منوی دسته بندی

انواع مختلف لیوان قهوه چاپی

چاپ لیوان

انواع مختلف لیوان قهوه چاپی

وقتی نوبت به محصولات تبلیغاتی می رسد شرکت های بریزبن که برای اهداف بازاریابی عرضه می کنند، می فهمید که یکی از محبوب ترین ها چاپ لیوان قهوه است. چاپ عکس روی لیوان چاپی اغلب توسط کسانی که آنها را دریافت می کنند به راحتی پذیرفته می شوند و این به دلیل تطبیق پذیری آنها است. اگرچه باید به یاد داشته باشید که لیوان های چاپی قهوه فقط لیوانهایی نیستند که از پرسلان ساخته شده باشند. این اقلام تبلیغاتی در واقع می توانند انواع مختلفی از سبک، مواد و انواع مختلف را داشته باشند. در اینجا برخی از محبوب ترین مواردی وجود دارد که اکثر شرکت ها برای نیازهای بازاریابی خود استفاده می کنند:

چاپ عکس روی لیوان یکی از ارزان ترین و متداول ترین محصولات تبلیغاتی که احتمالاً شرکت های بریزبن استفاده می کنند لیوان قهوه چاپی است. این را می توانید در هر کجا ببینید و به راحتی با شکل استوانه ای شکل و دسته ای مانند گوش در کنار آن، آن را تشخیص دهید.

انواع مختلف لیوان

لیوان  مسافرتی

 این نوعی ماگ حرارتی است که می توانید در جاده استفاده کنید زیرا این ویژگی های ایمنی خاصی دارد که باعث می شود در هنگام مسافرت یا جابجایی خود را در نوشیدنی گرم داخل بدن داغ نکنید. این لیوان ها دسته ای دارد و همه آنها دارای روکش هستند تا از تحریک نوشیدنی در داخل در هنگام تحرک جلوگیری کنید.

قهوه سازها

گرچه لزوماً یک لیوان قهوه در نظر گرفته نمی شود، اما با این وجود از این دستگاه های غلتکی اغلب برای حمل قهوه استفاده می شود. خواهید فهمید که این غلتک ها اغلب با یک تفاوت به لیوان قهوه مسافرتی شباهت دارند. این دسته ها مانند انواع مختلف لیوان قهوه مسافرتی روی خود ندارند.

موادی که غالباً برای چاپ لیوان استفاده می شود متداول ترین موادی که برای ساخت قهوه استفاده می کنید شامل سرامیک یا پرسلن، استیل ضد زنگ، پلاستیک و شیشه های مقاوم در برابر حرارت است. هزینه چاپ لیوان حرارتی  با توجه به مواد استفاده شده متفاوت خواهد بود. این بدان معناست که شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد نوع لیوانی که برای تبلیغات خود استفاده می کنید، از شرکت تبلیغاتی که با آن کار می کنید قیمت لیوان های مورد نظر خود را بخواهید. ارزانترین نوع لیوان، چاپ عکس روی لیوان سرامیکی است و چاپ آن نیز آسانترین است. سایر محصولات تبلیغاتی که می توانید استفاده کنید اگر نمی خواهید از لیوان های چاپی قهوه برای فعالیت های بازاریابی خود استفاده کنید، برخی دیگر از محصولات تبلیغاتی معروف شرکت های تبلیغاتی بریزبن می توانند لوازم و میز تبلیغاتی میز و لباس را برای شما ایجاد کنند. شما می توانید هر یک از این محصولات تبلیغاتی دیگر را برای نیازهای بازاریابی خود انتخاب کنید، زیرا این محصولات به همان اندازه لیوان های محبوب مانند اجناس محبوب هستند. اینها همچنین در تبلیغ شرکت و مارک های شما به مصرف کنندگان بسیار مثر است.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *