منوی دسته بندی

حقایق جالب درباره لیوان قهوه سرامیکی شخصی

چاپ عکس روی فنجان

حقایق جالب درباره لیوان قهوه سرامیکی شخصی

ما فکر کردیم که می توانیم حقایق جالب درباره لیوان را با شما به اشتراک بگذاریم که به ذهن شما خطور نخواهد کرد. اگر نوشیدن قهوه از لیوان قهوه یکی از کارهایی است که هر روز انتظار انجام آن را دارید، مطمئناً این حقایق را جالب خواهید یافت.

شما می توانید واقعیت هایی را که جالب ترین چیزها برای شما هستند با سایر دوستداران قهوه در میان بگذارید یا می توانید آنها را برای سرگرمی محض تماشای واکنش حیرت انگیز آنها با دیگران به اشتراک بگذارید. بیایید وارد این موضوع شویم زیرا بسیاری از حقایق جالب درباره لیوان در انتظار شما هستند.

1- لیوان استخوانی

ما حتی این یکی را نمی دانستیم! اکنون که این کار را انجام می دهیم، نوعی خزش به طرز وحشتناکی به ما می دهد. آیا می توانید از لیوان های شخصی ساخته شده از استخوان نوشیدنی بخورید؟ حتی تصور این برای شما عجیب است، اما نوشیدن از لیوان استخوان برای مردم در عصر سنگی عادی بود. در آن زمان، آنها از نظر مواد گزینه های محدودی داشتند، بنابراین به دنبال بهترین چیز، استخوان ها رفتند!

2- چای را دو برابر کنید

اگر به عقیده شما با دوستداران قهوه سر و کار دارید، زیرا به نظر شما میزان چای نسبت به قهوه بیش از حد است، می توانید با نوشیدن چای خود در فنجان های قهوه سفارشی، با آنها نقاط مشترکی پیدا کنید. هر چند در لیوان قهوه دو برابر چای بنوشید، زیرا آنها می توانند 11 تا 12 اونس مایع را در خود جای دهند و بعضی از آنها حتی تا 15 اونس هم بروند. اگر به افزایش دو برابر کافئین نیاز دارید و نوشیدنی صبحانه انتخاب چای است، لیوان قهوه در انتظار پر شدن است.

3- منشا لیوان های قهوه

ما تصور خواهیم کرد که شما می دانید عکسهای فوری چیست، و اگر این کار را نکنید، لازم نیست بیشتر از تصاویر مشاهیر آشفته که در حال نقض قانون هستند، بگردید. با این حال، این لیوان های قهوه خاستگاه نیست، اما منجر به آنجا می شود.

کلمه “لیوان” به معنای صورت است، اما قبل از آن، این به معنای یک تصویر کوچک از سر یک شخص بود. به طرز عجیبی، الهام از شکل لیوان سر ماست. به آینه نگاه کنید و خواهید دید که شکل سر شما شبیه عروق است. ما می دانیم که دیگر هرگز نمی توانید یک لیوان قهوه را به همان شکل نگاه کنید.

حقایق جالب درباره لیوان

4- لیوان های فلزی باستان

آیا می توانید قهوه داغ را از یک لیوان قهوه فلزی بنوشید؟ شما نمی توانید، اما افرادی که حدود 2000 سال قبل از میلاد زندگی می کنند قطعاً می توانند، با توجه به اینکه امروز هیچکدام از آنها در اینجا نیستند تا به ما بگویند چند بار که به طور تصادفی هنگام نوشیدن از دستانشان، دستان خود را سوزانده اند.

خدا را شکر لیوان های فلزی دیگر وجود ندارند. اندکی پس زمینه بر روی لیوان های فلزی هنوز موجه است. لیوان های فلزی از طلا، سرب، برنز و نقره ساخته می شدند. وقتی لیوان های قهوه سرامیکی شخصی به وجود آمد، لیوان های فلزی دیگر وجود نداشتند.

5- لیوان های مسافرتی امکان ساخت قهوه در حال حرکت را دارند

آیا می توانید تصور کنید که قبل از رفتن به محل کار مجبور شوید قهوه خود را در خانه بنوشید؟ در عصر چاپ لیوان سفارشی، می دانیم که می توانید. افرادی که قبل از دهه 1980 زندگی می کردند قطعاً می توانند تصور کنند. در آن زمان، آنها دو گزینه داشتند، یا اینکه نوشیدن قهوه داغ با عجله و خطر سوختن زبان خود را انجام دهند یا صبر کنند تا برای نوشیدن آن به سر کار بروند.

این کار چند وظیفه ای را غیرممکن می کند، زیرا برای کار صبح در حداکثر سطح خود به قهوه نیاز دارید. هنگامی که لیوان های مسافرتی در دهه 1980 وارد صحنه قهوه شدند، زندگی برای ما دوستداران قهوه به سمت بهتر تغییر کرد. می توانستیم قهوه خود را در ماشین بگذاریم و تا وقتی که برای کار می رسیدیم، حال خوبی خواهیم داشت.

6- چاپ لیوان های قهوه سفارشی همیشه مورد علاقه مردم بوده اند

چاپ لیوان های قهوه سفارشی و مونوگرام همیشه در خانه های مردم جای خود را پیدا کرده اند. می توانید آنها را با پیام و تصاویر سفارشی کنید. می توانید آنها را به عزیزانتان هدیه دهید. می توانید از آنها برای تبلیغ برند و محصولات خود استفاده کنید. برای فروش آنها می توانید تجارت لیوان قهوه خود را باز کنید.

امروزه، بسیاری از لیوان های قهوه شخصی و مسافرتی دارید. حتی می توانید لیوان های حرارتی یا جادویی را چاپ کنید. هیچ کس هرگز چاپ لیوان قهوه را رد نمی کند، زیرا می تواند از آن برای نوشیدن قهوه و سایر نوشیدنی ها استفاده کند. روش های بسیاری وجود دارد که می توانید از یک لیوان قهوه سفارشی استفاده کنید. آنها دیگر فقط برای نوشیدن قهوه نیستند بلکه به یک روش بازاریابی موثر و یک فرصت تجاری برای دیگران تبدیل شده اند.

چاپ لیوان های قهوه سرامیکی شخصی شده خود را می توانید از ما تهیه کنید. در مجموعه ما بگردید تا همه لیوان های شخصی عالی را که برای شما ذخیره کرده ایم، ببینید.

hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *