منوی دسته بندی

آیا روشهای چاپ برای بازاریابی می تواند به مشاغل کوچک کمک کند؟

چاپ و تبلیغات

آیا روشهای چاپ برای بازاریابی می تواند به مشاغل کوچک کمک کند؟

آیا مردم هنوز از روشهای تبلیغات چاپی برای کسب و کار خود استفاده می کنند؟ آیا چاپ کارت ویزیت، تراکت، بروشور، کاتالوگ و… هنوز روشهای پر بازده و سوداوری می باشند؟
اگر دنبال بدست آوردن استراتژی موثر در بازاریابی هستید مطمئناً این سوالات را از خود می پرسید.
پاسخ کوتاه بله است! چاپ بسیار زنده و ماندگار است. تکنیک ها و رسانه های بازاریابی چاپی قدیمی مانند بنر ، بروشور و پوسترها برای مشاغل کوچک حتی در عصر دیجیتال ضروری هستند.
و امروزه روشهای نوین چاپ مانند چاپ لیوان، چاپ روی تیشرت و… یکی از موثرترین و ماندگار ترین شیوه های تبلیغاتی نوین می باشد.

چرا بازاریابی چاپی هنوز اهمیت دارد

طبق نظرسنجی بازاریابی شرپا، چاپ معتبرترین رسانه بازاریابی است. علاوه بر این ، مرکز تصمیم گیری عصبی دانشگاه تمپل، با همکاری سرویس پستی ایالات متحده، دریافت که تبلیغات چاپ شده واکنش احساسی قوی تری نسبت به تبلیغات دیجیتال ایجاد می کند.
تبلیغات دیجیتال فاکتورهای حسی و احساسی کلیدی خاصی مانند تبلیغات چاپی ندارند. به همین دلیل، مردم زمان بیشتری را صرف “مصرف” تبلیغات چاپی می کنند و آنها را بهتر به خاطر می آورند.

به عنوان مثال چاپ روی لیوان یکی از روشهای چاپ می باشد که تا سالیان سال در دسترس مداوم مشتری می باشد و تبلیغات شما ملکه ذهن مخاطب می گردد.
مصرف کنندگان فقط می توانند تبلیغات دیجیتالی را ببینند و بشنوند. وقتی نوبت به چاپ تبلیغات می رسد، آنها می توانند صفحات را بگیرند، بافت را حس کنند و حتی بوی مواد را حس کنند.
این باعث می شود تجربه کامل تر شود. به همین دلیل است که ما دعوت نامه های عروسی و اطلاعیه های رسمی را چاپ می کنیم. در مقایسه با چاپ، بازاریابی دیجیتال می تواند غیر شخصی به نظر برسد.

چاپ و تبلیغات

تمرکز بر نشریات محلی

اگر می خواهید با چاپ تأثیر بگذارید، نیازی به تبلیغ در مجله بزرگ یا روزنامه ملی ندارید. تبلیغات چاپی در نشریات محلی می تواند به شما در پیشبرد برداشت ها و آگاهی کمک کند.
تبلیغات در نشریات محلی معمولاً مقرون به صرفه تر است، بنابراین تبلیغات در چند شماره باید مقرون به صرفه باشد. اگر جمعیت شناسی قدیمی را هدف قرار می دهید، می توانید نتایج خوبی را با صفحات زرد انتظار داشته باشید.
به طور طبیعی، می توانید تبلیغات را در بنر ، تراکت یا کاتالوگ و روزنامه هایی که بین مخاطبان مورد علاقه شما محبوب است، چاپ کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما به مادران هزاره ای که در منطقه خلیج زندگی می کنند توجه دارد، می توانید کسب و کار خود را در یک نشریه والدین تبلیغ کنید.

بروشورها ، پوسترها ، بنرهای PVC ، پست مستقیم و کارت های ویزیت یک راه حل عالی برای مشاغل کوچک است که به ترافیک محلی متکی هستند. علاوه بر این، می توانید خدمات مکان یابی و بازاریابی موتورهای جستجو را با تاکتیک های چاپ ترکیب کنید تا پیشنهادات خاصی را در مناطق خاص هدف قرار دهید.

همچنین چاپ داده های متغیری وجود دارد که به شما امکان می دهد کمپین های چاپی را با پیام های مختلف برای مکان های مختلف اجرا کنید.

دسترسی به مصرف کنندگان در مناطق روستایی

به گفته مرکز تحقیقات پیو، حدود یک چهارم آمریکاییانی که در حومه شهر زندگی می کنند ادعا می کنند که دسترسی به اینترنت پرسرعت در منطقه خود مشکلی است.

بنابراین، بازاریابی دیجیتال هنگامی که سعی می کنید به مصرف کنندگانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند برسید، ممکن است چندان مثر نباشد.
افرادی که در حومه شهر زندگی می کنند به جای استفاده از پورتال های آنلاین، به کارت ویزیت ها و تراکت ها تکیه می کنند. در شهرهای کوچک ، حدود ⅔ از ساکنان روزنامه های جامعه را می خوانند.

علاوه بر این ، یک کمپین پست مستقیم یکی از بهترین روش ها برای هدف قرار دادن خانوارها در یک منطقه خاص است.

تبلیغات

تبلیغات محلی

اگر در حال نمایش خط تولید جدید یا میزبانی رویدادی برای افتتاحیه بزرگ خود هستید، بازاریابی چاپی می تواند به شما در جذب شرکت کننده کمک کند. برای افزایش حضور، می توانید دعوتنامه هایی را برای مشتریانی ارسال کنید که تصمیم به دریافت ارتباطات گرفته اند.
به طور طبیعی، بنر ها  و آگهی های روزنامه نیز کار می کنند. برای ردیابی اثربخشی کمپین خود، می توانید یک نظرسنجی را پس از رویداد شروع کنید. از شرکت کنندگان بپرسید که چگونه از آن مطلع شده اند. (دهان به دهان ، پست مستقیم ، بیلبورد و غیره)

در این رویداد، می توانید چنین تبلیغاتی را انجام دهید. به عنوان مثال چاپ عکس روی لیوان ، فنجان و تیشرت.
همچنین می توانید یک صفحه نمایش تهیه کرده و رویداد خود را در رویدادهای مشابه در آن منطقه تبلیغ کنید. برای جلب توجه، می توانید از بنرهای کششی استفاده کنید. کانال های بازاریابی چاپی سنتی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ رویدادهای محلی است.

ایجاد پایگاه مشتری وفادار

اکثر مشاغل کوچک برای بقا به مشاغل تکراری وابسته هستند. این چیزی است که بازاریابی چاپی می تواند در آن به شما کمک کند. نکته اصلی استفاده از تاکتیک های مناسب است.
برای به دست آوردن مشتریان مکرر، ابتدا باید آنها را جذب کنید. برای تبدیل آنها، می توانید از کوپن های چاپ شده و کدهای تبلیغاتی استفاده کنید. مشتریان عاشق خدمات رایگان هستند.
مشارکت های فروش متقابل یک راه عالی برای انتشار کوپن ها است و به احتمال زیاد شما می توانید یک تجارت غیر رقابتی در منطقه خود پیدا کنید که از همکاری با شما بسیار خوشحال خواهد شد.
بروشورها ، تراکت ها و کاتالوگ ها یکی دیگر از راه های عالی برای توزیع کوپن ها است. هنگامی که مشتریان احتمالی را به مشتریان تبدیل می کنید، می توانید صدور کارت های وفاداری را شروع کنید. تا آنها را تشویق به ماندن در اطراف خود کنید. حدود 64 درصد از مشاغل کوچک که دارای برنامه وفاداری به مشتریان هستند گزارش می دهند که این برنامه مثر بوده است.
مشوق های مبتنی بر بازدیدها راهی عالی برای کسب درآمد مجدد است. به طوری که مردم همچنان برمی گردند، همه کوپن ها و تخفیف های خود را محدود به زمان کنید.

علاوه بر این، از آنجا که مشتریان به احتمال زیاد کارت های وفاداری خود را در کیف خود نگه می دارند، تبلیغات ملموسی برای شرکت شما خواهند بود.

نتیجه گیری

هنگامی که شما در حال راه اندازی یک کسب و کار کوچک هستید، برای جذب مشتری به تمام کمک هایی که می توانید داشته باشید نیاز دارید. بازاریابی چاپی به شما کمک می کند تا تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود را جذب کرده و پیوند عمیق تری با مشتریان منطقه خود ایجاد کنید.

ترکیب مناسب بازاریابی چاپی و بازاریابی دیجیتال، کسب و کار شما را به موفقیت می رساند.

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *