منوی دسته بندی

بهترین لیوان قهوه برای هر منظور

چاپ لیوان

بهترین لیوان قهوه برای هر منظور

ما انواع وسایل قهوه را دوست داریم تا دم نوشی کامل درست کنیم و از دانه های قهوه مورد علاقه شما نهایت استفاده را ببریم، اما بهترین تجربه نوشیدن قهوه با چاپ عکس روی لیوان از شما شروع و پایان می یابد. لیوان های قهوه و چای جز بخش اساسی هر آشپزخانه است و سبک های مختلفی برای اهداف مختلف دارد. این بهترین انتخاب ما برای دسته های مختلف است که برای سال 2020 به روز شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد همه سبک ها ، ادامه مطلب را بخوانید.

چاپ بهترین لیوان های قهوه:

بهترین لیوان روزمره: لیوان جعبه و بشکه
بهترین لیوان سفر: لیوان مسافرتی CamelBak Hot Cap
بهترین لیوان چینی استخوانی: لیوان Royal Worcester Wrendale Designs
بهترین لیوان چینی: لیوان Snowe
بهترین لیوان هوشمند: لیوان هوشمند Ember 2
بهترین لیوان سنگ کاری: لیوان Le Creuset
بهترین لیوان چای: لیوان DavidsTea Nordic
بهترین لیوان سرامیکی: لیوان پورتر W&P
بهترین لیوان عایق بندی شده: لیوان قهوه مسافرتی Hydro Flask
بهترین لیوان شیشه ای: لیوان قهوه سورنتو Zwilling
بهترین لیوان فولاد ضد زنگ: لیوان YETI Rambler
عواملی که باید در نظر گرفت

چاپ روی لیوان

تصمیم گیری در مورد چاپ عکس روی لیوان یا فنجان می تواند دلهره آور باشد. برای خانواده قهوه سرو می کنید؟ مجموعه ای از لیوان های با کیفیت روزمره را در دست داشته باشید. آیا لازم است نوشیدنی خود را کل صبح گرم نگه دارید؟ با یک گزینه عایق بندی شده یا حتی یک لیوان هوشمند همراه باشید تا شما را به وقت ناهار برساند. در اینجا چند مورد وجود دارد که ما هنگام چاپ لیوان قهوه برای خرید در نظر می گیریم.

مواد

بهترین ماده برای استفاده در فنجان های قهوه چیست؟ این واقعاً به شرایط بستگی دارد. لیوان های فولادی ضد زنگ عایق بندی شده بیشترین فاصله را در راه حفظ گرما دارند. سرامیک طعم یا بو را حفظ نمی کند ، ظروف چینی و استخوان مقاوم ترین هستند و شیشه در هر محیطی براق به نظر می رسد. آستین های سیلیکونی یا ساختار دو جداره به گرفتن و عایق کمک می کند.

واقعاً چه مقدار قهوه در حالت نشسته می نوشید؟ به طور معمول فنجان های قهوه حدود 12 اونس هستند و گزینه های متغیر تا 30 اونس برای لیوان مسافرتی وجود دارد. اگر تمایل دارید که نیمی از آب را بنوشید و بقیه را در حین دویدن برای انجام کار صبح رها کنید، اندازه 11 اونس کوچکتر را انتخاب کنید. اگر شما یک نوشیدنی معمولی با دو فنجان چای میل میکنید و می دانید که یک سوم قبل از بیرون آمدن از خانه خواهید ریخت، یک لیوان بزرگ را امتحان کنید. 

اگر قهوه یخ زده می نوشید ، احتمال اینکه به یخ و قهوه خود را نگه دارید به یک فنجان بزرگتر احتیاج دارید.امکانات
چاپ لیوان چگونه ساخته می شود؟  اگر به گزینه سفر هوادهی احتیاج دارید، CamelBak است، یا برای چای کشیدن و از بین بردن برگ ها، DavidsTea است.

همچنین، مراقب دستورالعمل های شستشو باشید. برخی از لیوان های بزرگ برای تمیز نگه داشتن آنها نیاز به مراقبت بیشتری دارند. دیگران در ماشین ظرفشویی ایمن هستند و همیشه می توانند از آن استفاده کنند.

بهترین لیوان روزمره

لیوان های خاکستری تیره 

از قهوه داغ گرفته تا کیک ماگ و همه چیز در این بین، این لیوان ها عالی به نظر می رسند و همه کارها را انجام می دهند. آنها به اندازه ای گسترده هستند که مقدار زیادی مارشمالو را روی کاکائو گرم ، سبک ، قابل انباشت قرار می دهند و دسته آن ایده آل است. ظروف دست ساز و لعاب دستی در 6 رنگ ارائه می شوند ، بنابراین می توانید یک مجموعه کامل را مخلوط کرده و مطابقت دهید. و بله ، آنها خوب هستند که در ماشین ظرفشویی ، مایکروویو و اجاق گاز بروند.

بهترین لیوان چین: رویال ووستر

لیوان های سلطنتی

چینی استخوانی با دوام ترین ماده سرامیکی است. این در حالی که هنوز زیبا به نظر می رسد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و می تواند هر دو مورد استفاده شود و یا مخصوص موارد خاص باشد. مسلماً این لیوان ها خاتم ترین طراحی حیوانات هستند که هدیه ای شایسته برای هر فصلی است.

بهترین لیوان ظروف سنگی: Le Creuset

ظروف سنگی Le Creuset به خودی خود صحبت می کند ، زیرا تقریباً از لیوانهای موجود در آن سخت تر است. تراکم آن از ترک خوردن و موج دار شدن جلوگیری می کند، باعث لکه دار شدن و خراشیدن ظروف فلزی نمی شود و برای تمیز کردن آسان تقریبا نچسب است.

بهترین لیوان چای: لیوان DavidsTea Nordic

لیوان داویدستیا

این لیوان 16 اونسی یک درب دارد که به عنوان نعلبکی عمل می کند ، یا برای لیوان یا برای نگه داشتن کیسه چای بعد از خرد شدن.

مناسب برای حمل کیف در راه کار یا کوله پشتی هنگام پیاده روی. در اندازه های 12 اونسی یا 20 اونسی موجود است.

لیوان مسافرتی Hot Cap Cap

بهترین لیوان فولاد ضد زنگ: YETI Rambler
لیوان یتی رامبلر

YETI کاملاً مترادف با ظروف نوشیدنی عایق بندی شده است و لیوان 14 اونسی آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این لیوان مخصوص کمپینگ است (دسته آن به اندازه ای گسترده است که می توانید با آن دستکش بگیرید) اما هنگام کار در خانه به همان خوبی به شما کمک می کند.

 این رنگ در 19 رنگ مختلف ارائه می شود ، بنابراین برای هدیه دادن و همچنین تهیه وسایل شخصی بسیار مناسب است. همچنین در ماشین ظرفشویی ایمن نیست.

لیوان Rambler YETI  در amazon.com

بهترین لیوان عایق بندی شده: Hydro Flask
لیوان های فلاسک آبی
برای عایق بندی کلی، لیوان قهوه مسافرتی جدید Hydro Flask (در سه اندازه) قهوه را برای ساعت ها گرم نگه می دارد و دارای یک صفحه پیچشی آسان است. قمقمه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی دارای اندازه استاندارد دهان گشاد است که می تواند از درب قابل تعویض استفاده کند و می تواند از یک ظرف سوپ گرفته تا یک بطری آب استفاده کند.

لیوان سرامیک W&P Porter ، 12 یا 16 اونس

بهترین لیوان های چینی: Snowe Home

لیوان برفی
برای لیوان های قهوه چینی ساده و با کیفیت ، این مجموعه از Snowe گزینه بسیار خوبی است. آنها سبک و ظریف به نظر می رسند ، اما از قوی ترین مواد ساخته شده اند که به راحتی اجاق گاز، مایکروویو و ماشین ظرفشویی را کنترل می کنند.

لیوان سفر قهوه استیل ضد زنگ Hydro Flask  

بهترین لیوان قهوه شیشه ای: Zwilling سورنتو
لیوان شیشه ای

برای یک چاپ لیوان خانگی زیبا، لیوان عایق بندی شده به نظر می رسد و همچنین نوشیدنی از آن بسیار خیره کننده است. چاپ عکس روی لیوان بوروسیلیکات در ماشین ظرفشویی ایمن نیست و در هر فنجان 12 اونس مایع را نگه می دارد.

لیوان قهوه دو جداره Henckels Zwilling Sorrento

بهترین لیوان قهوه سرامیکی: لیوان پورتر W&P

چاپ لیوان سرامیکی Porter برای چیزی زیبا و مناسب برای مسافرت در خانه و ماشین ، یک خرید هوشمندانه است. این آستین سیلیکونی برای محافظت از دستان شما بدون دسته دست و پا گیر است اما هنوز هم در ماشین ظرفشویی ایمن نیست.

این گرما را حفظ می کند اما طعم دهنده ها را جذب نمی کند و به فولاد ضد زنگ متوسل نمی شود (برای کسانی که با دم نوش خود از این فلز بدشان می آید خوب است).

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *