منوی دسته بندی

5 مورد برای شروع تجارت تی شرت

چاپ تیشرت

5 مورد برای شروع تجارت تی شرت

اگرچه ابزار و فناوری موجود برای طراحی، چاپ و ارسال تی شرت های سفارشی شروع کار را نسبتاً ساده می کند، اما بخش دشوار ساختن یک مارک تجاری است تا بتوانید از رقبا جدا شوید. رقابت با حاشیه سود ناچیز و ایجاد یک شرکت تولید تی شرت آنلاین کمی دشوارتر از آنچه در ابتدا به نظر می رسد، می شود.

اگر می خواهید تی شرت به صورت آنلاین طراحی و بفروشید، باید تصمیمات صحیح را از ابتدا بگیرید.

چندین عامل مهم در راه اندازی یک کسب و کار موفقیت آمیز در زمینه تی شرت دخیل هستند. هر یک از این عناصر قبل از حرکت به جلو باید مورد توجه قرار گیرند:

تکنیک های چاپ تی شرت

 روش های مختلفی برای چاپ طرح روی تی شرت وجود دارد. انتخاب صحیح می تواند به شما در پس انداز و تصمیم گیری دقیق تر در زمینه تجارت کمک کند.

طرح

 اکثر افرادی که تی شرت های گرافیکی خریداری می کنند به دنبال طراحی، گرافیک و شعارهایی هستند که با آنها ارتباط برقرار کند و نظرات و شخصیت آنها را منعکس کند.

کیفیت

 کیفیت پیراهن هایی که استفاده می کنید و کارهای چاپی برای ایجاد یک تجارت پایدار باید درجه یک باشد.

مارک، یک برند قوی و جالب در صنعت تی شرت بسیار حیاتی است.

موجودی

آیا موجودی خود را مدیریت خواهید کرد تا از تخفیف های حجمی استفاده کنید یا از یک سرویس چاپ بر روی تقاضا برای صرفه جویی در وقت و تلاش استفاده کنید.

دستگاه پرس حرارتی چاپ روی تیشرت

بیایید نگاهی عمیق تر به هرکدام بیندازیم.

  1. تکنیک های چاپ تی شرت

سه روش محبوب برای چاپ روی تی شرت وجود دارد. هر روش موافقان و مخالفان خود را دارد و تصمیم گیری در استفاده از این روش تا حدودی به مدت زمان شما برای تولید محصول و انتخاب شریک چاپ بستگی دارد.

در زیر، هر سه گزینه چاپ تی شرت را شرح داده ایم تا درک بهتری از هر فرآیند داشته باشید. چه در چاپگر خود سرمایه گذاری کنید و چه از تأمین کننده محلی استفاده کنید ، لازم است بدانید که هر روش چاپ چگونه کار می کند.

چاپ صفحه نمایش

چاپ صفحه برای تجارت چاپ تی شرت

چاپ صفحه تکنیکی قدیمی است که برای صاحبان مشاغل که تی شرت های آنلاین و فروشگاهی را طراحی و می فروشند، امتحان طولانی مدت است.

چاپ روی صفحه به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها برای چاپ روی تی شرت می تواند نتایج با دوام و طولانی مدت ایجاد کند. همچنین اگر می خواهید خط تولید خود را گسترش دهید، به شما امکان می دهد روی کالاهایی مانند اقلام بوم، لیوان، کلاه و سایر موارد برای ساخت و فروش چاپ کنید.

با این وجود، تنظیم اولیه به این معنی است که چاپ روی صفحه نمایش هنگام چاپ به صورت عمده مقرون به صرفه است. چاپ روی صفحه همچنین در مورد طرحهای پیچیده یا طرحهایی با بیش از چهار تا پنج رنگ مسئله ایجاد می کند، زیرا هر رنگ هزینه ها و زمان تولید را افزایش می دهد.

مزایا:
  • مقرون به صرفه برای دسته های بزرگ
  • تخفیف های دوره ای

معایب:

  • برای چندین رنگ مقرون به صرفه نیست
  • فقط می تواند تصاویر و طرح های ساده را چاپ کند

 

چاپ حرارتی

چاپ حرارتی نیز مدتهاست وجود داشته و به اشکال مختلف وجود دارد. شما ممکن است کاغذ اصلی انتقال گرما را در فروشگاه لوازم دفتری محلی خود دیده باشید. اگرچه این روش چاپ طرح ها را از رایانه در منزل و انتقال آنها با اتو آسان می کند، اما در مورد راه اندازی یک تجارت کوچک نمی توان آن را قطع کرد. شکل پیشرفته تر انتقال گرما “انتقال پلاستیزول” نام دارد و توسط چاپگرهای حرفه ای بر روی کاغذ مخصوص انتقال و انتقال حرارت با کیفیت بالا چاپ می شود.

مزیت انتقال حرارت این است که شما می توانید با دریافت سفارشات، یک دسته چاپ را از چاپگر محلی خود سفارش داده و با دستگاه پرس حرارتی تجاری به تی شرت های خود منتقل کنید.

انتقال گرما می تواند تصاویر تمام رنگی را روی تی شرت ها ایجاد کند به راحتی و به سرعت.

روش های چاپ تیشرت

مزایا:

  • می توانید هر پیراهن را در صورت تقاضا “چاپ” کنید
  • برای دسته های کوچک مقرون به صرفه تر
  • محدودیتی در تعداد رنگهایی که می توانید در چاپ استفاده کنید وجود ندارد

معایب:

  • کیفیت پایین و دوام کمتری نسبت به چاپ مستقیم روی لباس و صفحه نمایش دارد
  • سرمایه گذاری بزرگ پیش روی ماشین پرس حرارتی (از چند صد دلار به چند هزار)

چاپ مستقیم لباس (DTG)

روند چاپ مستقیم به لباس دقیقاً مانند چاپگر جوهر افشان که ممکن است در خانه داشته باشید کار می کند. این یک نوع رایج از تجهیزات تجاری چاپ تی شرت است زیرا جوهر را مستقیماً روی تی شرت چاپ می کند و می تواند تصاویر کاملاً رنگی را با دقت تولید کند.

چاپ مستقیم به لباس چاپی با کیفیت هم تراز با چاپ روی صفحه و بهتر از انتقال حرارت تولید می کند. از آنجا که مانند چاپگر جوهر افشان کار می کند، بر خلاف چاپ صفحه، هزینه راه اندازی وجود ندارد. این بدان معنی است که چاپ سفارشات کوچک آسان و مقرون به صرفه است.

مهمترین عیب چاپ مستقیم به لباس عدم تخفیف حجم برای سفارشات بزرگ است، زیرا چاپ هر پیراهن به همان میزان زمان نیاز دارد.

مزایا

  • گزینه های رنگ نامحدود
  • دقت جزئیات بالا در طراحی چاپ شده
  • عالی برای سفارشات کوچک یا یکبار مصرف
  • بدون هزینه راه اندازی

معایب:

برای دوره های تولید بزرگ مقرون به صرفه نیست

به طور کلی تخفیف حجمی وجود ندارد

  1. طراحی کنید

آخرین چیزی که بازدید کننده می خواهد در کاتالوگ شما مشاهده شود، کپی از طرح تی شرت است که در جای دیگر یافت شده است. طراحی های شما لزوماً نیازی به پیچیده بودن ندارند. در واقع بسیاری از گرافیک های پرفروش بسیار ساده هستند. با این حال، آنها باید با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند و برجسته شوند.

برای اطمینان از چاپ با کیفیت، پرونده های طراحی شما باید حداقل 300 پیکسل در هر اینچ (dpi یا ppi) باشد، دارای پس زمینه شفاف و به اندازه کافی بزرگ باشند تا سطح چاپ واقعی تی شرت را پوشش دهند. فقط توجه داشته باشید که مشخصات دقیق شما بسته به چاپگر و تکنیک چاپی مورد استفاده متفاوت خواهد بود (بعداً اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهید داد).

  1. کیفیت

مهمترین عامل بعدی در موفقیت و پایداری تجارت آنلاین تی شرت، کیفیت است. می توانید کسی را یک بار ناامید کنید، اما اجازه نمی دهد دو بار او را ناامید کنید. الگویی که محو و ترک می شود یا تی شرت جمع شده و پاره می شود طرفداران پرشوری ایجاد نمی کند که دوباره برمی گردند و دوباره خریداری می شوند.

تولید تی شرت های با کیفیت بالاتر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد اما می تواند قیمت های بالاتر را نیز سفارش دهد. کیفیت نهایی تی شرت شما به مواد تی شرت خالی، روش چاپ استفاده شده و تهیه صحیح پرونده طراحی شما بستگی خواهد داشت.

  1. مارک تجاری

یک برند جذاب و جالب در صنعت تی شرت بسیار حیاتی است. نام تجاری شما نوید وعده ای است که تمام انتخاب های شما، از جمله طاقچه، طرح ها و کیفیت شما را بهم پیوند خواهد داد. از نام تجاری تی شرت تا لوگوی مورد استفاده خود، ایجاد یک برند منحصر به فرد و دوست داشتنی در یک صنعت با رقابت بالا مهم است.

هنگامی که مشتریان گزینه های بیشتری دارند، برای یک تجارت الکترونیکی بسیار مهم می شود که یک حضور متمایز برای جلب توجه آنها داشته باشد.

یک مارک عالی می تواند به محصولات شما کمک کند تا از بین مردم متمایز شوند. با لیست رایگان و متشکل از مقالات دارای تأثیر بالا، یک دوره سقوط در مارک تجاری کوچک را دریافت کنید.

  1. موجودی کالا

هنگام راه اندازی کسب و کار تی شرت، اکثر افراد با استفاده از قیمت عمده و چاپگرهای محلی، خرید و نگهداری موجودی را انتخاب می کنند یا از یک سرویس چاپ بر روی تقاضا برای مدیریت موجودی کالا و حمل و نقل شما استفاده می کنند. همچنین می توانید ترکیبی از هر دو را انتخاب کنید.

با نگه داشتن موجودی خود، می توانید به راحتی فروش حضوری داشته باشید و به طور بالقوه حاشیه سود خود را بهبود ببخشید، در حالی که با چاپ بر روی تقاضا، ریسک بسیار کمتری را متحمل می شوید. قبل از شروع، موافقان و مخالفان را بسنجید. اگر مطمئن نیستید، چاپ بر اساس تقاضا همیشه یکی از بهترین ایده های تجاری با سرمایه گذاری کم است.

تی شرت آنلاین داستان موفقیت کسب و کار

بسیاری از کارآفرینان موفق به ایجاد یک شرکت آنلاین تی شرت شده اند. یکی به ویژه، رایان مک کارتی، بنیانگذار Imuri (که قبلاً به آن پیراهن های سوگوئی می گفتند) از Shopify برای راه اندازی تجارت چاپ تی شرت با الهام از انیمه استفاده کرده است.

فروشگاه اینترنتی ایموری

وقتی رایان نتوانست لباسی به سبک انیمه متناسب با سبک شخصی خود پیدا کند، تصمیم به ایجاد تجارت تی شرت خود گرفت. او بی سر و صدا آنچه را که فکر می کرد یک خط لباس کوچک است، راه اندازی کرد، که از آن زمان به یک لباس شش شکل چاپ بر اساس تقاضا تبدیل شده است.

فروش لباس خیابانی با الهام از فرهنگ پاپ ژاپن و انیمه. راز او؟ شناسایی طرح های برنده در اوایل با استفاده از Reddit و تبلیغات پولی برای آزمایش محصولات. در پادکست ما در فروشگاه Shopify Masters بهترین نکات مربوط به کسب و کار با تی شرت را بشنوید.

همین امروز تجارت تی شرت خود را شروع کنید

ابراز خلاقیت و فروش آنلاین تی شرت هرگز آسان نبوده است. هر طرحی را که برای خدمت انتخاب می کنید یا هر چقدر بلند پروازانه تصمیم می گیرید با کیفیت و طراحی خود باشید، یک فروشگاه تی شرت اولین تجارت آنلاین عالی را برای کارآفرینان جدید ایجاد می کند.

سوالات متداول: شروع تجارت تی شرت
آیا تجارت تی شرت سودآور است؟

پیراهن های اصلی برای مردان، زنان و کودکان در سراسر جهان است، فروش خرده فروشی جهانی در سال های اخیر به 1.9 تریلیون دلار رسیده است. ایجاد تجارت آنلاین تی شرت سودآور است و در مقایسه با سایر فرصت های شغلی هزینه راه اندازی کمی دارد. در حالی که سود تجاری تی شرت بسته به هزینه و بازاریابی شما متفاوت است، شما می توانید در کمتر از 30 روز یک جریان درآمد اضافی سودآور ایجاد کنید.

هزینه راه اندازی کسب و کار تی شرت چقدر است؟

به گفته یکی از مالکان فروشگاه Shopify تاکر شرایبر، شروع تجارت تی شرت از خانه می تواند حداقل 260 دلار برای شما هزینه داشته باشد که در مقایسه با افتتاح فروشگاه تی شرت آجر و ملات و خرید تی شرت شخصی، سرمایه کمی است. چاپ تجهیزات تجاری و ماشین های گلدوزی.

چگونه می توانم تجارت تی شرت را شروع کنم؟

تحقیقات بازار را انجام دهید و یک جامعه پرشور پیدا کنید.

یک اسم شرکت تی شرت ارائه دهید.

یک آرم تجاری بسازید و یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

طرح های تی شرت خود را ایجاد کنید.

حساب های شبکه های اجتماعی خود را تنظیم کنید.

تبلیغات پولی را برای سایت تجاری تی شرت آنلاین خود اجرا کنید.

تبلیغات وبلاگ و تبلیغات رایگان را با تأثیرگذاران انجام دهید.

چقدر می توانید تی شرت فروشی کنید؟

مبلغی که برای فروش تی شرت در نظر می گیرید به مدت زمانی که برای تجارت خود اختصاص می دهید بستگی دارد. حساب های بسیاری از صاحبان مشاغل در حدود 100000 دلار فروش و فروش تی شرت بصورت آنلاین ساخته شده است.

چگونه می توانم بدون پول تی شرت خودم را راه اندازی کنم؟

اگر می خواهید بدون پول سریع تی شرت راه اندازی کنید، محصولات را با استفاده از چاپ بر روی تقاضای چاپی مانند Printful به فروشگاه خود اضافه کنید. به فروشگاه App Shopify بروید، Printful را جستجو کنید و “افزودن برنامه” را کلیک کنید.

آیا برای فروش آنلاین تی شرت به پروانه کسب نیاز دارید؟

معمولاً برای فروش آنلاین تی شرت به پروانه کسب نیازی ندارید. ممکن است بخواهید مجوز فروش مجدد خرید لباس را از یک توزیع کننده بدون مالیات بر فروش دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش امور مالی یا امور مالی شهرستان خود مشورت کنید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ لیوان حرارتی ، تی شرت، لیوان سرامیک، سنگ، ساعت ، تابلوفرش، بشقاب ، کوسن ، پازل، قاب کریستال

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *