منوی دسته بندی

با لیوان های قهوه سفارشی تولدها را زیباتر کنید

چاپ لیوان

با لیوان های قهوه سفارشی تولدها را زیباتر کنید

10 سالگی ، 35 ساله ، 60 ساله یا 90 ساله شدن ، تولد همیشه ارزش جشن گرفتن را دارد ، هر کدام از آنها سال قابل توجهی از زندگی شما است. البته ، با تولد ، جشن همراه با دوستان و خانواده ، کیک ، تزئینات ، سرگرمی ، هیجان و از همه مهمتر هدیه!

اگر برای تولد در آینده نزدیک تولد خود را عادت دارید ، احتمالاً در حال فکر کردن یک هدیه بی نظیر هستید که می توانید اهدا کنید. امروزه با وجود بسیاری از اقلام مختلف، یافتن یک هدیه تولد که منحصر به فرد باشد، در عین حال خاص و معنی دار باشد، دشوار است.

یک هدیه که هرگز از مد نمی افتد چاپ عکس روی لیوان قهوه سفارشی است. این لیوان ها برای بزرگسالانی که جشن تولد خود را می گیرند بسیار مناسب است. آنها همچنین برای تهیه به شخصی که مقدار زیادی چای، کاکائو داغ می نوشد یا برای شخصی که دوست دارد از لیوان نوشیدنی بخورد بسیار عالی است.

چاپ عکس روی لیوان را می توان با انواع طرح ها، رنگ ها و البته تصاویر مورد علاقه شما شخصی کرد!

همانطور که تصور می کنید، لیوان های قهوه سفارشی را می توان با تصاویر از انواع مختلف سفارشی کرد. امروزه بسیاری از وب سایت ها به مشتریان این امکان را می دهند که ماگ های خود را که با تصاویر هر چیزی چاپ شده است، ایجاد کنند. تصاویر همچنین می توانند با کلیپ آرت ، طرح ها ، رنگ های روشن و بسیاری از ویژگی های دیگر تزئین شوند.

انتخاب عکس های مناسب برای چاپ لیوان سفارشی خود

بسته به اینکه لیوان عکس برای چه کسانی مناسب است، برخی از تصاویر مناسب تر از تصاویر دیگر هستند.

چاپ لیوان حرارتی
چاپ لیوان

لیوان عکس

به عنوان مثال، فرض کنید در حال تولد یکی از اعضای خانواده نزدیک خود هستید، مانند پدر یا مادر یا خواهر و برادر. در آن صورت ، بهتر است که تصاویر خانوادگی یا حتی تصاویر شخصی را از عکس کودک شروع کنید تا عکس اخیر.

یکی از اعضای نزدیک خانواده که یک روز تولد را جشن می گیرد واقعاً از یک لیوان عکس شخصی چاپ شده با تصاویر خانوادگی قدردانی می کند زیرا به عنوان یادگاری عالی برای تولد که نه تنها قابل استفاده بلکه به یاد ماندنی و پر از حافظه است نیز عمل می کند.

اگر تولد یک دوست صمیمی را جشن می گیرید، استفاده از تصاویری که شامل دوست شما و خودتان می شود ایده خوبی است. اگر دوست قدیمی بوده اید، سعی کنید از عکس های گذشته و همچنین حال استفاده کنید.

تصاویری را انتخاب کنید که دارای معنا و ارزش زیادی باشند. به این ترتیب لیوان عکس به یاد ماندنی خواهد شد و یادگاری است که برای سالهای آینده ادامه دارد.

برای چاپ لیوان با عکس سفارشی به کسانی که تولدشان را جشن می گیرند و یا همکار یا آشنای آنها هستند، ممکن است بهترین استفاده از عکس هایی باشد که به همان اندازه شخصی نیستند، مانند استفاده از تصاویر سرگرمی مورد علاقه آن شخص، تیم ورزشی، حیوان خانگی محبوب و غیره .

چاپ عکس روی لیوان سفارشی

امروزه چاپ لیوان های سفارشی فقط با چند کلیک انجام می شود. صدها شرکت وجود دارد که خدمات سفارشی سازی را برای انواع محصولات، از جمله لیوان ارائه می دهند. به طور کلی این شرکت ها به شما امکان می دهند لیوان اندازه و شکل خاصی را انتخاب کنید و سپس به شما این امکان را می دهد که از یک طرح از پیش تنظیم شده یا لیوان را از ابتدا طراحی کنید. این چیدمان ها به شما امکان می دهد به هر طریقی که دوست دارید عکس ها را در اطراف لیوان قرار دهید تا به راحتی دیده و تحسین شوند.

اگرچه لیوان عکس گران نیست، اما برای دوستان، اعضای خانواده و حتی همکاران یک یادداشت بزرگ تولد است. با استفاده از این لیوان های قهوه سفارشی شیک، هر مناسبت خاصی را با کمک چاپ حامد بخاطر بسپارید. می توانید این لیوان ها را با عکس خود بصورت سفارشی طراحی کنید، یا یک گزینه ظریف دیگر مانند ماگ های حرارتی یا جادویی را انتخاب کنید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *