منوی دسته بندی

راهنمای سریع: نحوه طراحی و سفارش لیوان

چاپ لیوان

راهنمای سریع: نحوه طراحی و سفارش لیوان

هنگامی که تصمیم گرفتید لیوان های سفارشی خود را برای تجارت ایجاد کنید، نحوه طراحی لیوان در ذهن شما باقی می ماند. ناگهان در هر رستوران و هتلی در شهر شاهد لیوان هستید. شما شروع می کنید به لیوان های آشپزخانه خود و از صفحه های Pinterest که به دنبال طرح های جالب لیوان هستند، گشت و گذار می کنید.

نحوه طراحی لیوان

مرحله اول

با چاپ لیوان های سفارشی وسواس پیدا کنید
وقتی زمان نحوه طراحی و سفارش لیوان های شخصی خود فرا می رسد، خوشحال خواهید شد که این همه تحقیق را انجام داده اید. شما ممکن است به سمت لیوان های مسافرتی با آرم های مدرن یا فنجان های قهوه کلاسیک با طرح های یکپارچه میل کنید. صرف وقت برای تحقیق و بررسی تعداد زیادی از طرح های چاپی، اولین قدم واقعاً مهم است.

مرحله دوم

نحوه طراحی لیوان سفارشی خود را شروع کنید

این مرحله واقعا مهم است که نحوه طراحی لیوان خود را شروع کنید. توجه کنید که من نگفتم “لیوان خود را طراحی کن” خیلی اوقات، مردم مستقیماً به سمت طراحی نهایی خود می روند بدون اینکه واقعاً گزینه ها را کاوش کنند و ایده پردازی درست خود را انجام دهند.

چاپ ماگ

متوجه لیوان هایی می شوید که در اطراف خانه خود نگهداری می کنید، آنهایی که گرامی می دارید و ابتدا در تمیز بودن ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، مواردی هستند که با شما ارتباط برقرار می کنند، بنابراین از این طرح ها الهام بگیرید. حتی اگر برای یک شرکت عظیم ایرانی لیوان درست می کنید، طراحی شما می تواند جذاب و خلاقانه باشد – از آنچه شرکت ها ارائه می دهند متعجب خواهید شد.
این فرآیند طراحی باید شامل خلاقیت آرام باشد، نگران طرح نهایی یا نظر رئیس خود نباشید، فقط چند طرح انجام دهید و به لیوان های موجود در فروشگاه های چاپ لیوان سفارشی در چاپ حامد نگاه کنید.

مرحله سوم

هنرمندان و طراحان

حتی اگر در زمینه کار طراحی دیجیتال تجربه دارید، برای شما مفید است که با هنرمندان و طراحان محلی تماس بگیرید تا به شما در ایجاد اثبات نهایی لیوان خود کمک کنند. تعداد زیادی طراح آنلاین از طریق خدماتی مانند طراحی پیدا خواهید کرد و هنرمندان محلی را پیدا خواهید کرد. ارتباط با این طراحان گرافیک، نقاشان و تصویرگران با استعداد شما را از جعبه طرح های سنتی لیوان خارج می کند. یادتان باشد که به هنرمندانتان خوب پول پرداخت کنید! آنها تلاش بیشتری خواهند کرد و ارزش آن را دارند.

چاپ عکس روی لیوان

به تیم خود نمونه هایی از لیوان هایی را که نشان می دهید نشان دهید و مطمئن شوید که آنها از مارک تجاری فعلی شرکت شما مطلع هستند. سپس به آنها بگویید که خلاق باشند و ببینند چه نتیجه ای می گیرند!

مرحله چهارم

لیوان های خود را سفارش دهید

به محض تصمیم گیری در مورد طراحی نهایی لیوان، وقت آن است که یک چاپخانه با کیفیت در ایران پیدا کنید. مهم نیست که چه شرکتی را انتخاب می کنید، باید با آنها تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید که پرسنل آنها صمیمی و سریع پاسخ می دهند. اطمینان حاصل کنید که آنها بررسی های خوبی داشته اند و چاپ لیوان را از بین آنها انتخاب کنید. هنگامی که در مورد شرکتی تصمیم گرفتید، فقط پرونده هنری خود را برای کاری خواهد کرد تا روش چاپی متناسب با هنر و بودجه شما را ارائه دهد.
شما می توانید جعبه هایی را برای هر لیوان سفارش دهید، این جعبه ها آنها را به عنوان هدایا یا کالاهای خوب تبدیل می کند. من توصیه می کنم برای هر جعبه برچسب ها را سفارش دهید تا محصولات داخلی، قیمت و نام شرکت شما را نشان دهد. این برای فروش لیوان های خود به عنوان کالا یا دادن آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب است. اگر فقط از لیوان های موجود در رستوران یا محل کار خود استفاده می کنید، از جعبه های جداگانه صرف نظر کنید.

مرحله پنجم                                                                                                             

لیوان های خود را بردارید!

این بهترین قسمت است – باز کردن جعبه و دیدن لیوان های چاپی سفارشی که در نهایت تولید شده اند. یکی را بیرون بیاورید، مطمئن شوید کیفیت چاپ به دلخواه شما است و یک فنجان قهوه برای خود بریزید.

مرحله ششم

فروش ماگ

چاپ لیوان به عنوان کالا می تواند چالش برانگیز باشد. قبل از سفارش یا آزمایش آن، از محبوبیت آن اطمینان حاصل کنید. یکی از روش های هوشمندانه برای آزمایش طرح شما، ایجاد چندین برچسب با طرح های مختلف بر روی آنها است، ببینید افراد کدام برچسب را انتخاب می کنند. این یک تست است که می توان فهمید چه لیوانی بیشتر به فروش می رسد.

پس از سفارش لیوان، تبلیغ آن را در وب سایت خود، در انجمن های محلی و گروه های فیس بوک و با یک تبلیغات شروع کنید. ایجاد اعتیاد به تبلیغات به شما کمک می کند تا در روز اول فروش داشته باشید

گرفتن عکس های عالی از لیوان خود و نشان دادن آنها در اینستاگرام روش خوبی برای ادامه فروش است. در سایر مقالات ما چندین نکته بیشتر در زمینه فروش موجود است، حتماً آنها را بررسی کنید یا حتی برای مشاوره تماس بگیرید!

چاپ لیوان شیشه ای
نتیجه

ما امیدواریم که لیوان های شما فروش خوبی داشته باشند، هدایای تبلیغاتی عالی بسازند یا به هر هدفی برسند.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *