منوی دسته بندی

بهترین هدایای شخصی

امروزه پیدا کردن هدیه جذاب به مناسبت های مختلف بسیار وقت گیر می باشد. در اکثر مواقع پیش آمده که ساعت ها یا روزها به دنبال پیدا کردن هدیه مناسب برای عزیزانمان باشیم. یکی از بهترین و ارزان ترین هدایا که در ایام مختلف سال و مناسبت های ویژه می توانیم به عزیزانمان هدیه دهیم چاپ عکس روی لیوان می باشد. با عکس عزیزانتان روی ماگ نشان دهید که چقدر به آنها اهمیت می دهید و همچنین مباهات کنید که چقدر تلاش کرده اید تا یک هدیه شخصی برای آنها ایجاد کرده اید! این روز تنها روزی است که می توانید احساسات وحدت (جدا از اختلافات عمومی ، مشاجرات و درگیری ها) و عشق به یکدیگر را ابراز کنید. بنابراین، به مناسبت های مختلف برای هدیه به عزیزانتان در روز تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و … می توانید با بهترین هدیه ای که شخصی نموده اید آنها را سورپرایز نمایید.

چاپ تیشرت

چاپ عکس روی تیشرت می توانند هنری ترین و جذاب ترین هدیه ای باشند که می توانید ارائه دهید. شما می توانید با گرفتن یک عکس گروهی و بارگذاری آن از یکی از نفیس ترین تیشرت های ما بهره مند گردید، تمام عشق خود را نسبت به خانواده یا دوستان خود نشان دهید. یا اینکه پرتره های شخصی را برای چاپ روی تیشرت با تمام خوشحالی امتحان کنید! اگر خواهر یا برادرتان دور از شما زندگی می کنند می توانید پیامی برای آنها چاپ کنید که عشق شما به آنها را یادآوری کند.

چاپ تیشرت

چاپ کوسن

چاپ عکس روی کوسن برای هر یک از خواهران و برادران شما مسئله دعوا بر سر بالش را حل می کند! عکس روی بالش های شخصی با تصاویر خواهران و برادران خود بسازید و ببینید که چطور جنگ بالش بعدی در خواب جالب می شود. یک عکس مناسب از خواهر و برادر در کنار هم با لباس های سنتی نیز یک تزئین عالی برای اتاق نشیمن یا مبل بالکن خواهد ساخت. با عکس در بالشتک های عکس سفارشی به مناسبت های مختلف می توانید هدیه زیبا و متفاوت به عزیزانتان بدهید.

چاپ کوسن

چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادویی

لیوان های جادویی برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند زیرا فکر می کنند این لیوان سیاه معمولی است اما بعداً وقتی نوشیدنی گرم مورد علاقه خود را در آن می ریزند متعجب می شوند. شما می توانید با چاپ عکس های شگفت انگیز از خود در کنار خانواده یا دوستان خود، بهترین خاطرات را آشکار کنید. یا می توانید یک پیام طنز چاپ کنید که در صورت آشکار شدن یک شوخی جالب شما خواهد بود. همین خاطرات کوچک است که باعث می شود رابطه یک برادر و یک خواهر در طول سال رقم بخورد. این عشق ، خوشبختی ، شادی و خنده را از طریق شوخی به تصویر می کشد. بنابراین با این لیوانهای جادویی شخصی، صبح روز برادر یا خواهرتان را زیبا رقم بزنید.

چاپ لیوان

چاپ لیوان

شما برادر یا خواهر طرفدار دیوانه وار چای یا قهوه هستید؟ خوب، یک لیوان عکس شخصی به آنها هدیه دهید که پیام یا نقل قولی را که آنها دوست دارند به تصویر بکشد! یا عکسی از بهترین زمان های او چاپ کنید تا صبح ها با هر جرعه ای صبح به یاد ماندنی بهتری داشته باشد.

چاپ عکس روی ساعت

یکی از زیباترین و ماندگارترین هدایا چاپ عکس روی ساعت می باشد. شما می توانید با چاپ ساعت یکی از بهترین هدایا را به عزیانتان بدهید واین هدیه زیبا و ارزشمند ثانیه به ثانیه یاداور بهترین خاطرات آنها باشد. چاپ ساعت را می توانید متناسب با محیط منزل یا محل کار خود چاپ نمایید. کیفیت چاپ عکس روی ساعت کریستال بسیار بالا بوده و جذابیت و درخشندگی خاصی دارد که زیبایی این هدیه را چند برابر می کند.

چاپ ساعت

خوب، در اینجا برخی از بهترین گزینه هایی که برای کمک به شما در مناسبت های مختلف مورد استفاده می شود را انتخاب کرده ایم. با این حال، لیست هنوز تمام نشده است. شما می توانید وب سایت ما را برای محصولات جدید و تازه تر عکس که می توانند برای هر مناسبت منحصراً طراحی شوند، بررسی کنید. بیشترین استفاده را از این روز برای ابراز عشق به عزیزانتان داشته باشید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *