منوی دسته بندی

راهنمای لیوان قهوه سفارشی

ماگ جادوئی

راهنمای لیوان قهوه سفارشی

آیا به دنبال لیوان قهوه مناسب برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان و کارمندان خود هستید؟ ما این راهنمای خرید لیوان قهوه را برای کمک به شما در این راه گردآوری کرده ایم. با انتخاب بیش از 500 لیوان مختل، مطمئناً موردی را پیدا می کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

چرا لیوان قهوه سفارشی خریداری کنید؟

لیوان قهوه سفارشی یک روش تبلیغاتی ایده آل برای مشتریان و کارمندان شما است. و از آنجا که قابل استفاده مجدد هستند، زباله هایی را که از فنجان قهوه کاغذی معمولی شما از کافی شاپ  شما می آید، کاهش می دهند. موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از تصمیم نهایی در مورد لیوان قهوه شخصی خود در نظر بگیرید از جمله اندازه، سبک، رنگ و نوع مواد. همچنین اینکه چه مخاطبانی را برای این تبلیغ هدف قرار داده اید.

محصولات تبلیغاتی به همین دلیل در این مدت طولانی باقی مانده اند. فایده های بی شماری وجود دارد که می توانید از هدایای محصولات تبلیغاتی با آرم خود در آنها داشته باشید. به عنوان مثال، یک مطالعه موردی اخیر توسط ASI اظهار داشت که مصرف کنندگان زیر 55 سال محصولات تبلیغاتی را بر تبلیغاتی از جمله روزنامه ها، رادیو، مجلات، تلویزیون، اینترنت و تلفن همراه به سایر رسانه ها ترجیح می دهند. اگر هنوز متقاعد نشده اید، PPAI مطالعه مصرف کننده ای را انجام داده است که بیان می کند از هر 10 مشتری 8 نفر کالای تبلیغاتی را انتخاب می کنند اگر کالای تبلیغاتی را برای خود نگه ندارند، که در نهایت به پیشرفت تجاری می رسد. پس برای چی منتظری؟ با شروع سفر تبلیغاتی امروز خود، به رشد برند خود کمک کنید!

کاربران ایده آل لیوان قهوه سفارشی

یک قدم حیاتی در سفر محصولات تبلیغاتی شما این است که بدانید برای افزایش دسترسی به برند خود می خواهید چه مخاطبانی را هدف قرار دهید. لیوان های قهوه شخصی مناسب برای اردوهای تابستانی و دیدارهای خانوادگی هستند و یادگاری را برای همه به یادگار می گذارند که می تواند برای زندگی گرامی داشته شود. آژانس های بیمه و موسسات مالی می توانند با چاپ لیوان سفارشی نیز سود زیادی ببرند. مشتریان خود را با یک هدیه رایگان اینجا و آنجا راضی نگه دارید.  ماگ را برای رستوران یا کافی شاپ خود سفارشی کنید و بدون هیچ گونه تأمل از تبلیغات رایگان مشتریان خود بهره مند شوید. خرید لیوان قهوه فله ای که با آرم سفارشی شما حک شده باشد، تقریباً برای هر نوع تبلیغ تبلیغاتی بسیار مناسب است. اکنون، به اسکرول ادامه دهید تا بیاموزید که چگونه لیوان چاپی خود را سفارشی کنید!

انواع مواد

نوع ماده ای که برای چاپ عکس روی لیوان خود انتخاب می کنید می تواند تفاوت ایجاد کند! یکی از بهترین جنس لیوان ها سرامیک می باشد که کیفیت بسیار بالایی برای چاپ عکس دارد و تصاویر چاپ شده روی این ماگ ها بسیار زیبا، شفاف و درخشنده می باشند. روش چاپ سابلیمیشن می باشد که بهترین و مدرن ترین روش چاپ امروزی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های متفاوتی که ما ارائه می دهیم، با شماره 09154871379 تماس حاصل فرمائید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *