منوی دسته بندی

انتخاب جوهر مناسب برای چاپگر جوهر افشان

تاریخچه سابلمیشن

 

جوهر مناسب چاپ

با افزایش محبوبیت پرینترهای جوهرافشان، شاید در مورد جوهرهای رنگی چیزی شنیده باشید. ما در مورد نوع خاص دیگری از جوهر یعنی جوهر سابلیمیشن در پایان این مقاله اطلاعات کسب خواهیم کرد. برای شخص دشوار است که تصمیم بگیرد کدام نوع جوهر برای چه هدفی مناسب است. بیایید در مورد این جوهرها و مکان استفاده از آنها بدانیم.
اول از همه، بیایید به طور خلاصه در مورد شیمی این جوهرها بدانیم. جوهرهای رنگ از رنگهای رنگی ساخته شده اند. آنها ذرات بسیار ریز از رنگ هستند که به طور کامل در آب حل می شوند. جوهرهای مبتنی بر رنگ مانند محلول شفاف به نظر می رسند. جوهرهای رنگی ذرات بزرگی از رنگ هستند که در آب حل نمی شوند. ذرات رنگدانه با کمک یک فن آوری خاص در جوهر معلق نگه داشته می شوند.

جوهرهای مبتنی بر رنگ برای کاربردهای عمومی چاپ اسناد مناسب هستند. آنها همچنین گزینه ای عالی برای چاپ عکس روی لیوان هستند. این جوهرها همچنین برای برنامه های هنر گرافیک با عمر کوتاه مانند بنرهای رویداد، پوسترهای نمایشگاه و غیره مناسب هستند و جوهرهای مبتنی بر رنگ، رنگهای زنده را ارائه می دهند و رنگ ها را به طور دقیق تولید می کنند.

جوهر سابلیمیشن

به طور کلی جوهرهای سابلیمیشن از ماندگاری و دوام بالاتری برخوردار هستند. جوهرهای مبتنی بر رنگدانه برای چاپ اسناد تجاری ایده آل هستند. چاپ حتی روی کاغذهای ساده نیز سریع چاپ می شود. جوهرهای رنگی برای چاپ عکس حرفه ای، تابلو های داخلی و پوستر نیز بسیار محبوب هستند.

مقاومت عالی در برابر محو شدن رنگ های رنگدانه، آنها را به گزینه ای ایده آل برای چاپ تابلوفرش تبدیل می کند. چاپ جوهرهای رنگدانه بسیار تیز است و خونریزی بین رنگی ندارد.

جوهرهای رنگی پیشرفته از طیف رنگی خوبی برخوردار هستند، همچنین از نشاط رنگی بالایی برخوردار هستند. ماندگاری جوهرهای رنگی در مقایسه با جوهرهای رنگی کمی کمتر است.

امیدواریم اکنون شما بدانید که کدام نوع جوهر را برای چاپگر خود انتخاب کنید. بعضی از چاپگرها وجود دارند که یک مجموعه مرکب از Pigment & Dye را ارائه می دهند. در این چاپگرها ، جوهر سیاه رنگی است. جوهرهای فیروزه ای، سرخابی و زرد مبتنی بر رنگ هستند. هنگام چاپ سند، از رنگ سیاه استفاده می شود.

هنگام چاپ عکس ها، از جوهر مبتنی بر رنگ استفاده می شود. جوهر سیاه عکس با مخلوط کردن C ، M و Y تولید می شود. این نوع چاپگرها مزایای هر دو نوع جوهر را دارند. چاپگرهای Canon Pixma G سری Ink Tank، چاپگرهای سری Epson Ecotank L4150 ، L6150 چند نمونه از این چاپگرها هستند.
این ما را به جوهر سابلیمیشن می رساند. این نوع خاصی از جوهر مبتنی بر رنگ است که ماهیتی شبیه به جوهرهای رنگی برای چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا چاپ تیشرت دارد.

این رنگ ها خاصیت ویژه ای دارند که با گرم شدن به بخار رنگ تبدیل می شوند. وقتی با این جوهرها چاپ می کنیم و کاغذ را با تجهیزات خاصی گرم می کنیم؛ این بخارات رنگی را می توان به پارچه های پلی استر یا بسترهای روکش دار مانند چاپ لیوان، گارد موبایل ، بشقاب ، قاب عکس کریستال و غیره منتقل کرد. این جوهرها فقط برای کسب و کار هدایای شخصی استفاده می شوند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری درباره جوهر سابلیمیشن در وبلاگ ما بیاموزید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *