منوی دسته بندی

انتخاب لیوان سابلیمیشن

چاپ لیوان سفارشی

بهترین لیوان برای چاپ عکس

لیوان به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات خام سابلیمیشن، در انواع سبک ها، دسته و یا رنگ های داخلی موجود است. اما متداول ترین آنها لیوان سرامیکی سفید “C” 11 اونسی است. اینها از طیف گسترده ای از تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان، تقریباً در بسیاری از سطوح مختلف کیفیت موجود است. همه این لیوان ها با کیفیت مساوی ایجاد نشده اند. اگر لیوان های ارزان پیدا کنید و در کیفیت تصویر، پوشش های نرم یا بی نظمی شکل مشکل دارید، صرفه جویی شما بی ارزش می شود. انتخاب لیوان سابلیمیشن یکی از مهمترین نکات اساسی هر چاپ با کیفیت و خوبی می باشد.

بنابراین چطور وظیفه انتخاب لیوان برای سابلیمیشن را پیش می برید؟ در اینجا 5 نکته اساسی آورده شده است که به شما اطمینان می دهد لیوان های مناسب را انتخاب کنید.

از یک تامین کننده معتبر خرید کنید. در درجه اول و مهمترین، شما می خواهید ماگ های خود را از شخصی بخرید که شهرت فروش محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب دارد.

انتخاب لیوان سابلیمیشن

لیوان ها باید کاملاً گرد و دارای کناره های صاف باشند. همه لیوان ها دارای لبه کوچک یا منحنی تا لبه بالایی و لبه پایین هستند. این منحنی باید بسیار ناچیز باشد، در حالی که ناحیه بین بالا و پایین لیوان تا حد ممکن صاف و مستقیم و کاملاً گرد است. این اجازه می دهد تا پرس حرارتی شما فشار و گرما را برای تولید بهترین کیفیت تصویر فراهم کنند. چاپ کامل از بالا به پایین در کل لیوان به راحتی قابل دستیابی است.

لیوان های با کیفیت پایین می توانند دارای اضلاع ناهموار، انحناها و مخروط های بزرگتر در بالا یا پایین باشند و حتی می توانند دور از هم باشند. همه این موارد می تواند چاپ خوب را به چالش بکشد و چاپ کامل از بالا به پایین را تقریباً غیرممکن می کند. اگر این اتفاق برای شما افتاد، ماگ های اشتباهی را خریداری می کنید و قطعاً باید لیوان های با کیفیت بالا را امتحان کنید.

چاپ لیوان دسته قلبی

لیوان ها باید همیشه دارای پوشش سخت باشند. همه پوشش ها نیز برابر نیستند و تفاوت زیادی در نحوه سابلیمیشن یک پوشش سخت و نرم دارد. پوشش های نرم معمولاً برای تحت الشعاع شدن به دمای پایین تری نیاز دارند. در غیر اینصورت سطح پوشش را می گیرید تا جایی که کاغذ به لیوان می چسبد و جایی که ممکن است هرگز از آن جدا نشوید. از طرف دیگر، پوشش های سخت تا دمای بسیار بالاتر نرم نمی شوند، بنابراین کاغذ شما به هیچ وجه نمی چسبد. یکی دیگر از مزایای بزرگ دیگر این است که پوشش های سخت در ماشین ظرفشویی ایمن نیستند و تصاویری که روی این لیوان ها می گذارید سالها دوام می آورد. بسیار بیشتر از هر لیوان با روکش نرم.

ویژگی لیوان چاپی

لیوان جادویی

لیوان ها باید همیشه دارای سطحی صاف و یکدست باشند. پوشش های تحتانی ممکن است دارای لکه های قابل مشاهده یا حتی مناطق نازک در پوشش باشند. حتی ممکن است نقاطی را مشاهده کنید که هیچ پوششی وجود نداشته باشد و هیچ پوششی برابر با سابلیمیشن نباشد. شما می خواهید یک پایان صاف و براق و بدون نقص را ببینید. لیوان ها باید با رنگ کامل و غنی چاپ شوند. حتی اگر همه نکات بالا را رعایت کنید، تصحیح یک لیوان چاپ شده و دیدن شکل ظاهری آن هیچ جایگزینی ندارد. 

با فرض اینکه همه تنظیمات شما صحیح باشد و مشکلی در سیستم سابلیمیشن شما وجود نداشته باشد، باید رنگ پر جنب و جوش و غنی مشابه تصویر روی مانیتور خود مشاهده کنید. در غیر این صورت، ممکن است لیوان هایی با پوشش کیفیت پایین داشته باشید.

نکته اصلی انتخاب لیوان سابلیمیشن این است که اگر از تنظیمات صحیح، جوهر سابلیمیشن مناسب، کاغذ سابلیمیشن با کیفیت و پرس لیوان خوش ساخت استفاده می کنید، در نتیجه تصحیح لیوان های خود انتظار نتایج عالی دارید. اگر نواحی کمرنگی از رنگ نازک دارید، نمی توانید تا لبه چاپ کنید. رنگهای ضعیف و مات یا مشکل کیفیت دیگری دارید، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که به دنبال لیوان جدیدی بگردید. به هر حال، تفاوت قیمت بین لیوان با روکش نرم و لیوان با کیفیت بالا معمولاً  زیاد نیست و این می تواند با از بین بردن لیوانهای هدر رفته و زمان، همراه با کسب شهرت برای فروش، جبران شود.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چاپ لیوان حرارتی

چاپ سنگ

چاپ تابلوفرش

چاپ تیشرت

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *