منوی دسته بندی

راهنمای چاپ سابلیمینش

چاپ عکس روی فنجان

بهترین لیوان برای چاپ عکس

راهنمای چاپ سابلیمیشن می تواند بسیاری از فرصت های را برای صنعتگران و صاحبان مشاغل به طور یکسان ایجاد کند. اگرچه ممکن است بپرسید که دقیقاً چطور ممکن است و چه بسترهایی برای سابلیمیشن در دسترس هستند. تا زمانی که بستر شامل پلی استر یا یک پوشش پلیمری باشد. تقریباً همه چیز می تواند با سابلیمیشن به آن منتقل شود. بسیاری از موارد منحصر به فرد را که به عنوان مواد خام سابلیمیشن نیز شناخته می شوند، جایگزین کند.

ما در اینجا انواع مختلف، محبوب و منحصر به فرد موجود در چاپ حامد را به شما ارائه خواهیم داد که به شما برای راهنمای چاپ سابلیمیشن به عنوان انتقال گرما کمک می کند. اکنون می خواهیم روشن کنیم که تی شرت ها تنها بستر سابلیمیشن نیستند، زیرا موارد بسیار ویژه ای مخصوصاً برای هر کسی که کسب و کار دارد، در دسترس است.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

به عنوان یک بررسی سریع راهنمای چاپ، سابلیمیشن از نظر فنی به عنوان تغییر یک ذره جامد به طور مستقیم به حالت گازی تعریف می شود. سابلیمیشن، روشی است که بطور خاص برای انتقال گرما استفاده می شود. جوهرهای طراحی شده برای سابلیمیشن ابتدا برای چاپ یک تصویر به شکل جامد با کاغذ سابلیمیشن استفاده می شوند. سپس با فشار بر روی بستر پوشانده شده با پلیمر، به حالت گازی تبدیل شده و به طور دائمی بر روی بستر شما منتقل می شود.

راهنمای چاپ سابلیمیشن

از نظر عامیانه، فشار حرارتی رنگ را گرم می کند و سپس به طور دائمی به سطح بستر شما فشار داده می شود. با انواع زیرلایه های فوق الذکر، برنامه های متنوعی برای سابلیمیشن وجود دارد که همه آنها برای مشاغلی که به دنبال گسترش افق دید خود در کنار صنعتگران هستند و به دنبال پروژه های سرگرم کننده بیشتری برای مقابله هستند، مناسب هستند. اولاً، هر لباسی که 100٪ پلی استر یا ترکیبی از پلی استر باشد، برای سابلیمیشن عمل می کند، و تی شرت های پلی استر سفید و پوشاک مشابه را به عنوان جاهای خالی موثر می کند. اگرچه باید توجه داشته باشیم که لباس های نخی کاملاً با انتقال های سابلیمیشن سازگار نیستند. با این حال، سابلیمیشن به شما اجازه می دهد کارهای دیگری غیر از لباس انجام دهید.

چاپ لیوان سرامیکی و حرارتی یا جادوئی

برخی از محبوب ترین محصولات سابلیمیشن در بازار چاپ لیوان و ماگ های حرارتی هستند. همه اینها با یک پوشش پلیمری خاص پوشانده شده اند. به این معنی که شما دقیقاً نمی توانید به فروشگاه بروید و یک لیوان یا ماگ تصادفی را از قفسه بردارید. ظروف از نوع سرامیک، فلز و شیشه به اندازه کافی قابل تنظیم هستند.

که می توانند از دوستان یا خانواده، آثار هنری یا عکاسی شما یا دیگران، یا شاید کار یا نشان تجاری مارک شما، یک تصویر پر جنب و جوش منتقل کنند. با استفاده از وسایل آشامیدنی از لیوان، لیوان شیشه ای، لیوان های حرارتی یا جادویی و موارد دیگر، طرح شما را می توان برای هر یک از این موارد اعمال کرد.

چاپ عکس روی فنجان

این واقعاً به آنچه ترجیح می دهید در اطراف داشته باشید، اینکه چه گزینه هایی برای مشتری یا شما مناسب است. یا برای قرار گرفتن در معرض مشاغل عمومی به عنوان هدایای تبلیغاتی یا کالاهای فروشگاهی یک نوع بستگی دارد. در حالی که بسیاری از لیوان ها و ماگ های مشابه سایز را می توان با پرس لیوان حرارتی انجام داد. گزینه چاپ کردن چندین مورد، به ویژه برای لیوان ها، با استفاده از اجاق گاز و بسته بندی مناسب امکان پذیر است. اگر می خواهید از فر استفاده کنید توصیه می کنیم از یک فر  مخصوص اهداف سابلیمیشن استفاده کنید.

چاپ تابلوفرش
چاپ پازل

چاپ تابلوفرش

محصول سابلیمیشن محبوب دیگر، چاپ تابلوفرش است. در حالی که هدف ارائه یک عکس یا هنر را روی یک سطح صاف می باشد. میتوان در کمترین زمان ممکن یکی از زیباترین و نفیس ترین چاپ ها و هدایا را داشته باشید. از مزایای چاپ تابلوفرش کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان آن می باشد. در حالی که بافت فرش بسیار زمان بر و هزینه بر می باشد ولی چاپ فرش در کمتر از یک روز قابل انجام  می باشد. کمتر کسی می باشد که از این هدیه ارزشمند سورپرایز نشود.

میتوانید سالیان سال بدون اینکه از کیفیت این چاپ زیبا کاسته شود آن را در منزل داشته باشید و تداعی بهترین خاطرات شما گردد. چاپ تابلوفرش برای ارائه آثار هنری و عکاسی استفاده می شوند و اغلب در اندازه های معمول ارائه مانند a4، a3، 50*70 ، 100*70 بیشتر به فروش می رسند. تراکم این فرش ها 1200 شانه می باشد که بسیار بالا و از کیفیت عالی برخوردار هستند. می توانید به مناسبت های مختلف عزیزانتان را به این هدیه زیبا میهمان کنید.

چاپ عکس روی سنگ، قاب کریستالی ، چاپ پازل

محصولات چاپ سابلیمیشن در اشکال و اندازه های بسیار متنوعی وجود دارد. مانند انواع لیوان سرامیکی سفید، لیوان حرارتی یا جادویی، سنگ، ساعت، قاب کریستال، بشقاب، پازل و… . موارد دیگر را می توان در یک پرس حرارتی مسطح فشار داد. برخی از موارد ضخیم تر مانند ورقه های آلومینیومی با فشار گرما بهتر کار خواهند کرد. برای جاهای خالی خاص، مانند کلاه، به دلیل اشکال منحصر به فرد، روش های خاصی برای انتقال حرارت مورد نیاز است. 

چاپ سنگ
چاپ روی بشقاب

از دیرباز در ایران از چاپ بشقاب برای عکس های خاص و خاطره انگیز استفاده می شود. این هدیه زیبا می تواند تداعی بهترین خاطرات شما باشد. می توانید با استفادها از سیستم چاپ سابلیمیشن چاپی شفاف و درخشنده داشته باشید.

چاپ بشقاب بهتر است با استفاده از پیچ های سابلیمیشن و پرس حرارتی انجام شود شوند. در حالی که کلاه ها به فشار حرارتی یا اتصال کلاهک منحنی نیاز دارند. داشتن تجهیزات تخصصی مناسب به شما امکان می دهد محصولات متنوعی کاملاً سفارشی را به مشتریان خود ارائه دهید، که البته ارزش فوق العاده ای به تجارت شما می بخشد.

 

چاپ تیشرت

لباس های پلی استر برای چاپ سابلیمیشن خارق العاده هستند. بسیار خوب است که بدانید یک دنیای کامل از بسترها برای چاپ سابلیمیشن موجود است. این امر باعث ایجاد خلاقیت بی حد و حصر برای صنعتگران، صاحبان مشاغل به تولید محصولات کاملاً قابل تنظیم است، می شود. از لیوان های قهوه فوق العاده محبوب گرفته تا ظرف های حیوانات خانگی، جاکلیدی تا لوح های اهدای جوایز.

چاپ تیشرت در انواع رنگهای (سفید، مشکی، ملانژ و…) و همچنین طرح های زنانه، مردانه، بچه گانه قابل ارائه می باشد. همچنین می توانید چاپ لوگو روی لباس ویژه ادارات و شرکت ها را انجام دهید.

hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *