منوی دسته بندی

بهترین لیوان قهوه برای هر منظور

چاپ لیوان

بهترین لیوان عکس سفارشی

هر محصولی را که به نمایش می گذاریم به طور مستقل توسط کارشناسان ارشد ما انتخاب و بررسی شده است. اگر با استفاده از پیوندهای موجود خریدی انجام دهید، 

به راحتی می توانید با ارسال عکس و متن خود از زیباترین و نفیس ترین هدایای تبلیغاتی بهره مند گردید و در ایام خاص عزیزانتان را سورپرایز نمایید.

ما انواع وسایل قهوه را دوست داریم تا دم نوشی کامل درست کنیم و از دانه های قهوه مورد علاقه شما نهایت استفاده را ببریم ، اما بهترین تجربه نوشیدن قهوه با انتخاب چاپ لیوان از شما شروع و پایان می یابد. لیوان های قهوه و چای جز part اساسی هر آشپزخانه است و سبک های مختلفی برای اهداف مختلف دارد. این بهترین انتخاب ما برای دسته های مختلف است که برای سال 2020 به روز شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد همه سبک ها ، ادامه مطلب را بخوانید.

  • بهترین لیوان های قهوه

  • بهترین لیوان روزمره

  • بهترین لیوان جادویی یا حرارتی

  • بهترین لیوان شیشه ای مات

  • بهترین لیوان دسته و داخل رنگی

  • بهترین لیوان مخروطی

  • بهترین لیوان دسته قلبی

  • بهترین فنجان

  • بهترین لیوان قاشق دار

عواملی که باید در نظر گرفت

تصمیم گیری در مورد خرید نوع فنجان قهوه یا لیوان می تواند دلهره آور باشد. برای خانواده قهوه سرو می کنید؟ مجموعه ای از لیوان های با کیفیت روزمره را در دست داشته باشید. آیا لازم است نوشیدنی خود را کل صبح گرم نگه دارید؟ با یک گزینه عایق بندی شده یا حتی یک لیوان هوشمند همراه باشید تا شما را به وقت ناهار برساند. در اینجا چند مورد وجود دارد که ما هنگام انتخاب لیوان قهوه برای خرید در نظر می گیریم.

مواد

بهترین ماده برای استفاده در فنجان های قهوه چیست؟ این واقعاً به شرایط بستگی دارد. لیوان های فولادی ضد زنگ عایق بندی شده بیشترین فاصله را در راه حفظ گرما دارند. سرامیک طعم یا بو را حفظ نمی کند ، ظروف چینی و استخوان مقاوم ترین هستند و شیشه در هر محیطی براق به نظر می رسد. آستین های سیلیکونی یا ساختار دو جداره به گرفتن و عایق کمک می کند.

جلد

واقعاً چه مقدار قهوه در حالت نشسته می نوشید؟ به طور معمول فنجان های قهوه حدود 12 اونس هستند و گزینه های متغیر تا 30 اونس برای لیوان های بزرگ مسافرتی وجود دارد. اگر تمایل دارید که نیمی از آب را بنوشید و بقیه را در حین دویدن برای انجام کار صبح رها کنید ، اندازه 11 اونس کوچکتر را انتخاب کنید. اگر شما یک نوشیدنی معمولی دو فنجان هستید و می دانید که یک سوم قبل از بیرون آمدن از خانه خواهید ریخت ، یک لیوان بزرگ را امتحان کنید. اگر قهوه یخ زده می نوشید ، احتمال اینکه به یخ و قهوه خود را نگه دارید به یک فنجان بزرگتر احتیاج دارید.

چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادوئی

یکی از زیباترین و جذاب ترین ماگ ها چاپ لیوان حرارتی می باشد. این لیوان های زیبا به خاطر خاصیت حرارتی بودن آن ها مشهور به جادوئی می باشند. از آنجا که این لیوان ها در حالت عادی مشکی هستند و وقتی مایعات داغ داخل آنها ریخته می شود عکس روی آنها ظاهر می شود . این ماگ ها هدیه ای بیسار مناسب و ارزشمند برای انواع مناسبت ها مانند هدیه تولد، سالگرد ازدواج ، ولنتاین و… می باشند. می توانید عزیزانتان را به یک سوپرایز بی نظیر میهمان کنید.

لیوان دسته و داخل رنگی

نوشیدنی ها را با این لیوان گرم نگه دارید، می توانید متناسب با عکس خود از رنگهای متنوع و زیبای دسته و داخل این لیوان ها بهره من گردید و زیباترین ماگ های رنگی را سفارش دهید. یا برای محل کار و منزل از یک ست بی نظیر و زیبا استفاده کنید و لیوان اشخاص مختلف با رنگ های مختلف جدا از هم باشد.

لیوان شیشه ای مات

یکی از لیوان های تبلیغاتی زیبا و پرکاربرد چاپ عکس روی لیوان شیشه ای مات می باشد که بسیار مناسب تبلیغات و ویژه مشاغل می باشد. با چاپ لوگو و برند خود روی لیوان کسب و کارتان را رونق ببخشید و از یک ابزار تبلیغاتی موثر و هدفمند بهره ببرید. از آنجا که لیوان طول عمر زیاد و استفاده مداوم دار یکی از بهترین ابزار تبلیغاتی می باشد.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *