منوی دسته بندی

بهترین هدیه شخصی برای بیان احساسات شما

بهترین هدیه

بهترین هدیه شخصی برای بیان احساسات شما

آیا هدیه دادن چیزی خاص به دیگران که نشان دهنده احساسات درونی شما باشد، همانطور که قصد انتقال آن را دارید احساس خارق العاده ای نخواهد بود؟ معمولاً یافتن چیزی در مغازه های هدیه فروشی یا مراکز خرید دشوار است که بتواند با احساسات شما همسو باشد زیرا در این صورت باید فاکتورهایی مانند افرادی که به آنها هدیه می دهید را نیز ببینید، آیا این یک هدیه عملی است یا اینکه گیرنده آن را دوست دارد یا نه؟ هدیه های رایج در این موارد همیشه ناامید کننده هستند زیرا با تلاش و اندیشه در نظر گرفته می شوند اما به نظر نمی رسد هنگام هدیه دادن به اندازه کافی صمیمی نباشد. از این رو، هدایای شخصی در چنین مواقعی به کمک می آیند!

هدیه های عادی و هدیه های شخصی یک تفاوت بزرگ دارند و آن این است که، هدیه های سفارشی به نظر می رسد که به راحتی به نظر می رسد که آنها با فکر و تلاش بیشتری نسبت به هدیه های معمولی تهیه شده اند. خدمات شخصی را می توانید در مغازه های هدیه فروشی نیز پیدا کنید، اما معمولاً حتی اگر بخواهید یک لیوان را شخصاً طراحی کنید، چنین خدمات بسیار گران است.


چاپ حامد به دلیل این مسئله که بسیاری از مردم با آن روبرو شده اند به وجود آمد و ما بهترین هدایای عکس را که نمی توانید با آن تصور کنید به شما ارائه می دهیم! اما ما چهار هدیه اصلی عکس داریم که کاملاً می تواند به شما کمک کند در عرض چند دقیقه دوستانتان را غافلگیر کنید! بیاید آنها را بررسی کنیم:

بگذارید شخص خاص شما با لبخند و قهوه از خواب بیدار شود.

سرانجام می توانید به راحتی در منزل خود از چاپ لیوان با عکس سفارشی لذت ببرید! تمام آنچه شما نیاز دارید اینترنت است و با استفاده از یک ابزار ویرایش بصورت آنلاین در وب سایت ما، می توانید در چهار عکس مورد علاقه خود بارگذاری کنید و حتی رنگ لیوان را متناسب با تصاویر طراحی کنید! پیام ویژه ای روی آن بگذارید و همسرتان را وادار کنید تا با بهترین چیزی که تاکنون هدیه گرفته بیدار شود!

جنس این لیوان ها از سرامیک و با تنوع رنگی زیاد می باشد. تصاویر چاپ شده بسیار شفاف و درخشان هست.


جایگزینی برای لیوان استاندارد باید جادویی باشد

چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادویی مطمئنا، لیوان عکس راحت و یک هدیه واقعی است، اما آیا در مورد لیوان جادویی چیزی شنیده اید؟ آنها بسیار شبیه لیوان عکس هستند اما ویژگی دیگری دارند که فقط وقتی یک نوشیدنی گرم در آن ریخته می شود به طرز جادویی عکس را نشان می دهد! در ابتدا، به نظر می رسد یک لیوان سیاه معمولی است، اما وقتی، چای یا قهوه داغ را در آن می ریزید، لایه عکس روی لیوان مشخص می شود!

تصور کنید که غافلگیر شدن چهره دریافت کننده شما چقدر شیرین و لذت بخش است! لیوان های حرارتی به خاطر خاصیت جادویی بودن آن ها بسیار زیاد برای سورپرایز استفاده می شود. لبخندی که بعد از دیدن این ماگ جادویی زیبا بر لب عزیزانتان می نشیند تا مدت ها در خاطره ها خواهد ماند.


مخفیانه به آنها بگویید که می خواهید زمان بیشتری را با آنها سپری کنید

یکی از بهترین هدیه های عکس که می توانید به کسی هدیه دهید باید نشانگر این باشد که شما او را دوست دارید یا دوست دارید با او وقت خود را با او بگذرانید. خوب، به ما اجازه دهید چاپ پازل عکس را معرفی کنیم، جایی که شما همچنین می توانید حداکثر چهار عکس را از هرجایی آپلود کنید (حتی از نمایه فیس بوک یا اینستاگرام خود) ، تعداد قطعه هایی را که می خواهید تصویر را خرد کنید انتخاب کنید و آن را با متن سفارشی و کلیپ آرت طراحی کنید. شما می توانید با چاپ پازل به راحتی به کسی انتقال دهید که چقدر دوست دارید اوقات با کیفیت را با او سپری کنید!

چاپ پازل یکی از بهترین هدایا ویژه کودکان و عشاق می باشد. برای تبلیغات مختص و مورد توجه کودکان پازل بهترین گزینه می باشد. پازل های قلبی گزینه بسیار مناسبی برای روز عشق برای همسر یا دوستتان می باشد.


چگونگی خواب هر شب آنها را به نمایش بگذارید

یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه به دیگران بگویید که شبانه روز در فکر شما هستند، استفاده از چاپ عکس روی کوسن است. یک پیام عجیب و غریب بیان کنید که احساسات شما را روی یک بالش سفارشی می کند، جایی که می توانید عکس ها را در جلو و عقب قرار دهید. رنگی را انتخاب کنید که مطابق با دکوراسیون منزل باشد و آن را به شخص خاصی هدیه دهید.

چاپ عکس روی کوسن به مناسبت های مختلف برای هدایا استفاد می شود و از آنجا که کاربرد کوسن برای تزئینات دکوراسیون منزل و یا اتاق خواب زیاد است این هدیه می تواند همیشه بیانگر بهترین خاطرات شما باشد.

چاپ عکس روی تابلوفرش

یکی از زیباترین و نفیس ترین هدایا که چشم هر بیینده ای را به خود جلب می کند و طرفداران بسیار زیادی دارد تبدیل عکس به تابلوفرش می باشد. این هدیه زیبا و نفیس جزو گرانبهاترین هدایا می باشد که می توانید به مناسبت های مختلف مانند تولد، ولنتاین، سالرگرد ازدواج و … به عزیزانتان هدیه دهید.

چاپ تابلوفرش با بالاترین کیفیت چاپ و تراکم 1200 شانه انجام می پذیرد که جزو خاص  ترین هدایا می باشد. از آنجا که بافت فرش بسیار زمان بر و با هزینه بالا می باشد ولی چاپ تابلوفرش در کمتر از یک روز چاپ شده و بسیار مقرون به صرفه می باشد. این چاپ نفیس طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده که بسیار جذاب می باشد. 

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *