منوی دسته بندی

تفاوت بین چاپ سابلیمیشن و چاپ دیجیتال

روشهای تبلیغات برتر

تفاوت بین چاپ سابلیمیشن و چاپ دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی، توانایی ما در انتقال خلاقانه تصاویر دیجیتال بر روی طیف گسترده ای از مواد نیز افزایش می یابد. هم چاپ دیجیتال و هم تصعید رنگ (سابلیمیشن) روی فلز، لیوان ، تیشرت، تابلوفرش ، سنگ و… روشهای بسیار مطلوبی برای چاپ عکس های شما هستند. با این حال، هر فرایند بسته به جلوه ای که می خواهید عکس شما ایجاد کند و دوام محصول نهایی مزایایی را ارائه می دهد. درک تفاوت بین تصعید رنگ و فرایند چاپ دیجیتال می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه برای نمایش بهترین عکس ها یا طرح های شما برای چاپ لیوان و تیشرت کمک کند.

تعاریف

چاپ دیجیتال روی لیوان به روشهای چاپ از یک تصویر مبتنی بر دیجیتال به طور مستقیم بر روی یک صفحه اشاره دارد. این نوع چاپ به عنوان چاپ روی صفحه معروف است چاپ دیجیتال چاپ عکس را از نظر قابلیت روتوش و تصحیح رنگ قبل از چاپ، متحول کرده است. عکس در بالای صفحه چاپ می شود، در حالی که اکریلیک در زیر صفحه چاپ می شود و از جلوی آن می آید. برای چاپ دیجیتال روی فلز نیاز است که فایلها حداقل 150 d.p.i باشند. اگر به چاپ های زیادی نیاز دارید، چاپ دیجیتال سریعتر از سابلیمیشن است.
در طی فرایند سابلیمیشن رنگ، ابتدا تصویری بر روی یک ورق کاغذ انتقال چاپ می شود، که سپس بر روی فرایند سابلیمیشن قرار می گیرد، و سپس بر روی یک قطعه فلزی تخصصی و از پیش تصفیه شده قرار می گیرد. ما فلز را در چاپگر تصعید خود قرار می دهیم ، که کاغذ انتقال را به دمای مناسب گرم می کند. این فرایند منحصر به فرد، کاغذ انتقال را مستقیماً به گاز تبدیل می کند و آن را به قطعه فلز تصفیه شده تبدیل می کند. همه چیز باید درست شود تا یک شاهکار خلق شود زیرا مراحل زیادی در تولید وجود دارد. چاپ های تصعید رنگ نیز ضد آب و هوا هستند.

تفاوت بین سابلیمیشن و چاپ دیجیتال

طول عمر:

در چاپ سابلیمیشن، جوهرها مستقیماً به سطح آلومینیوم جذب می شوند. این باعث می شود محصول با دوام باشد که می تواند در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت کند. اگر طرفدار براق نیستید، چاپ های تصعید رنگ ممکن است برای شما مناسب نباشد. پانل استاندارد تصعید رنگ نازک است، بنابراین اگر مایل به ماندگاری طولانی هستید به یک بستر جامد نیاز دارید.

چاپ دیجیتال عکس روی فلز را می توان در هر دو سطح سفید و آلومینیوم ارائه داد. فلز سفید کنتراست رنگ فوق العاده ای دارد در حالی که فلز برس دار جلوه ای مات ارائه می دهد. هر دو سبک بر روی پانل های دیبند چاپ می شوند که از یک هسته پلی استر سفت و سخت تشکیل شده است و برای ساختاری نیازی به بستر اضافی ندارد. تابلوها و چاپ در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و می توانند در آب و هوای سخت مقاومت کنند.

سفارشی سازی

هر سطحی با روکش پلیمری برای چاپ تصعید رنگ مطلوب است. این شامل آلومینیوم ، چوب، پلاستیک مانند (چاپ عکس روی لیوان حرارتی ، تبدیل عکس به تابلوفرش، چاپ بشقاب ، چاپ تیشرت) است. تفاوت بین تصعید رنگ و چاپ دیجیتال در این است که چاپ های دیجیتال بر روی سطح ماده چاپ می شوند، در حالی که تصعید رنگ به مواد تزریق می شود. این بدان معناست که چاپ سابلیمیشن نمی تواند به طور سطحی آسیب ببیند. هیچ ماده ای برای تراشه کردن ، پوست کندن یا خراشیدن وجود ندارد. تصویر با ماده یکی می شود.
اکریلیک بزرگ از پانل های دیبوند استفاده می کند که اندازه آنها 96 در 60 اینچ است. پانل ها را می توان به هر شکل و اندازه برش داد. پانل های تصعید ساخته شده می توانند از قبل برش داده شوند، بنابراین سفارشی سازی اندازه در دسترس نیست.

اثر نهایی:

در اینجا واقعاً به سلیقه شخصی بستگی دارد. زیبایی چاپ زیر رنگی این است که وقتی روی فلز چاپ می شود، مناطق سفید چاپ شما درخشندگی بیشتری پیدا می کند. این به این دلیل است که در این فرآیند از جوهر سفید استفاده نمی شود و همچنین به همین دلیل است که این نوع چاپ روی فلز برای عکاسی سیاه و سفید مناسب است. همچنین می توانید با چاپ استفاده از تصعید رنگ روی چوب به یک اثر گرم دست یابید.

این فرایند رنگ ها را تقویت می کند و توهم بافت و عمق را ایجاد می کند. برخی از هنرمندان و عکاسان احساس می کنند تصعید رنگ وضوح تصویر را به همان شیوه ای که چاپ دیجیتال می تواند ثبت کند، ثبت نمی کند. یک تصویر می تواند کمی تارتر به نظر برسد. همچنین، چاپ دیجیتال به شما امکان می دهد سفید را برای یک رنگ نقطه ای یا پشتی چاپ کنید. شما همیشه می توانید با ما مشورت کنید و ما می توانیم بهترین گزینه را برای زنده ماندن چاپ شما پیشنهاد دهیم.
فناوری به هر کسی امکان ایجاد آثار هنری منحصر به فرد و پر جنب و جوش را داده است. از فیلترهای فوق العاده آیفون گرفته تا چاپ عکس در صنعت، ما شاهد نوآوری های شگفت انگیزی هستیم. درک تفاوت بین تصعید رنگ و چاپ دیجیتال می تواند به شما در انتخاب قالب مناسب برای خلق شاهکار کمک کند.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *