منوی دسته بندی

اگر براي کارمندان خود ليوان چاپ مي کنيد سوالات زير را بررسی نمایید

چاپ لیوان شیشه ای

اگر براي کارمندان خود ليوان چاپ مي کنيد سوالات زير را از خود بپرسيد

 

جنس ليوان هاي چاپي از چه تشکيل شده است؟

ليوان ها در فلز، پلاستيک و سراميک موجود مي باشند. سراميک ماده ترجيحي است زيرا از پلاستيک سازگارتر با محيط زيست است و گرما را به اندازه يک ليوان فلزي هدايت نمي کند.

چاپ عکس بر روي ليوان با چه جنسي بهترين عملکرد را دارد؟

عکس ها وقتي روي ليوان قهوه سراميکي چاپ مي شوند بهترين حالت را دارند.
آيا عکس چاپ شده روي سطح ليوان قهوه ماندگار است؟
اين به تأمين کننده و کيفيت چاپ بستگي دارد. به طور کلي، هنگام استفاده از چاپ برگردان، چاپها دائمي هستند.

انواع چاپ روي ليوان قهوه کدامند؟ کدام يک را بايد انتخاب کنيد؟

چاپ سابليميشن:

چاپ روي کاغذ سابليميشن با جوهر سابليميشن و چاپگر جوهر افشان انجام مي شود. سپس اين چاپ روي ليوان پيچيده شده و گرم مي شود. اين فرآيند چاپ را به ليوان منتقل مي کند. نصب تجهيزات چاپ سابليميشن آسان تر است زيرا مقادير کمتري دارند. چاپ سابليميشن بهترين کيفيت چاپ را دارد. مقادير شما کمتر از 1000 است. چاپ سريعتر
طرح چاپ عکس روي ليوان مي تواند متفاوت باشد (نام کارمندان)

چاپ برگردان:

چاپ برگردان چاپي است که روي سراميک آشپزخانه شما استفاده مي شود. و اگر متوجه شده باشيد ، چاپ روي اين سراميک ها مدت زيادي طول کشيده است. چاپ روي کاغذ برگردان انجام مي شود، به ليوان منتقل مي شود و سپس در دماي بالا پخته مي شود. اين باعث مي شود که چاپ طولاني تر بماند. چاپ برگردان به سرمايه گذاري گسترده اي در سمت چاپگر نياز دارد و بنابراين فقط مقادير زيادي مي تواند هزينه کمتري را براي هر ليوان تضمين کند.
مقادير بيشتر از 1000 است
چاپ بايد بيشتر طول بکشد
شما زمان کافي براي چاپ داريد
شما به دنبال مزاياي هزينه هستيد

چه چيزهايي را مي توان روي سطح ليوان هاي قهوه چاپ کرد؟

هر چيز و هر آنچه را که مي توانيد تصور کنيد! مي توانيد عکس ها، آرم شرکت، متن، نقل قول ها، پيام ها و موارد ديگر را با کيفيت بالا روي سطح ليوان هاي قهوه چاپي سفارشي چاپ کنيد. هنگام چاپ هر طرحي امکان پذير است و بنابراين مي توانيد آنچه براي کارمندان شما مناسب است را انتخاب کنيد. با اين حال، هرچه تغييرات چاپي که مي خواهيد براي هر کارمند ايجاد کنيد، هزينه هر ليوان بيشتر است.

آيا از ليوان هاي قهوه سراميکي مي توان در مايکروويو استفاده کرد؟

بله، ليوان هاي قهوه سراميکي مناسب براي استفاده در اجاق مايکروويو وجود دارد. از تامين کننده خود در اين مورد سال کنيد زيرا بعضي از ليوان هاي سراميکي هنگام گرم شدن خراب مي شوند. به ياد داشته باشيد، قهوه اغلب روي ميز کارمندان سرد مي شود و آنها مي خواهند براي گرم شدن به مايکروويو بدوند. و به همين دلايل، ليوان هاي پلاستيکي و فلزي نامناسب هستند.

چاپ لیوان

چه طرف ليواني را براي ليوان شخصي يا لوگو انتخاب کنم؟

مي توانيد آرم و متن را در سمت راست دسته يا سمت چپ دسته قرار دهيد. اينها بهتر از قرار دادن آرم و متن مقابل دسته ليوان قهوه است. موقعيت هاي کناري به کسي که در حال اشتراک قهوه با شخصي است که ليوان را در اختيار دارد ، نماي بهتري را به آرم چاپ شده و متن نشان مي دهد.

هزينه چاپ ليوان قهوه به طور متوسط چقدر است؟

با توجه به نوسانات بازار هزينه چاپ عکس روي ليوان در حال حاضر متغير مي باشد. اما هزينه بستگي زيادي به مقدار سفارشي سازي شما دارد.

آيا ليوان هاي چاپ شده را مي توان با آب شست؟

ليوان هاي قهوه که با تصاوير شما چاپ شده اند ، مانند ظروف معمولي به راحتي با آب و مواد شوينده شسته مي شوند. از آنجا که چاپ دائمي است، در روند تميز کردن ليوان ها پاک نمي شود. ليوانهاي جادويي را نيز مي توان به طور مشابه شستشو داد، بدون اينكه خطر چاپ آنها از بين برود. يک نکته احتياطي در اينجا: چاپ روي ليوان قهوه که با استفاده از چاپ سابليميشن انجام مي شود مي تواند بعد از يک يا دو سال از بين برود، اما لازم نيست نگران باشيد زيرا تا آن زمان مردم به ليوان قهوه جديد روي مي آورند.

آيا نوشيدني در ليوان قهوه داغ خواهد ماند؟

در ليوان سراميکي بيشتر از گرم در ليوان پلاستيکي گرم خواهد ماند. اما ليوان سراميکي مانند فلاسک عايق حرارتي نيست. اگر مجبوريد نوشيدني ها را براي مدت طولاني تري گرم نگه داريد ، مي توانيد از فروشگاه لوازم نوشيدني ما ديدن کنيد.

چاپ ليوان حرارتي چيست و چگونه کار مي کند؟

ليوان حرارتي يا جادويي ليواني است که با ريختن هر مايع داغي درون ليوان تغيير رنگ مي دهد. اين يک جلوه جادويي به آن مي بخشد زيرا عکسي که روي ليوان چاپ مي شود در هنگام خالي بودن ليوان به سختي قابل مشاهده خواهد بود اما به محض ريختن قهوه ، چاي يا هر نوشيدني گرم ديگري در ليوان، عکس به دليل تغيير رنگ تغيير مي يابد ليوان هاي جادويي را مي توان با تصاوير يا متن شما چاپ کرد و در رنگ هاي سياه ، آبي و قرمز موجود است. ليوان هاي جادويي از سراميک تشکيل شده اند و روي سطح آنها از جوهر حساس به دما پوشش دارد. اين جوهر به دما واکنش مي دهد – در نتيجه اثر تغيير رنگ در ليوانهاي جادويي مشاهده مي شود.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *