منوی دسته بندی

تکنیک های چاپ لیوان

چاپ لیوان

تکنیک های چاپ لیوان

لیوان و فنجان مدت زیادی است که وجود دارد. به طور معمول، یک فنجان یا لیوان یک ظرف باز است که عمدتا برای نوشیدن استفاده می شود، اما می تواند برای ذخیره مواد جامد مانند غلات ، آرد و شکر نیز استفاده شود. اما نکته دیگری که در مورد این نوع ظروف جالب است این واقعیت است که هرکسی می تواند آن را شخصی کند. در اینجا تکنیک های چاپ لیوان وجود دارد که هر مشتری می تواند از آن برای شخصی سازی طرح های چاپ لیوان خود استفاده کرده و آن را روی آن چاپ کند!

لیوان عکس دیجیتال و چاپ لیوان

عکس دیجیتال یک فرایند چاپ دیجیتال است که یک طرح را مستقیماً روی لیوان یا فنجان با روکش مخصوص چاپ می کند. برای انتقال تصویر به زیرلایه ای که آثار هنری دائمی و کامل را ارائه می دهد، از انتقال سرسره استفاده می کند. این روش خاص برای لیوان های چینی و محصولات سفالی بسیار مناسب است. زیرا این نوع اجناس به متن و تصاویر با کیفیت بالا نیاز دارند، که اتفاقاً یکی از مزایای عملی چاپ دیجیتال است.

چاپ پد برای لیوان و فنجان

روش چاپ پد در توپ های گلف معروف است. با این حال، می توان از همین تکنیک برای حکاکی تصاویر روی مواردی مانند لیوان و ماگ استفاده کرد. آنچه هر طرحی را با این فرایند متمایز می کند، استفاده از مواد با کارایی بالا مانند جوهر، صفحات ساخت تصویر و صفحات چاپ برای حکاکی طرح های شگفت انگیز است. با لیوان های فلزی، سرامیکی ، پلاستیکی، شیشه ای و سیلیکونی به طرز شگفت انگیزی کار می کند. چاپ پد یکی از تکنیک های مناسب برای چاپ روی لیوان قهوه است.

چاپ مستقیم روی صفحه

یکی دیگر از راه های ایده آل برای اعمال طرح های ساده روی ماگ های چینی و فنجان های سفالی، چاپ مستقیم روی صفحه است. با استفاده از این تکنیک، جوهر از صفحه یا مش عبور می کند، سپس چاپگر مقداری استنسیل را روی مش یا صفحه کشیده اعمال می کند. تصویر نهایی تحت تأثیر حفره های کوچکی که چاپگر روی شبکه ایجاد کرده است قرار می گیرد. اگر مشتری طرح های کوچکتر را ترجیح می دهد، چاپ روی صفحه مستقیم یک انتخاب عالی است که نیازی به همپوشانی رنگ ها و ثبت گسترده تصویر ندارد.

روش سابلیمیشن

در حال حاضر، سابلیمیشن یا تصعید رنگ بهترین تکنیکی است که رنگ های زنده و نتایج شفاف ارائه می دهد. دلیل این امر استفاده از رنگهای ارگانیک و انتقال حرارت برای اعمال آثار هنری مورد نظر روی سطح لیوان یا فنجان است. تصعید رنگ اغلب برای لیوان های تبلیغاتی استفاده می شود که نیاز به بازتولید عکاسی رنگی دقیق دارند. علاوه بر این، چاپ همچنین سازگار با محیط زیست است زیرا جوهر مورد استفاده آن دارای مواد مضری مانند کادمیوم و سرب نیست.

تکنیک چاپ لیتو یا انتقال

چاپ لیتو که به چاپ انتقال نیز معروف است، روشی قدیمی برای اعمال تصویر بر روی سرامیک یا لیوان های چینی است. نحوه کار این است که طرح را روی کاغذ مخصوص چاپ کنید، سپس روی فنجان یا لیوان را بپوشانید. سپس چاپ به انتقال اسلاید آب تبدیل می شود، که چاپگر آن را به صورت دستی روی ظرف نوشیدنی اعمال می کند. از این روش در یک لیوان تبلیغاتی استفاده کنید و مطمئناً به تجارت هر مشتری کمک می کند.
در دنیایی که مردم دوست دارند طرح های شگفت انگیزی را روی ماگ خود ببینند، دانستن روش چاپ کامل فنجان قهوه ضروری است. تکنیک مناسب به شرکت های چاپ و ارائه دهندگان چاپ کمک می کند تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند!

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *