منوی دسته بندی

اصول طراحی یک تیشرت از ابتدا

چاپ تیشرت

اصول طراحی یک تیشرت از ابتدا

دلایل متفاوتی وجود دارد که ممکن است شما برای طراحی تی شرت خود انتخاب کنید. این می تواند برای فروش در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود، ایجاد روحیه در تیم شرکت شما، هدیه دادن یا حتی چاپ روی لباس شخصی باشد.

تی شرت های مارک دار نیز می توانند یک استراتژی بازاریابی بسیار موثر باشند، زیرا تحقیقات نشان می دهد که 57 درصد از مصرف کنندگان به شرکت هایی که یک تیشرت رایگان به آنها داده اند، با رضایت بیشتری نگاه می کنند.
هدف شما هرچه باشد، اصول طراحی تی شرت شخصی از ابتدا نباید یک پروسه دشوار گران قیمت و پر استرس باشد. با دنبال کردن این مراحل، می توانید اولین پروژه پیراهن DIY خود را با موفقیت انجام دهید.

اصول طراحی تی شرت

هدف خود را مشخص کنید

برای به حداکثر رساندن تأثیر یا سودآوری تی شرت سفارشی خود، مهم است که به این فکر کنید که چرا آن را ایجاد کرده اید. جلب توجه همیشه به این معنی نیست که تی شرت شما باید روشن و جسورانه باشد. گاهی اوقات ، یک طراحی تمیز و مینیمالیستی، همراه با یک شعار قوی، نماد نگاری زیبا و هشتگ به یاد ماندنی، تنها چیزی است که شما برای شروع یک مکالمه نیاز دارید.
همچنین ممکن است پیراهن هایی برای فروش در وب سایت خود، فروشگاه تجارت الکترونیک یا حتی در یک فروشگاه آجر و ملات ایجاد کنید. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

نکات مهم

در مرحله اول ، اگر از قبل یک برند معتبر دارید، باید مطمئن شوید که تی شرت های شما با زیبایی، ارزش ها و شخصیت موجود شما مطابقت دارد.

شما همچنین می خواهید هنگام طراحی پیراهن های سفارشی خود، مخاطبان مورد نظر خود را در ذهن خود نگه دارید. آنها نه تنها باید نشان تجاری شما را نشان دهند، بلکه باید چیزی باشند که واقعاً به پوشیدن آن در ملاء عام افتخار می کنند!

ممکن است بخواهید نظرسنجی یا تحقیقات بازار را در نظر بگیرید تا قبل از شروع طراحی، سبک ها، چاپ ، ظاهر و پارچه هایی را که ترجیح می دهند تعیین کنید. انجام این کار از ابتدا می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و پول شما کمک کند!

رنگهای خود را انتخاب کنید

تا حدودی، رنگهای تجاری موجود شما (در صورت وجود آنها) و مخاطبان شما طرح رنگ پیراهن های شما را راهنمایی می کنند. با این حال، هنگام انتخاب رنگ باید به چند نکته دیگر توجه کنید.
اولا ، شما همیشه مجبور نیستید از کل پالت رنگ مارک خود در کالاهای خود استفاده کنید – و در بسیاری موارد ، نباید!
در حالی که آزمایش انواع رنگ ها ممکن است در کانال های رسانه های اجتماعی شما یا حتی بسته بندی مارک شما خوب عمل کند، اما همیشه به خوبی به لباس تبدیل نمی شود.

اصول طراحی تیشرت

بسیاری از مردم ترجیح می دهند از لباس های “بلند” به نفع قطعات ساده تر اجتناب کنند ، و هدف در اینجا این است که تا حد ممکن پوشیدنی باشد. بنابراین ، برای مثال ، اگر پالت مارک شما متشکل از نقره ، آبی ، بنفش و مشکی است، می توانید هنگام طراحی تی شرت های خود، آن را به دو تا سه رنگ تغییر دهید.
با سه رنگ اصلی، این طرح زیبا یک نمونه عالی از رنگی است که به خوبی انجام شده است. این پر جنب و جوش و مکمل است بدون احساس طاقت فرسا. شما می توانید آن را با رنگ های مارک خود با قالب تی شرت سفارشی کنید.
همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هنگام ایجاد تی شرت با دو مجموعه رنگ کار می کنید. اول رنگ پارچه شماست، و دوم رنگهای گرافیکی، لوگو یا تصاویر شما. برای اطمینان از اینکه چاپ تی شرت شما از نظر بصری هماهنگ است، باید مطمئن شوید که این دو مکمل یکدیگر هستند.
برای اطمینان از اینکه رنگ پارچه و طرح شما مکمل یکدیگر هستند، هنگام شروع اصول طراحی تیشرت، از رنگ پارچه خود به عنوان پایه استفاده کنید

چاپ تیشرت

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *