منوی دسته بندی

راهنمای سریع چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ لیوان با پرس حرارتی

راهنمای سریع تکنیک های چاپی که برای ساخت لیوان تبلیغاتی استفاده می شود.

لیوان تبلیغاتی یکی از محبوب ترین کالاهای بازاریابی در سراسر دنیا است. با این حال، در مورد روش های مختلف چاپی که می توان استفاده کرد، کاملاً سردرگمی وجود دارد. چاپ حامد راهنمای کوتاه برای رایج ترین روش های شخصی سازی لیوان آورده شده است.

چاپ مستقیم روی صفحه

 گزینه مناسبی برای شرکت هایی است که بودجه خود را پرداخت می کنند. زیرا این روش اغلب با لیوان های تبلیغاتی سفال ارزان قیمت استفاده می شود. چاپ صفحه به طور کلی برای آرم ها و طرح های ساده بهترین حالت است. جایی که معمولاً می توان تا چهار رنگ را بر روی بدنه اصلی لیوان چاپ کرد. رنگ های نیم تن، سایه دار برای چاپ صفحه دیجیتال مناسب نیستند. اگرچه به طور معمول می توان رنگ های شرکتی یک کسب و کار را مطابقت داد. لیوان های چاپی روی صفحه همچنین در برابر شستشوی ماشین ظرفشویی ایمن هستند. نه تنها  مقرون به ضرفه بلکه کاربردی هم هستند.

چاپ انتقالی

 چاپ انتقالی چاپ روی صفحه را یک گام جلوتر می برد. انتقال با استفاده از کاغذ تخصصی، با استفاده از روکشی که اجازه می دهد روی لیوان قرار گیرد ایجاد می شود. استفاده از تصویر معمولاً با دست انجام می شود. اگرچه روند کار کمی بیشتر از چاپ روی صفحه طول می کشد. اما از جزئیات و دقت بیشتری برخوردار است و مخصوصاً برای لیوانهایی با شکل غیر معمول مناسب است. متن یا اثر هنری را می توان نه تنها بر روی بدنه اصلی، بلکه در قسمت داخلی، روی پایه یا دسته نیز قرار داد.

چاپ دیجیتال

 تقریباً مشابه چاپگر لیزری است. این برای کسانی که می خواهند از رنگهای کم رنگ و روشن در لیوان های خود استفاده کنند ایده آل است. برای استفاده از عکس در لیوانهای چینی و سفالی، تولید تصاویر واضح و واضح عالی است.

چاپ تمام رنگی

 ایده ای برای هر شرکتی است که نیاز به سفارش چاپ لیوان با عکس دلخواه دارند، زیرا فرآیند آن نیز سریع و نسبتاً ارزان است. این روش بعضاً چاپ CMYK نامیده می شود. زیرا این تصویر به چهار رنگ اصلی (سیاه ، زرد ، سرخابی و فیروزه ای) شکسته می شود. سپس به صفحات چاپ منتقل می شود و در آخر روی ماگ اعمال می شود. تقریباً با استفاده از این روش می توان به طور دقیق همه رنگ ها و جزئیات را تولید کرد.

چاپ سابلیمیشن

یکی از محبوب ترین روش های چاپ روی لیوان تبلیغاتی است. مهمترین دلیل آن این است که یکی از تکنیک های سازگار با محیط زیست است. نوع خاصی از پوشش روی ماگ حرارتی ها اعمال می شود و پس از آن از رنگ های رنگی استفاده می شود که به این ماده می چسبند. این تکنیک باعث چاپی شفاف و درخشنده، با رنگ های روشن می شود و به همین ترتیب برای کسانی که یک لیوان تبلیغاتی واقعاً چشم نواز می خواهند مناسب است.

لیوان سرامیکی در رنگها و مدلهای مختلف شامل: لیوان سرامیکی سفید، دسته و داخل رنگی، قاشق دار، حرارتی یا جادویی، شیشه ای مات و اکلیلی وجود دارد. میتوانید بسته به نیاز خود آن را تهیه نموده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *