منوی دسته بندی

انواع طراحی لیوان

انواع لیوان

انواع طراحی لیوان

اگر قبلاً  شروع به چاپ لیوان نکرده اید، لطفاً به مقاله آموزش چاپ عکس روی لیوان مراجعه کنید تا با روش های چاپ ما آشنا شوید.

موارد بسیار مهمی وجود دارد که باید هنگام طراحی آنها را به خاطر بسپارید. در این مقاله ، ما به بررسی الگوهای لیوان، نکات مربوط به طراحی+ الزامات و قرار دادن آثار هنری خواهیم پرداخت.

الگوی لیوان

قسمت طراحی روی لیوان ها یک مستطیل منفرد است که دور کل ماگ را از دو طرف چپ ، وسط و راست سطح لیوان می پوشاند. خط قرمز نشان دهنده مرکز لیوان در دو طرف چپ و راست است.

نکات مربوط به طراحی+ الزامات

نوع پرونده + اندازه

تمام لیوان های ما به یک تصویر JPEG با رزولیشن 300ppi نیاز دارند. کیفیت JPEG باید روی 100٪ تنظیم شود. اندازه نهایی پرونده طراحی بسته به لیوان متفاوت خواهد بود.

JPEG در مقابل PNG

تمام لیوان های ما به یک تصویر JPEG با رزولیشن 300ppi نیاز دارند.

لطفا توجه داشته باشید، شما به رنگ پس زمینه ، الگوها یا طرح ها محدود نمی شوید. اگر می خواهید پس زمینه همرنگ لیوان باشد، مهم این است که پس زمینه سفید داشته باشید زیرا چاپ سفید واقعی روی لیوان بسیار شفاف است. ساده ترین راه برای اطمینان از این کار ، ذخیره فایل طراحی خود به عنوان JPEG است در غیر این صورت می توانید به صورت PNG ذخیره کنید، اما برای نتیجه مطلوب به عنوان یک پس زمینه سفید واقعی (#FFFFFF) نیاز دارید.

ما PNG با شفافیت را توصیه نمی کنیم زیرا پس زمینه شفاف باعث ایجاد یک رنگ سبز بزرگ در اطراف طرح شما می شود. این چاپگر است که سعی در افزودن رنگ در آن مناطق نیمه شفاف دارد.

قرار دادن آثار هنری

تشخیص اینکه کجا باید آثار هنری خود را روی الگوی لیوان قرار دهید، گیج کننده به نظر می رسد، اما در واقع بسیار ساده است!

آثار هنری که در مرکز الگو قرار گرفته اند، در وسط لیوان، مستقیماً روبروی دسته قرار می گیرند. بیشتر اوقات ، این کار به طور تصادفی انجام می شود. اگر طرح شما در مرکز الگو ظاهر شده است، ممکن است اندازه پرونده شما اشتباه باشد.

آثار هنری که در سمت چپ الگو قرار گرفته اند در سمت لیوان با دسته در سمت چپ چاپ می شوند:

آثار هنری که در سمت راست الگو قرار گرفته اند در سمت لیوان با دسته در سمت راست چاپ می شوند:

برای طراحی دو طرفه ، به راحتی کارهای هنری خود را در دو طرف الگو قرار دهید:

چاپ لیوان های رنگی

هنگام طراحی لیوان های رنگی مانند لیوان های طلایی ، صورتی یا نقره ای ، لازم به یادآوری است که در فرآیند چاپ از جوهر سفید استفاده نمی شود. هرچه رنگ روشن تر باشد ، شفافیت بیشتری دارد و یا شفاف تر می شود. این در تصویر زیر نشان داده شده است:

چاپ لیوان شیشه ای

رنگ های روشن / پاستلی در لیوان شیشه توصیه نمی شود. هرچه رنگ روشن تر باشد ، در محصول نهایی شفافیت بیشتری نشان می دهد. به عنوان مثال ، رنگ سیاه مات خواهد بود ، در حالی که رنگ سفید کاملاً شفاف خواهد بود. رنگ سیاه همیشه به بهترین شکل چاپ می شود. این در تصویر زیر نشان داده شده است:

چاپ لیوان مات

رنگ لیوان مات کمی شفاف چاپ خواهد شد و مانند لیوان شیشه ای کاملاً مات خواهد بود و به بهترین شکل چاپ می شود. در حالی که رنگ سفید کاملاً خواهد بود.

چاپ لیوان سیاه 11 اونس

هنگام طراحی برای لیوان سیاه 11 اونس دو روش وجود دارد که می توانید برای چاپ لیوان موفق استفاده کنید.

روش اول

از RGB Black واقعی (0،0،0) به عنوان پس زمینه استفاده کرده و متن ، تصویر یا گرافیک خود را اضافه کنید. با انجام این کار ، طراحی شما در اطراف ماگ کاملاً یکپارچه به نظر می رسد.

روش دو

چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادویی

سعی کنید از یک عکس استفاده کنید! این روش شبیه به طراحی همه لیوان های دیگر ما است. به سادگی عکس خود را از طریق پارامتر کامل با عناصر مهم طراحی در داخل منطقه امن قرار دهید. این اطمینان می دهد که عکس در سراسر سفید لیوان چاپ شده است.

نکته ها و ترفندها

مهم نیست که از چه روشی استفاده می کنید، برای داشتن یک چاپ موفق باید دستورالعمل های الگو را دنبال کنید. به یاد داشته باشید این راهنماها برای کمک به شما وجود دارد. طرح شما باید همیشه از خط کامل (آبی) عبور کند.

اگر این کار را نکنید طرف دیگر سفید خواهد ماند. اگر می خواهید یک طرف آن عکس باشد و طرف دیگر آن سیاه، باید یک پس زمینه واقعی RGB سیاه (0،0،0) اضافه کنید. سرانجام ، عناصر مهم طراحی شما ، به عنوان مثال متن ، باید در داخل منطقه امن (خط تیره نارنجی) باشد.

سلب مسئولیت

ممکن است لبه چاپ خود را از پس زمینه سیاه یا بارگذاری عکس کم حال مشاهده کنید. این یک اتفاق معمول و نتیجه فرایند چاپ است.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *