. روش چاپ روی صفحه را می توان هم با پرتوهای مواد (به عنوان مثال از صفحه چرخشی استفاده کرد) و هم بر روی لباس های آماده (تی شرت ، پارچه ، کوسن) استفاده کرد.

چاپ روی صفحه – چه چیزی را چاپ کنیم؟

چاپ روی صفحه محدودیت های زیادی را به آنچه شما می خواهیدچاپ کنید اعمال می کند. این عمدتا به دلیل نحوه اعمال رنگ ها است. در چاپ روی صفحه، هر رنگ به صورت جداگانه در یک چرخه ماشین روی یک صفحه جداگانه اعمال می شود. در مورد چاپ روی صفحه، بسیار آسان است که انتقال صاف در چاپ را انجام دهید (انتقال صاف/بدون درز از یک رنگ به رنگ دیگر). دستیابی به شیب دو رنگ دشوار است. چاپ روی صفحه در هنگام چاپ اشکال نسبتاً ساده (به عنوان مثال هندسی) با تعداد کمی رنگ بهتر عمل می کند. علاوه بر این ، اساساً چاپ تصاویر با استفاده از روش چاپ روی صفحه غیرممکن است زیرا سایه انداختن ، تغییر رنگ و بازتولید دقیق جزئیات قوی ترین نقطه آن نیست. به نوبه خود، امکان چاپ بیش از حد پارچه های رنگی (رنگارنگ) را فراهم می کند – برای چاپ ، به عنوان مثال ، الگوهای سفید روی پارچه سیاه می توان از چاپ روی صفحه استفاده کرد.

انواع چاپ روی صفحه:

چاپ روی صفحه اغلب برای چاپ روی اشیاء آماده (تی شرت ، لباس) استفاده می شود.
چاپ روی صفحه برای چاپ روی تمام رول های پارچه استفاده می شود. در مورد این روش چاپ پارچه، هزینه اولیه بالا است، زیرا آماده سازی سیلندر قیمت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد
چاپ روی صفحه-توسط اندی وارهول به استودیو معرفی شد، به سرعت توسط هنرمندان مستقل پذیرفته شد که اغلب در کارگاه های خود با استفاده از سازه های خانگی چاپ دستی را روی صفحه نمایش می دهند.
چاپ با چاپ روی صفحه چگونه بوجود می آید؟


چاپ روی صفحه – روش آنالوگ چاپ پارچه:

  • هزینه بالای ورود – آماده سازی صفحه های گران قیمت
  • هر رنگ نیاز به تهیه یک صفحه جداگانه دارد
  • تعداد رنگ محدود
  • تعداد رنگهای مورد استفاده در پروژه تأثیر قابل توجهی بر هزینه چاپ دارد
  • مقرون به صرفه هنگام چاپ عمده-با افزایش تعداد کالاهای تولید شده، قیمت یک واحد به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد
  • به دلیل هزینه آماده سازی صفحه ها، برای چاپ قطعات جداگانه (و حجمهای کوچک) مناسب نیست
  • انجام نمونه چاپ امکان پذیر نیست

روشهای چاپ پارچه

بنابراین چه زمانی باید چاپ روی صفحه را انتخاب کنید؟ به عنوان مثال، هنگامی که می خواهید 1000 متر خط مشکی را با نقاط سفید چاپ کنید. 

چاپ پارچه

برای انجام پروژه ای با چنین طراحی بدون عارضه، روش چاپ روی صفحه ایده آل خواهد بود. در حال حاضر روش بهتری برای چاپ چنین گرافیکی روی پارچه در بازار موجود نیست. اساس ممکن است پارچه ای به رنگ مشکی باشد که روی آن نقطه های سفید با یک صفحه نمایش تکمیل شده است. بنابراین، شرایطی که باید رعایت شود حجم زیادی است که هزینه تهیه صفحات چاپ را لغو می کند.

چاپ دیجیتال

همانطور که در مورد چاپ دیجیتال روی کاغذ، چاپ دیجیتال روی پارچه به شما امکان می دهد حتی یک چاپ بدون هزینه اولیه (به عنوان مثال ، چاپ صفحه) انجام دهید. به زبان ساده، چاپ دیجیتال روی پارچه مشابه چاپگر جوهر افشان خانگی عمل می کند. در واقع، این روش چاپ پارچه هیچ گونه محدودیتی برای خود پروژه ایجاد نمی کند. شما می توانید هر گونه گرافیک را روی پارچه چاپ کنید، بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد رنگها یا انتقال بین رنگها.
چاپ نتیجه اعمال قطرات میکروسکوپی رنگ بر روی پارچه است که منجر به ایجاد یک الگو می شود. چاپگر قادر است تقریباً هر رنگی را از پالت رنگ معمولی از طریق ترکیبی از چهار رنگ اصلی از پالت CMYK (فیروزه ای ، سرخابی ، زرد ، مشکی) و رنگهای اضافی دیگر (به عنوان مثال نارنجی ، آبی) تولید کند. از سوی دیگر، چاپ دیجیتال محدودیت هایی را نیز به همراه دارد: امکانات بسیار محدود استفاده از رنگ های خاص (فلزی ، فلورسنت) یا ، به عنوان مثال ، پالت PANTONE.
چاپ دیجیتالی معمولاً روی پارچه سفید انجام می شود – بنابراین چاپ نقاط سفید روی زمینه مشکی به چاپ سیاه کل سطح و باقی ماندن “نقاط سفید” منجر می شود. بنابراین چنین طرح رنگی “دشواری” فرض اساسی برای انتخاب روش متفاوت است. چاپ دیجیتالی روی پارچه برای چاپ عکس ها، الگوهای دقیق، انتقال لحن و طرح های پیچیده گرافیکی کاملاً کار می کند.


چاپ دیجیتال:

  • بدون هزینه اولیه
  • قابلیت چاپ حتی یک نسخه واحد
  • بدون محدودیت رنگ
  • تعداد رنگها و ظاهر چاپ بر هزینه تولید تأثیر نمی گذارد
  • صرفه جویی در مقیاس قطعاً پایین تر از زمان چاپ روی صفحه است – هزینه چاپ اولین و صد متر اساساً یکسان است
  • قابلیت انجام نمونه چاپ

تقسیم به چاپ آنالوگ و دیجیتال طبقه بندی اصلی چاپ روی پارچه است. با این حال، تقسیم بندی های دیگری نیز وجود دارد – ببینید در مورد پروژه های شما کدام یک بهترین انتظارات شما را برآورده می کند.
با توجه به چاپ بیش از حد محیط روش های چاپ پارچه و لیوان را به موارد زیر تقسیم می کنیم:

  • چاپ DTG (مستقیم به پوشاک)
  • چاپ رول به رول (پارچه روی رول)
  • چاپ DTG (مستقیم به پوشاک)
  • چاپ سابلیمیشن
چاپ تیشرت

در ترجمه، DTG به معنای “مستقیماً روی لباس” است.
این یک روش چاپ است که شامل استفاده از الگوها و رنگها به طور مستقیم بر روی پایه است ، که در این مورد یک محصول پوشاک تمام شده است. دوخت محصول قبل از فرآیند چاپ انجام می شود و اجزاء در لحظه ای که از چاپگر خارج می شوند آماده استفاده هستند.

اگر می خواهید روی محصولات نهایی مانند:

تیشرت ، لیوان، کوسن ، چاپ روی لباس

هنگام چاپ روی پارچه با استفاده از روش DTG، نیازی به تهیه صفحات یا صفحه های چاپ نیست، که مستقیماً بر هزینه تولید حجم کم تأثیر می گذارد و هزینه آن را کاهش می دهد (بدون هزینه اولیه ، “شروع”). روش چاپ DTG امکان شخصی سازی حتی در مقادیر کم را می دهد. در هنگام چاپ با روش DTG، محدوده چاپ محدودی داریم (بسته به دستگاه مورد استفاده، اما معمولاً به سطحی بزرگتر از 50x 70 سانتی متر نمی رسیم).
حداقل مقدار چاپ با یک قطعه شروع می شود (با این حال، هرچه حجم بیشتر باشد، قیمت واحد کمتر می شود). قیمت تحت تأثیر مقدار چاپ، اندازه چاپ و رنگ پارچه ای است که الگو روی آن چاپ شده است. اگر محصول نهایی که می خواهید روی آن چاپ کنید، رنگی غیر از سفید داشته باشد، همیشه یک سطح سفید زیر الگو چاپ می شود، که قیمت را به میزان قابل توجهی تغییر می دهد.
همانطور که می بینید، چاپ DTG دارای محدودیت های خاصی است. اگر از محدودیت چاپ روی لباس های نخی خاص راضی نیستید، توصیه می کنیم چاپ روی پارچه ها را با استفاده از روش رول به رول در نظر بگیرید.

رول به رول – چاپ پارچه

کاربرد: چاپ مواد به صورت رول
در عمل، این به این معنی است که یک چاپگر قدرتمند (مانند چاپگر دیجیتال خانگی، اما در مقیاس بسیار بزرگتر) دارای پیچ و مهره ای از پارچه تمیز و بدون چاپ است. سپس، سر چاپها در فرآیند چاپ رنگ را روی سطح پارچه قرار می دهند.
چاپ دیجیتالی روی پارچه توصیه می شود، به ویژه اگر نمی خواهید فرم موجود روی آن ( چاپ تیشرت ، لباس) چاپ کنید. این امکان گسترده ای را برای دوخت پارچه ای که در تمام عرض چاپ شده است، در مترهای دوار و برش الگوهای دوخت از پارچه تنها پس از چاپ در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین، شما از نظر شکل محدود نیستید – می توانید هر چیزی که می توانید از پارچه بدوزید – از پیراهن گرفته تا پرده، لوازم جانبی یا وسایل دکوراسیون خانه.
هنگام انتخاب روش چاپ روی پارچه (DTG یا رول به رول) ، باید مقدار مواد را در نظر بگیریم و در چه شکلی به آن نیاز داریم.
روش چاپ (DTG در مقابل رول به رول) تنها انتخابی نیست که با آن روبرو خواهید شد. یکی دیگر از روش های تقسیم روش های چاپ روی پارچه ها، تمایز بین روش ها با توجه به نوع رنگ مورد استفاده برای چاپ است.

چاپ پارچه – رنگ غافلگیر کننده

با توجه به نوع رنگ مورد استفاده، چاپ روی پارچه را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

چاپ پارچه با استفاده از جوهر رنگدانه
چاپ پارچه با استفاده از رنگهای واکنشی
چاپ پارچه با استفاده از رنگهای اسیدی
چاپ رنگ تصعید یا سابلیمیشن
چاپ پارچه با استفاده از جوهر رنگدانه

کاربرد: انواع الیاف، از جمله پنبه.

اغلب برای “چاپ دیجیتال آینده” نامیده می شود، برای چاپ روی هر نوع الیاف مناسب است، اگرچه در عمل، بیشتر برای چاپ روی پنبه استفاده می شود. علاوه بر این، این روش به صورت پویا و سریع توسعه می یابد و به نیازهای گیرندگان پاسخ می دهد. اگرچه کاملاً عالی نیست ، در ما از آن مجذوب می شویم و تمام تلاش خود را می کنیم تا اطمینان حاصل شود که چاپ روی پارچه به طور گسترده ای در دسترس است و با بالاترین کیفیت مشخص می شود – این جایی است که چاپ با جوهر رنگدانه وارد می شود.
برای چاپ روی مواد، از رنگهای خاصی استفاده می شود. اینها جوهرهای رنگدانه ژاپنی هستند.
دومین عامل مهم آماده سازی پارچه برای چاپ، یعنی اتمام است. به منظور ارائه ویژگی های مناسب (رنگ های زنده ، مقاومت در برابر شستشو) ، پارچه باید به طور مناسب قبل از چاپ آماده شود. پارچه چاپ نشده با ماده ای آغشته شده است که رنگدانه را به سطح می چسباند و این به نوبه خود باعث می شود پارچه برای مدت طولانی ظاهر اولیه خود را حفظ کند.
پس از اتمام مراحل چاپ پارچه دیجیتالی با استفاده از جوهرهای رنگدانه، الگوی چاپ شده با استفاده از دما بدون استفاده از مواد شیمیایی، اما مهمتر از همه – بدون استفاده از آب ثابت می شود. بسیار سازگار با محیط زیست! برای این منظور از تقویم و کوره های مخصوص استفاده می کنیم. در نتیجه ، اکثر پارچه های چاپ دیجیتالی را می توان با ماشین شستشو داد، علیرغم چاپ دیجیتال با جوهر رنگدانه که به صورت سطحی چاپ می شود – رنگدانه روی سطح پارچه گیر کرده و در نتیجه رنگ می کند.
فرآیند اتمام (آماده سازی مواد برای چاپ) و گرم کردن (ثابت کردن رنگ روی سطح) سهولت استفاده از پارچه های چاپ شده با رنگدانه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. چاپ شده با جوهر رنگدانه و پنبه مناسب طول عمر بیشتر پارچه های پنبه ای و لباس بافتنی زیبا را تضمین می کند.
پارچه های بافته شده در صورت درخواست چاپ می شوند.

چه زمانی نباید چاپ با جوهر رنگدانه روی پارچه را انتخاب کنید؟

در هنگام چاپ پارچه با جوهر رنگدانه، ایجاد رنگهای روشن مشکل ساز است. علاوه بر این، رنگ مشکی در مقایسه با رنگی که هنگام چاپ با استفاده از رنگهای واکنشی به دست می آید، کمی کمتر خواهد بود. رنگدانه برای سطوح روشن تر، به عنوان مثال، پاستل و ناهمگن مناسب تر است. گلهای آبرنگ در رنگهای روشن و کم رنگ، ایده آل برای چاپ با جوهر رنگدانه هستند. چاپ دیجیتال یک چاپ سطحی است که به طور بالقوه مستعد آسیب است. به همین دلیل، توصیه نمی شود مواد چاپ شده با جوهر رنگدانه (مخصوصاً مرطوب) را مالیده (یا “تمیز کنید”).
هنگامی که می خواهید مواردی مانند نقاط سفید را در زمینه سیاه رنگ کنید، چاپ با جوهرهای رنگدانه روی پارچه بهترین انتخاب نخواهد بود. مگر اینکه به یک چاپ واحد نیاز داشته باشید، به عنوان مثال، 2 متر طول داشته باشید یا بخواهید سفارش شما سریع تکمیل شود – پس چاپ پارچه ای با استفاده از جوهرهای رنگدانه تنها راه حل معقول است.

کل فرایند چاپ قطعاً از چاپ با استفاده از رنگهای واکنشی پیچیده تر است و بنابراین چاپخانه هایی که به چاپ جوهر رنگدانه می پردازند معمولاً می توانند ضرب الاجل کوتاهتر و قیمت پایین تری را برای سفارشات کوچک نسبت به چاپخانه هایی که در زمینه چاپ رنگ واکنشی فعالیت می کنند، تضمین کنند.
به عنوان مثال، هنگام چاپ 1 متر در حال اجرا از هر الگو با جوهر رنگدانه بر روی پارچه نخی، قیمت از 56.90 PLN برای هر متر نساجی با چاپ شروع می شود و زمان انجام چنین سفارشی حداکثر 5 روز کاری (اغلب حتی کوتاه تر) چنین سفارش کوچکی در چاپخانه ای که به چاپ با استفاده از رنگ های واکنشی می پردازد به هیچ وجه پذیرفته نمی شود و شما مجبورید حتی چند هفته برای كل پارچه منتظر بمانید. هنگام انتخاب روش چاپ طرح های خود، باید این عوامل را در نظر بگیرید.

چاپ تصعید یا سابلیمیشن

کاربرد: عمدتا برای چاپ روی الیاف مصنوعی (پلی استر) و مخلوط ها (که بیشتر از پلی استر تشکیل شده اند) استفاده می شود. علاوه بر این، برای چاپ روی پنبه نامناسب است.
تصعید فرایندی است که در آن ماده از حالت جامد به حالت گازی (با دور زدن حالت مایع) حرکت می کند. هنگام چاپ با استفاده از جوهرهای تصعید، این فرآیند در مرحله گرمایش اتفاق می افتد، یعنی ثابت کردن چاپ با استفاده از دمای حداکثر 200 درجه سانتیگراد. سپس رنگها تصعید می شوند و با مواد ادغام می شوند.
این روش چاپ بهترین گزینه برای چاپ عکس روی لیوان ، تیشرت ، تابلوفرش ، سنگ و … می باشد. چاپ لیوان و تیشرت جزو بهترین محصولات تبلیغاتی می باشد که با استفاده از سابلیمیشن حتی در تیراژ کم و با کیفیت بسیار بالا مقرون به صرفه می باشد. عکس های چاپ شده از وضوح و شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. بسیار مناسب سفارشات خاص می باشد.
فرآیند چاپ با استفاده از جوهرهای تصعید را می توان به دو روش انجام داد:

  • تصعید مستقیم
  • تصعید متوسط

در مورد تصعید مستقیم، جوهرهای تصعید مستقیماً با استفاده از چاپگر دیجیتال روی مواد اعمال می شوند. در مورد تصعید غیر مستقیم، ما با چاپ انتقال سروکار داریم. الگو بر روی کاغذ انتقال چاپ می شود و سپس با استفاده از یک یک پرس صاف، جایی که در معرض دمای بالا (خشک یا بخار) قرار می گیرد، به مواد اولیه منتقل می شود. در طی این فرایند، تصعید مسئول انتقال چاپ به پارچه است.
چه زمانی نباید چاپ روی پارچه را با استفاده از روش تصعید انتخاب کنید؟ در درجه اول، زمانی که می خواهید روی پارچه هایی مانند پنبه ، ابریشم ، ویسکوز چاپ کنید، نباید آن را انتخاب کنید. به این دلیل که فقط پلی استر و ترکیبات آن برای چاپ رنگهای تصعیدی مناسب هستند.

چاپ دیجیتال با استفاده از رنگهای واکنشی

چاپ دیجیتال با رنگهای واکنشی یا اسیدی چیزی بیشتر از استفاده از رنگهایی نیست که جذب مواد شده و با پارچه در چاپ دیجیتال واکنش نشان می دهند. این روش، بسیار تهاجمی تر از چاپ با جوهر رنگدانه، ضامن “گرفتن” خوب از مواد چاپ شده و دوام بالای آن است. رنگ شیمیایی که توسط پارچه جذب شده است، نسبت به چاپ جوهر رنگدانه در برابر شستشو مقاوم تر خواهد بود.
چاپ با استفاده از رنگهای واکنشی برای افرادی که می خواهند همزمان مقادیر زیادی از مواد را چاپ کنند بسیار مناسب است. اما این گزینه تنها برای کسانی از شما که به عنوان زمان انتظار برای سفارشات با این روش عجله ندارند، مناسب است.
علاوه بر این، یکی از مزایای اصلی چاپ با استفاده از رنگ های واکنشی، اشباع رنگ شگفت انگیز است که می توان به آن دست یافت. رنگ ها با مواد کاملاً واکنش می دهند. علاوه بر این، به شما امکان چاپ روی پارچه هایی را می دهد که به دلایلی مناسب چاپ دیجیتالی نیستند، به عنوان مثال، ویسکوز.
با این حال، چاپ واکنشی دیجیتال با یک فرایند بسیار پیچیده تر از چاپ دیجیتال با استفاده از جوهرهای رنگدانه مشخص می شود. در نتیجه، این امر مستقیماً بر قیمت تأثیر می گذارد. بنابراین چاپ واکنشی بسیار گران تر است. چاپ با رنگهای واکنشی نیز سازگار با محیط زیست نیست. خود رنگها حاوی مواد شیمیایی مهاجم هستند و به طور دائمی آن را تغییر می دهند. علاوه بر این، چاپ واکنشی در حجم کمتری از تولید بی فایده است زیرا اغلب مجبورید چندین رول پارچه را چند ماه قبل در چاپخانه سفارش دهید.
چه زمانی با استفاده از رنگ های واکنشی چاپ می شود؟ هنگامی که مجبور هستید مقدار زیادی یا متوسط پارچه (یعنی حداقل چند پیچ) را چاپ کنید، و نگران سرعت انجام سفارش نیستید. اگر می توانید بیش از هزینه چاپ با جوهر رنگدانه بپردازید ، سفارش بزرگی بدهید و حداقل چند هفته منتظر پروژه پیچیده ای باشید که هم پر از رنگ های اشباع شده و هم بادوام است – پس چاپ دیجیتال با رنگ های واکنشی انتخاب خوب.

چاپ دیجیتال با استفاده از رنگهای اسیدی

اگر قصد چاپ روی پشم یا ابریشم را دارید، باید با رنگ های اسیدی چاپ کنید.
فرایند چاپ شبیه روش قبلی چاپ با استفاده از رنگهای واکنشی است، به استثنای رنگهای اسیدی. آنها به خوبی به سطح پارچه هایی مانند ابریشم و پشم می چسبند که معمولاً برای جوهرهای رنگدانه مشکل ایجاد می کند.

کدام روش چاپ پارچه را باید انتخاب کنید؟

در عمل، بیشتر اوقات، روشهای زیر چاپ پارچه را ملاقات می کنید، که حاصل ادغام تقسیمات فوق الذکر است. امیدواریم پس از خواندن متن، از قبل بدانید که کدام نوع چاپ برای پروژه های شما مناسب تر است و از کدام باید اجتناب کنید. ما محبوب ترین روش ها و هیبریدهای آنها در بازار را در زیر خلاصه می کنیم:

  • چاپ روی صفحه تخت – برای چاپهای گرافیکی ساده، به عنوان مثال چاپ روی تی شرت
  • چاپ دیجیتال DTG – برای چاپ های پیچیده، به عنوان مثال چاپ عکس روی تی شرت و لباس
  • چاپ دیجیتال رول به رول با جوهر رنگدانه-هنگامی که می خواهید چاپ کم/متوسط را روی پنبه انجام دهید و به زمان اهمیت می دهید
  • چاپ دیجیتال رول به رول با رنگ های واکنشی-هنگامی که می خواهید چاپ متوسط یا با حجم بالا روی پنبه انجام دهید و زمان تکمیل سفارش طولانی مدت مشکلی ایجاد نمی کند
  • چاپ دیجیتال رول به رول رنگ تصعید-هنگامی که می خواهید روی پلی استر چاپ کنید. مانند چاپ روی تیشرت و لیوان
  • چاپ دیجیتال رول به رول با جوهر رنگدانه

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *