منوی دسته بندی

ایده هایی برای لیوان عکس

چاپ لیوان

ایده هایی برای لیوان عکس

چه کسی یک فنجان چای داغ را در یک روز سرد دوست ندارد؟ با لیوانی که با یک عکس زیبا و خاطره انگیز از بهترین لحظات شما چاپ شده باشد. لیوان عکس سفارشی همیشه هدایای مورد علاقه افراد خاص زندگی شماست. لیوان های عکس چه به تنهایی و چه در ست های متناسب، هدایای شخصی سازی شده فوق العاده ای را ارائه می دهند که با هر جرعه ای به شما یادآور خاطرات شیرین شما هستند.

چاپ لیوان سفارشی

تا به حال متوجه شده اید که چگونه همه در خانه شما بر سر یک یا دو لیوان مشابه دعوا می کنند؟ برای هر یک از اعضای خانواده یک لیوان درست کنید و در سفره صبحانه آرامش کسب کنید! به هر کس اجازه دهید یک لیوان عکس واقعی شخصی ایجاد کند که شامل عکس های مورد علاقه و رنگ پس زمینه دلخواهش است ، سپس آن را با یک نام به پایان برسانید.

چاپ لیوان

چاپ لیوان عکس بچه ها

مجموعه عکس کودکان شاید یکی از گرانبهاترین هدایایی باشد که عزیزانتان می توانند دریافت کنند. می توانید یک مجموعه عکس زیبا از فرزندانتان آماده کرده و با چیدمانی زیبا از آن برای چاپ لیوان استفاده کنید. می توانید این لیوان بی نظیر را به پدر بزرگ، مادربزرگ، خاله، عمه و… هدیه دهید  و آن ها را در یک سورپرایز بی نظیر میهمان کنید.

لیوان عکس با صحنه های مختلف درست کنید

با ایجاد یک مجموعه لیوان عکس با یک موضوع واحد، اما استفاده از عکس های مختلف در هر لیوان، ست های همسان را روی گوش آنها قرار دهید. مجموعه ای از ابتدای کودک یک راه عجیب برای به اشتراک گذاشتن آن لحظات است. تغییر فصل یک روش دوست داشتنی برای گرفتن یک منظره چشمگیر است. برای آن زمانهایی که عکسهای بسیار خوبی برای انتخاب دارید، چاپ لیوان عکس به شما امکان می دهد همه آنها را در آن بگنجانید.

چاپ لیوان

لبخند را برانگیخت

برای بسیاری از افراد، تحریک صبحگاهی نیاز یک چیز اضافی است. با یک لیوان عکس سفارشی، کمی شادی و سرگرمی را به روز کسی هدیه دهید. عکس های مورد علاقه عزیزان خود را انتخاب کنید، با استفاده از یک رنگ مورد علاقه به عنوان پس زمینه. یک جمله را برای ابراز دوستی ، شوخ طبعی یا احساسات به دوستان و خانواده خود اضافه کنید. یا نقل قول الهام بخش را انتخاب کنید و انگیزه خود را برای انجام کارهای بزرگ بگیرید.

لحظه را زنده کن

کلاژ لیوان عکس یک روش عالی برای لذت بردن از خاطرات تعطیلات و زندگی است. آن سفر جاده ای را برای دوستان سفر خود با یک لیوان که شامل ماجراهای شما با تاریخ است، به یاد بیاورید. عکس های عروسی یا تولد را انتخاب کنید تا آن روز خاص را با قهوه صبح به عقب برگردانید. یا یک ویستای پانورامای چشم نواز را برای پیچیدن دست و ذهن خود انتخاب کنید. سفر ممکن است به پایان رسیده باشد، اما احساسات ادامه دارد.

چاپ لیوان

برند خود را تبلیغ کنید

با قرار دادن نشان منحصر به فرد شرکت خود بر روی لیوان، در بازار مطبوع بودن و وحدت ایجاد کنید. چاپ لیوان های سفارشی همچنین هنگام خدمت به مشتریان در طول جلسات، ظاهر یکنواختی ایجاد می کنند. بهتر از این، آنها برای بازی های قرعه کشی و هدایای تجاری عالی هستند. به علاوه، لیوان های عکس جوایز خارق العاده ای را برای برندگان چالش های اداری در نظر می گیرند. آنها چیزی هستند که کارمندان و مشتریان شما روزانه از آن استفاده خواهند کرد.

مقداری جادو ایجاد کنید

چاپ لیوان حرارتی یا جادویی

برای یک عنصر اضافی شگفتی، یک لیوان جادویی را انتخاب کنید و هنگامی که یک نوشیدنی گرم اضافه می کنید، تعکس های خود را تماشا کنید! گزینه های طرح، متن و کلیپ هنری خود را انتخاب کنید و سپس آنها را برای نمایش جادویی مخفی کنید!

چاپ حامد طراحی لیوان عکس مناسب را سریع و آسان می کند. مهم نیست که چه تصمیمی می گیرید هدیه عکس سفارشی خود را ایجاد کنید، لیوان عکس عشقی است که می توانید در دست خود داشته باشید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *