منوی دسته بندی

راهنمای شما برای لیوانهای قهوه سفارشی و روشهای چاپ

راهنمای شما برای لیوانهای قهوه سفارشی و روشهای چاپ

قهوه به راحتی یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است. در واقع ، 64٪ آمریکایی ها هر روز حداقل یک فنجان قهوه می نوشند. اما، برای نوشیدن قهوه، باید نوشیدنی قهوه سفارشی نیز از آن بخوریم. البته رایج ترین گزینه لیوان قهوه است. املاک و مستغلات ارزشمند زیادی در یک لیوان وجود دارد که احتمالاً داشتن لوگوی شرکت شما بر روی آن مناسب تر است.

چاپ لیوان قهوه سفارشی یک روش لذت بخش برای ارائه یک هدیه مفید به مشتریان آینده است که همیشه یادآوری مثبت کسب و کار شما خواهد بود.

آماری که در این رابطه وجود دارد این ادعا را تأیید می کند. نظرسنجی موسسه تخصصی تبلیغات در سال 2016 نشان داد که مصرف کنندگان 2.5 برابر بیشتر از موارد تبلیغاتی آنلاین یا موبایل فکر مثبت در مورد موارد تبلیغاتی دارند.
85٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که آنها تبلیغ کننده کالاهای تبلیغاتی را به یاد می آورند و دو و نیم برابر بیشتر احتمال دارد که نظر مثبتی نسبت به محصولات تبلیغاتی در مقایسه با بازاریابی اینترنتی داشته باشند.

هیچ راهی بهتر برای القای نظرات مثبت از این نیست که طرح آرم خود را بر روی ظرفی که هر روز به مشتریان شما قهوه می دهد، بزنید. این فقط حس خوبی در تجارت دارد.
با همین حساب، چاپ لیوان های قهوه تبلیغاتی بسیار مفید هستند و می توان آنها را به محیط های مختلفی از جمله خانه، محل کار یا مدرسه برد. این به بهبود آگاهی و شناخت برند برای سالهای آینده کمک می کند. چاپ فنجان های قهوه سفارشی دارای مزایای دیگری نیز هستند که در ادامه بحث خواهیم کرد.

همه به لیوان قهوه نیاز دارند

چاپ عکس روی لیوان های قهوه کاملا برای نوشیدن نوشیدنی های گرم طراحی شده اند. به نظر می رسد این واضح ترین اظهارات قرن باشد، اما به ندرت به این فکر می کنیم که چگونه چاپ لیوان قهوه برای مدت طولانی دوام آورده است. این فقط یک فنجان زیبا با دسته است که به شما امکان می دهد یک نوشیدنی غیرقابل نگهداری داشته باشید.
هیچ کس مخالف چاپ عکس روی لیوان حرارتی به عنوان هدیه نیست. حتی در محیط های غیر تبلیغاتی و غیر تجاری، لیوان قهوه راهی عالی برای نشان دادن اینکه به دیگران اهمیت می دهید زیرا همه به لیوان قهوه نیاز دارند.
لیوان قهوه سفارشی شده البته این واقعیت که همه به یکی از آنها احتیاج دارند به این معنی است که لیوان های تبلیغاتی حتما تبلیغات گسترده ای را ارائه می دهند. تقریباً یک اجتناب ناپذیر است که شما هم اکنون لیوان قهوه تبلیغاتی در خانه خود داشته باشید. در واقع، کابینت های آشپزخانه خود را بررسی کنید و تعداد لیوان های قهوه را که دارای مارک تجاری هستند، بشمارید. ما حدس می زنیم احتمالاً موارد زیادی وجود دارد.

لیوان سفارشی

اکنون، به رابطه خود با آن مارک ها فکر کنید. آیا نظر مطلوبی در مورد آنها دارید؟ از نظر آماری احتمال دارد. آیا نام تجاری و آنچه را که می فروشند تشخیص می دهید؟ همچنین، از نظر آماری محتمل است.
واقعیت این است که همه به یک فنجان قهوه احتیاج دارند و گرچه لزوماً به فنجان قهوه سفارشی احتیاج ندارند، اما به درد شما نمی خورد. همچنین ممکن است در طولانی مدت به کسب و کار شما کمک کند تا از محبوبیت و شناخت برند برخوردار شود.
لیوان قهوه سفارشی را می توانید در هر کجا پیدا کنید
علاوه بر کابینت آشپزخانه، همچنین احتمال دارد که بیشتر اتاقهای استراحت در محل کار، لیوان قهوه متنوعی داشته باشند. چه به این دلیل که مردم آنها را از خانه آورده اند و چه به دلیل وجود یک مجموعه دائمی فنجان در دفتر، مردم هنوز هم به طور روزمره این مارک ها را می بینند.

بنابراین منطقی است که شرکت شما به بخشی از مجموعه قابل اعتماد چاپ لیوان های قهوه در اتاق های استراحت تبدیل شود. البته لیوان های قهوه سفارشی را می توان در جاهای دیگر نیز مشاهده کرد. معلمان و اساتید غالباً ماگ های خود را به مدرسه می آورند و در کلاس جرعه جرعه می نوشند. لیوان ها را می توان در کابینت های آشپزخانه در یک کلیسا یا حتی در محل کار پیدا کرد.
در مکان هایی که ممکن است با یک لیوان قهوه مارک دار با نام و نشان شرکت خود روبرو شوید، هیچ کمبودی وجود ندارد. باز هم، فراوانی لیوان های قهوه به این معنی است که شما مجبور خواهید بود در طول عمر فنجان تعداد زیادی برداشت داشته باشید.

لیوان قهوه تبلیغاتی

لیوان قهوه برای همیشه این احتمالاً اغراق است، اما لیوان قهوه واقعاً برای همیشه ماندگار است. با جلوگیری از سقوط ناخوشایند از قفسه بلند در کابینت، بیشتر لیوان های قهوه شخصی در خانه ها، اتاقهای شکسته، کلیساها، محل کار و میز معلمان برای دهه های آینده باقی خواهند ماند.
باز هم بسیار محتمل است که شما لیوان قهوه ای را برای دهه ها مالک شده باشید، حتی خودتان هم متوجه آن نشدید. لیوان نیز احتمالاً خسارت بسیار کمی از خود نشان می دهد و همچنان تحسین برانگیز به هدف خود ادامه می دهد. این واقعاً به این نکته منجر می شود که چاپ لیوان های قهوه هم هدیه ای عالی هستند و هم راهی عالی برای افزایش شناخت برند.
مردم نیز آشنایی را دوست دارند. اینکه بتوانید همان لیوان قهوه را روز به روز ببینید، لبخندی بر لب خواهد داشت. اگر آرم شما روی آن جام باشد، به طور طبیعی لبخند نیز به لب می آورد.

فضای کافی برای طراحی ها

فنجان های قهوه به شما این امکان را می دهند که اجازه دهید خلاقیت خود شکوفا شود. اگرچه لیوان ها عموماً کوچک هستند، اما فضای کافی برای جلب نظر شما و ایجاد یک طرح واقعاً پر زرق و برق وجود دارد.
بسیاری از شرکت ها به سادگی ترجیح می دهند آرم خود را در کنار لیوان قهوه قرار دهند و آن را روزانه استفاده کنند.
در صورت انتخاب مسیرهای زیادی وجود دارد که می توانید طی کنید. به عنوان مثال، می توانید طرحی ایجاد کنید که:

  • یک محصول خاص را برجسته می کند
  • یک رویداد را جشن می گیرد (مانند حضور در یک نمایشگاه تجاری)
  • سالگرد شرکت را گرامی می دارد
  • شامل شعار یا عنوان شرکت است

لیوان های قهوه سفارشی مدرن با این کار می توانید به هر تعداد مسیر بروید. حتی ممکن است بخواهید مهارت های طراحی گرافیک خود را امتحان کنید (یا شخصی را که قبلاً این مهارت ها را دارد استخدام کنید). بدیهی است که شما چیزی را می خواهید که هم چشم نواز باشد و هم به یادماندنی باشد.

در بیشتر موارد، یک آرم بسیار خوب عمل می کند، اما سطح لیوان قهوه، اگرچه خیلی زیاد نیست، اما به شما امکان می دهد از جنبه خلاقیت خود استفاده کنید.

لیوان های قهوه چند وجهی هستند

چاپ لیوان های قهوه علاوه بر نگه داشتن قهوه، در نگهداری تقریباً هر نوشیدنی دیگری نیز مهارت دارند. آب، شیر، چای، آب پرتقال: شما اسم آن را می گذارید، لیوان قهوه می تواند آن را تحمل کند.

گرچه این امر، کاملاً واضح است، اما این واقعیت را برجسته می کند که افراد قهوه تنها کسانی نیستند که می توانند از لیوان های قهوه مارک دار بهره مند شوند. اگر واقعاً ماجراجو هستید، حتی می توانید از لیوان سوپ بخورید.

علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها لیوان تبلیغاتی خود را با تعداد زیادی محصول تبلیغاتی کوچکتر پر می کنند. اصطلاح “کیسه کیسه ای” با لیوان قهوه در ذهن ساخته شد. در واقع، فنجان قهوه ممکن است فقط نوک کوه یخ باشد. شما می توانید تعدادی از محصولات تبلیغاتی مختلف را درون لیوان قرار دهید، از جمله:

  • توپهای استرس
  • لوازم گلف
  • فندک
  • چراغ قوه های مینیاتوری
  • گوشهای گوش
  • درایوهای فلش USB با اطلاعات مربوط به شرکت شما

لیوان سفارشی بیش از 1400 برداشت ایجاد می کند یک لیوان قهوه تبلیغاتی واقعاً می تواند هدیه ای باشد که دائماً به شما هدیه می دهد (به دلیل منطقی). همچنین اگر چندین هدایای کوچک در دسترس داشته باشید برای شما مناسب است. این معمولاً هدیه ای است که می توانید در یک نمایشگاه تجاری یا کنفرانس پیدا کنید.
لیوان ها اغلب روی میزها به عنوان ظرف انواع لوازم اداری مانند خودکار، مداد، گیره های کاغذی و سایر موارد یافت می شوند. صرف نظر از نحوه استفاده از فنجان، شرکت شما به دلیل آن هنوز در حال دریافت تبلیغات رایگان است. این فنجان ها نیز معمولاً ثابت هستند، به این معنی که تبلیغات رایگان شما ماه ها یا حتی سال ها در جای خود باقی می ماند.

انواع مختلف و سبک های مختلف

فنجان های قهوه در انواع ، اندازه ها و انواع مختلفی وجود دارند، به این معنی که شما می توانید بهترین گزینه را برای چهره بودن شرکت خود انتخاب کنید. برخی از رایج ترین انواع آن عبارتند از:

لیوان های قهوه استاندارد

این نوع لیوان ها معمولاً حدود 11 اونس مایع با شکل معمولی فنجان قهوه را در خود نگه می دارند. برخی از لیوان ها دارای طرح های منحنی تر هستند در حالی که برخی دیگر از آنها سبک های زیبایی تمام رنگی یا دیگری ارائه می دهند.

چاپ عکس روی لیوان های غذاخوری

اینها کاملا شبیه فنجان قهوه استاندارد هستند با این تفاوت که شکل سهمی کمی در آنها وجود دارد. این فنجان ها به اندازه 10 اونس یا 14 اونس تهیه می شوند.

چاپ لیوان های شیشه ای

همانطور که می توانید تصور کنید، این لیوان ها به جز بخشی که آرم یا طرح دیگر شما در آن قرار دارد، قابلیت عبور دارند. اکثر لیوان های شیشه ای مخصوص قهوه طراحی نشده اند. چند گزینه، قهوه محوری است.

لیوان قهوه سفارشی لیوان لاته

بیشتر لیوان های لاته باریک تر و بلندتر از لیوان های قهوه استاندارد هستند و به طور کلی می توانند 16 اونس مایع را در خود نگه دارند. دسته آنها نیز کمی برجسته تر است زیرا هنگام نوشیدن لاته به آن هوای ظرافت اضافی نیاز دارید. لیوان های لاته به دلیل اندازه بزرگتر ممکن است برای نگهداری سایر محصولات تبلیغاتی نیز مناسب تر باشند.

لیوان های بیسترو

لیوان های بیسترو نیز کمی بزرگتر از لیوان های قهوه استاندارد هستند و به طور معمول دارای طراحی شیب مشخصی هستند. باز هم، ممکن است این فنجان ها برای “کیسه های سوگ” مناسب تر باشند.
هرکدام از این لیوان های مختلف هدیه ای ایده آل برای کارمندان یا مشتریان خواهد بود. همچنین همه آنها به ناچار به خانه ها، دفاتر و سایر محل های کار راه خواهند یافت.

مردم لیوان های قهوه را دوست دارند

اگر این مقاله به شما چیزی یاد داده است ، باید این باشد که مردم لیوان قهوه را دوست دارند. هیچ کس هدیه لیوان قهوه را انکار نکرده است، و به همین ترتیب، آنها سوغاتی تبلیغاتی عالی می سازند.
چاپ عکس روی لیوان های قهوه تبلیغاتی به طور متوسط بیش از 12 ماه نگهداری می شوند بهترین آزمایش این که آیا شما از یک محصول تبلیغاتی از برند تجاری برداشت می کنید مفید بودن آن محصول است. همانطور که نشان داده ایم، فنجان های قهوه هم مفید هستند و هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. لیوان قهوه سفارشی مطمئناً درک عمومی شرکت شما را بهبود می بخشد و در عین حال شناخت برند را نیز افزایش می دهد.
اگر در نظر دارید لیوان های تبلیغاتی قهوه را هدیه دهید، بنابراین در مکان مناسب آمده اید. ما با شما کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که لیوان مناسب با طراحی سفارشی مناسب را برای دسترسی به مخاطبان مورد نظر خود دریافت می کنید.
البته، چون می دانیم که لیوان توسط همه استفاده می شود، بنابراین باید منطقی باشد که همه مخاطبان مورد نظر شما هستند.

همچنین باید منطقی باشد که سرانجام در آینده ای نزدیک همه در یک زمان ماگ شما را خواهند دید. مطمئناً نمی توانید این بازگشت را شکست دهید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *