منوی دسته بندی

آیا تجارت شما از تعطیلات و رویدادهای خاص استفاده می کند؟

چاپ عکس روی لیوان

آیا تجارت شما از تعطیلات و رویدادهای خاص استفاده می کند؟

در حالی که اکثر مشاغل دارای جایگاهی خاص هستند که دوست ندارند خیلی از آن دور شوند، اما شما با عدم استفاده از تعطیلات و رویدادهای خاص در طول سال به نفع خود نیستید. از طیف وسیعی از محصولات آماده حمل تا کارهای چاپی سفارشی، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از فصل تعطیلات سود ببرید.

بهترین هدیه به مناسبت های مختلف

عید نوروز

یکی از بهترین اعیاد بین ایرانیاین از دیرباز تا کنون بوده است و ما ایرانیان در این ایام خاص بهترین لباس را پوشیده و به دید وبازدید همدیگر می رویم و هدایای مختلفی مخصوصاً به کودکان می دهیم. اکنون زمان مناسب برای شروع تبلیغ چاپ تی شرت های جشن و لباس های دیگر برای کل خانواده است.

از شخصی سازی گرفته تا تبریک های استاندارد ، گزینه ها بی پایان هستند. چرا عکس عزیزانتان را با تم نوروز روی تیشرت چاپ نمی کنید؟ یا از چاپ لیوان با تم نوروز لذت نمی برید و به عنوان بهترین هدیه استفاده نمی کنید؟ روش های بسیاری وجود دارد که می توانید برخی از تعطیلات را به کسب و کار خود تزریق کنید.

ولنتاین

یکی از بهترین روزها ویژه زوج ها و عشاق عزیز روز ولنتاین است که با هدایای خاص یکدیگر را سورپرایز می کنند. یکی از بهترین هدیه ها ویژه این روز چاپ ست تیشرت با عکس شخصی و یا چاپ لیوان با عکس دلخواه و متن های عاشقانه می باشد. همچنین چاپ عکس روی سنگ جزو بهترین و نفیس ترین هدایا می باشد که می توانید به همسرتان هدیه بدهید و سالیان سال این هدیه ماندگار یاداور روزهای زیبای شما باشد.

همچنین میتوانید با چاپ کوسن دکوراسیون منزل خود را با عکس های زیبا و جذاب خود بیارایید و همیشه نظاره گر خاطرات زیبا و شیرین خود باشید. چاپ کوسن جزو بهترین چاپ های جذاب و دوست داشتنی به مناسبت ولنتاین می باشد.

روز مادر

کدام مادر دوست ندارد یک چاپ تیشرت با نقش و نگارهای فرزندانش که جلوی آن نقش بسته است، دریافت کند؟ من مطمئن هستم که او همچنین یک چاپ عکس روی ساعت و یا چاپ بشقاب یا هر مورد دیگری که فکرش را بکنید دوست دارد. این نوعی رویداد ویژه است که در آن هدایای احساسی حکمرانی می کنند – چاپ مستقیم لباس ، انتقال حرارت و تصعید رنگ همه روش های عالی برای شخصی سازی همه چیز است.

روز پدر

پدر نیز عاشق هدایای شخصی است! از چاپ تیشرت و جلیقه ای گرفته تا چاپ عکس روی لیوان و کلاه، یک شعار ساده مانند “بزرگترین پدر جهان” را بر روی آن بکشید و او بسیار خوشحال خواهد شد. یا یک قدم جلوتر بروید و نام فرزندانش را وارد کنید یا حتی عکس بگیرید. می توانید از چاپ عکس روی تابلوفرش نیز بهره ببرید و یک عکس خانوادگی از بچه ها و نوه ها چاپ کرده و آن را به عنوان هدیه روز پدر به پدر یا پدربزرگ عزیزتان هدیه دهید و نگران بافت و زمان طولانی مدت بافت فرش نباشید.

همکاران ارشد ما یک روزه با تبدیل عکس به تابلوفرش با بالاترین کیفیت چاپ این هدیه ارزشمند را به شما عزیزان ارائه می دهند و با حداقل هزینه می توانید یکی از نفیس ترین هدایا را به عزیزانتان بدهید.

شب یلدا

شب چله به عنوان بلندترین شب سال، برای ما ایرانی‌ها پر از خاطره است؛ از زمان کودکی که انشای شب یلدا می‌نوشتیم تا جمع شدن فامیل، انداختن سفره شب یلدا، تزیین انار شب یلدا و گوش دادن به شعر و قصه زیر کرسی.

می توانید از این شب طلایی استفاده کنید و بهترین هدایای تبلیغاتی را با چاپ لوگو روی لیوان یا چاپ عکس روی تیشرت و چاپ قاب کریستال یا چاپ پازل های تبلیغاتی ویژه کودکان و نوجوانان استفاده کنید و برندتان را همیشه در ذهن ها ماندگار کنید. چاپ پازل جزو بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان می باشد که بسیار تاثیر گذار می باشد.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

چاپ ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *