منوی دسته بندی

بهترین دستگاه پرس حرارتی چاپ روی اجسام برای مبتدیان

دستگاه پرس حرارتی چاپ روی تیشرت

دستگاه های پرس گرم می توانند برای بسیاری از برنامه ها، هم در خانه و هم در مشاغل مورد استفاده قرار گیرند. اگر مبتدی استفاده از پرس حرارتی هستید، این روند بسیار دلهره آور به نظر می رسد، اما در صورت استفاده از یک پرس حرارتی، استفاده از آن کاملاً آسان است. ما در این مقاله استفاده از بهترین دستگاه پرس حرارتی چاپ روی اجسام را معرفی می کنیم.

قرار دادن آرم و عکس روی تی شرت، کیف، ملافه و حوله و حتی چاپ روی لیوان از جمله برنامه های معروف است. قبل از شروع کار، مهم است که بدانید پرس های حرارتی چگونه کار می کنند، به چه چیزی نیاز دارید و بهترین دستگاه پرس حرارتی برای مبتدیان کدام یک است.

هیت پرس چیست؟

دستگاه های پرس گرم یک روش ساده برای فشار دادن آثار هنری به تعدادی از سطوح مختلف است. اکثر دستگاه های پرس گرم دو صفحه صاف دارند. بالایی گرم می شود و سپس موردی که می خواهید روی آن چاپ کنید روی صفحه پایین قرار می گیرد و آثار هنری مورد نظر در بالا قرار دارد. سپس دو صفحه به هم فشار داده می شوند و گرما اثر هنری را به پارچه فشار می دهد.

دستگاه پرس چاپ لیوان

از پرسهای گرمایی گرد برای مواردی مانند چاپ لیوان استفاده می شود و گرچه روند کار کمی متفاوت است، اما با این وجود از گرما برای فشار دادن کارهای هنری به لیوان استفاده می شود.

استفاده از پرس های حرارتی آسان تر و ارزان تر از چاپ روی صفحه است، بنابراین برای هر کس که بودجه خوبی دارد یا نیازی به چاپ زیاد ندارد، انتخاب عالی دستگاه است.

چاپ لیوان با پرس حرارتی

انواع هیت پرس

دستگاه پرس چاپ روی تیشرت و صفحات تخت

مطابق با نیازهای شما، مطابق با تمام ماشین آلات، پرس های حرارتی در انواع و اندازه های مختلف وجود دارند.

این نوع پرس حرارتی محبوب ترین هستند. آنها دارای یک لولا برای باز و بسته کردن صفحه بالایی هستند و همچنین می توانند در خانه استفاده شوند زیرا ماشین های کوچکتری هستند. برای کار کردن، قسمت بالایی بالا می رود، مواد و آثار هنری در صفحه پایین قرار می گیرد و سپس صفحه بالا پایین آمده و فشار داده می شود.

دستگاه های پرس حرارتی تاشو بهترین استفاده برای مواد نازک تر مانند تی شرت، کیف و حوله است ، زیرا لولا میزان بسته شدن صفحات را کنترل می کند.

یک پرس گرمایشی دور از اتاق به فضای فشار بیشتری نسبت به یک فشار گرمایی تاشو نیاز دارد، زیرا قسمت بالایی از پایین “دور می شود”. این نوع پرس حرارتی به شما فضای بیشتری برای چیدمان پارچه می دهد و همچنین می تواند روی اجسام ضخیم تر مانند تشک های ماوس و حتی لیوان ها نیز استفاده شود.

چاپ تیشرت
دستگاه پرس چاپ روی تیشرت و اجسام مسطح

رسم حرارت پرس

این بسیار شبیه به مدل swinger است. اما در این حالت صفحه پایین صفحه ای است که دور می شود. به این معنی که می توانید وسایل خود را با خیال راحت و دور از صفحه بالایی گرم شده قرار دهید.

دستگاه پرس چاپ تیشرت سابلیمیشن

همانطور که از نامش پیداست، این مورد عمدتا برای چاپ تی شرت استفاده می شود. این دستگاه برای اطمینان از عدم رنگ آمیزی رنگ از روی کاغذ انتقال به روی تی شرت طراحی شده است. آنها همچنین سطح وسیع تری دارند.  راحت تر می توانید پارچه خود را بچرخانید. از آنجا که بیشتر افراد کار خود را با چاپ روی تیشرت آغاز می کنند، این می تواند به عنوان یکی از بهترین دستگاه های پرس گرما برای افراد مبتدی انتخاب خوبی باشد.

همه ماشین ها می توانند به صورت دستی یا اتوماتیک کار کنند. همه در خانه یا محل کار قابل استفاده هستند.

از هیت پرس برای چه مواردی می توان استفاده کرد؟

پرس های گرمائی یک روش عالی برای ایجاد موارد شخصی می باشند. می توانید برای مشاغل شما، یا هدایا برای خانواده و دوستانتان استفاده کنید.

به شرطی که ابتدا بررسی کنید که سطحی که روی آن چاپ می کنید سازگار است. می توان از آنها با پارچه، پلاستیک، تشک ماوس و سرامیک استفاده کرد. بهترین دستگاه پرس حرارت برای مبتدیان دستگاهی است که به شما امکان استفاده از تعدادی مواد مختلف را می دهد. موارد استفاده برای پرس گرم بسیار زیاد است. فقط برخی از مواردی که می توانید ایجاد کنید عبارتند از:

  • چاپ عکس روی تی شرت ، پیراهن عرقگیر و پیراهن ورزشی با هر آرم یا طرحی که انتخاب کنید.
  • چاپ روی حوله های چای، روکش های کوسن و ملافه برای زیبایی خانه یا فروش با طراحی منحصر به فرد خود.
  • تشک ماوس برای رونق کسب و کار شما.
  • چاپ روی لیوان برای بازاریابی یا شخصی سازی به عنوان هدیه.
  • کیف دستی و کیف آرایش.
  • کیف های حامل برای تجارت خود.
  • سرپوش مخصوص تیم ورزشی شما

قبل از شروع، بررسی کنید که پرس گرمایی که می خرید می تواند مواردی را که می خواهید ایجاد کنید تحمل کند.

چه چیزی نیاز دارید؟

اولین چیزی که شما باید سازماندهی کنید فضای لازم برای قرار دادن حرارت پرس شماست. شما باید فضای کافی برای باز کردن پرس و امکان قرار دادن مواد و نقل و انتقال در داخل خود داشته باشید. شما به یک سطح صاف و پایدار با دسترسی به دوشاخه احتیاج دارید. در حالت ایده آل فضای کمی برای ریختن تمام مواد و انتقال خود در حین کار در نظر بگیرید.

به یاد داشته باشید که ممکن است فشار گرما شما سنگین باشد. بنابراین به محض راه اندازی آسان نیست که آن را جابجا کنید. همچنین هنگام استفاده از یک پنجره باز، ایده خوبی است. اگر فشار گرمایی شما در اولین بار استفاده از آن بو ایجاد می کند، نگران نشوید. این طبیعی است و هرچه از پرس استفاده کنید بوی آن از بین می رود.

هنگامی که فضای خود را منظم کردید، باید بدانید که روی چه چیزی چاپ می کنید. و چگونه کارهای هنری خود را به کار می گیرید.

آیا می توانید روی پلی استر فشار دهید.

پرس های حرارتی ذاتاً بسیار گرم هستند، بنابراین برخی از پارچه ها با آنها کار خوبی نخواهند کرد. به عنوان مثال، از مواد مصنوعی باید خودداری شود. در حالی که پارچه های ضخیم تری مانند پنبه ، نایلون و پلی استر نتیجه بهتری را ارائه می دهند.

قبل از چاپ روی هر پارچه ای، آن را بشویید و اتو کنید تا در آنجا یک سطح صاف و تمیز برای کار داشته باشید. اگر قصد چاپ روی لیوان یا تشک ماوس را دارید، سطح آن را پاک کنید تا هرگونه آلودگی یا چربی پاک شود و بررسی کنید که آیا حرارت پرس شما قادر به کنترل آنها نیست.

آثار هنری شما با استفاده از کاغذ مخصوص انتقال استفاده می شود. شما با استفاده از هرگونه نرم افزار طراحی، طرح خود را روی رایانه ایجاد می کنید. و با استفاده از کاغذ انتقال، آن را چاپ می کنید. سپس کاغذ بر روی پارچه انتخابی شما در پرس گرم قرار می گیرد.

کار با یک پرس حرارتی

در حالی که استفاده از تمام پرس های حرارتی ساده است، شما باید مراحل درست را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اکثر پرس ها از روش عملکرد مشابهی استفاده می کنند، اما همیشه دستورالعمل های ارائه شده با پرس خود را دنبال کنید.

پرس های حرارتی به سادگی با استفاده از دوشاخه معمولی به برق متصل می شوند و قبل از استفاده گرم می شوند تا گرم شوند.

بهترین دستگاه پرس حرارتی

بهترین دستگاه پرس حرارتی برای مبتدیان باید دارای ترموستات باشد. تا به شما در انتخاب دمای مطلوب کمک کند. زمان گرمایش متفاوت است اما باید بین 10 تا 20 دقیقه وقت بگذارید. اگر مطمئن نیستید از چه دمایی استفاده کنید، به دفترچه راهنما مراجعه کنید. در حین گرم شدن، پرس یک لامپ روشن می شود.  با رسیدن به دمای مورد نظر این حالت خاموش می شود. اگر چراغ مدام روشن می شود نگران نباشید. پرس به آرامی گرما را از دست می دهند و ترموستات به نگه داشتن آن در دمای ثابت کمک می کند.

بسته به نوع پرسی که انتخاب کرده اید، دسته را بلند کرده یا صفحه را تاب دهید تا باز شود. پارچه انتخابی خود را با دقت بچرخانید. سپس کاغذ انتقال را در جایی که می خواهید طرح شما باشد قرار دهید. یادتان باشد که کاغذ را رو به پایین بگذارید.

تنظیمات دستگاه پرس

پرس را ببندید تا در جای خود قفل شود و تایمر را تنظیم کنید. دفترچه راهنما در پرس شما باید به شما بگوید که برای هر نوع پارچه چه مدت اجازه می دهید. وقتی تایمر خاموش شد، پرس را باز کنید و کاغذ انتقال را با دقت جدا کنید. طرح روی پارچه شما ثابت می ماند.

قبل از شستن یا فشار دادن، وسایل خود را تا 24 ساعت بگذارید تا مطمئن شوید که طراحی به درستی انجام شده است.

شاید چند کار اول شما بی عیب نباشد، اما اگر پشتکار داشته باشید به زودی طرح های پیچیده تری را تجربه خواهید کرد. ممکن است بخواهید از یک تی شرت قدیمی یا لیوان قدیمی

برای تمرین استفاده کنید. به شما این فرصت را می دهد که بررسی کنید که چاپ شما به درستی قرار گرفته است و اینکه رنگها همه آنطور که می خواهید چاپ می شوند.

روشهای چاپ لیوان تبلیغاتی

انتخاب بهترین دستگاه پرس حرارتی برای مبتدیان

در حالی که پرسهای حرارتی همه به روشی مشابه کار می کنند، اما مواردی وجود دارد که به نظر ما بهترین گزینه مناسب برای مبتدیان است. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که ما فکر می کنیم بهترین ماشین همه کاره را برای استفاده در خانه یا محل کار به شما ارائه می دهد ، مطمئن هستیم که بررسی های پرس حرارتی به شما در انتخاب کمک می کنند!

دستگاه پرس گرمکن تی شرت سابلیمیشن دیجیتال با کیفیت صنعتی PowerPress ، 15 ″ x15 – بهترین پرس حرارتی

Power Press Heat یک پرس حرارتی دوست داشتنی و آسان است که شروع کار را آسان می کند و مستقیماً از جعبه آماده استفاده است. این یک مدل صدفی است، بنابراین قسمت بالایی آن به سمت بالا باز می شود. به شما امکان می دهد مواد خود را درون آن قرار دهید. این فضای کمتری در خانه یا محل کار اشغال می کند زیرا اندازه چاپ فقط 15 “در 15” است.

صفحه بالایی دارای روکش تفلون است. بنابراین نیازی به سرمایه گذاری در ورق های روکش دار ندارید. این صفحه همچنین دارای سایش سخت است. به راحتی تمیز می شود و به مواد شما آسیب نمی رساند.

برای مبتدیان در فشار دادن دما، دما می تواند مسئله ساز باشد. اما در این پرس از یک صفحه کنترل LCD استفاده می شود. که به شما امکان می دهد دما و زمان دقیق مورد نظر خود را با دامنه دما از 0 تا 750 درجه فارنهایت انتخاب کنید. زمان گرمایش بین 10 تا 15 دقیقه است. که به شما زمان می دهد تا قبل از شروع کار ، مواد و مواد خود را بررسی کنید. چراغ نشانگر به شما نشان می دهد که چه زمانی آماده استفاده است . همچنین بوق می زند تا زمان آماده شدن انتقال به شما بگوید.

موارد استفاده از پرس حرارتی چاپ اجسام:
  • دستگاه پرس حرارتی عالی برای تی شرت ، سویشرت ، پیش بند
  • کیسه ، حوله چای ، روکش کوسن
  • تشک ماوس
  • اره منبت کاری اره مویی
  • نشان های شناسه
  • کاشی سرامیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *