منوی دسته بندی

آموزش چاپ پازل در خانه

چاپ پازل

آموزش چاپ پازل در خانه

بسیار پیش آمده که در مناسبت های مختلف به دنبال هدیه ای جذاب و ارزان قیمت برای عزیزانمان باشیم و بخواهیم محیطی مفرح را ایجاد کنیم. مخصوصا برای کودکان و نوجوانان هدیه ای سرگرم کننده و جذاب که بتواند حس هیجان را در آنها ایجاد کند. یا به مناسبت تولد، سالگرد ازدواج، فارغ التحصیلی و… دنبال یک کادو زیبا و ماندگار هستیم.

پیشنهاد چاپ حامد برای هدیه ای زیبا و جذاب چاپ عکس روی پازل می باشد که در عین زیبایی قیمت بسیار مناسب و ارزان دارد و میتوانید به راحتی در منزل با حداقل امکانات اقدام به چاپ پازل نمایید. این هدیه ممکن است جنبه مادی بالایی نداشته باشد ولی می تواند زیباترین لبخند را به لب عزیزانتان بنشاند.
ما در این مقاله سعی کردم آموزش گام به گام چاپ پازل با عکس شخصی را شرح دهیم تا شما بتوانید به راحتی در منزل از این هدیه زیبا استفاده کنید و آن را به دوستان خود تقدیم کنید. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه میتوان در خانه چاپ پازل داشته باشم؟ پس ما با همراه باشید تا بتوانید به راحتی یک چاپ پازل فوری و ارزان داشته باشید.
اولین توصیه ما به شما این است که این کار را به شرکت های چاپ پازل بسپارید تا اگر برای مواد مصرفی مشکل تهیه دارید بدون دردسر پازل عکس خود را تهیه کنید. یا اینکه میتوانید با کمی صرف وقت خودتان به راحتی در خانه این چاپ را داشته باشید.


لوازم مورد نیاز

پازل سابلیمیشن با قابلیت جذب جوهر، کاغذ سابلیمیشن، جوهر سابلیمیشن، اتو، چسب نسوز، انتخاب عکس مناسب

مرحله اول:

ابتدا بهترین و با کیفیت ترین عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید. انتخاب عکس با کیفیت بالا تاثیر بسیار زیادی در کیفیت چاپ دارد. میتوانید عکس خود را در نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ متناسب با اندازه پازل ایجاد نمایید.

مرحله دوم:

عکس خود را با استفاده از چاپگر سابلیمیشن، جوهر مخصوص و کاغذ مخصوص سابلیمیشن به چاپ برسانید. حتما توجه داشته باشید از جوهر مخصوص استفاده کنید تا طرح به پازل منتقل گردد. اگر تجهیزات مورد نظر را ندارید میتوانید کار چاپ پازل را به عهده شرکت های مربوطه بگذارید چاپ حامد یکی از بهترین کیفت چاپ روی پازل را دارا می باشد.

مرحله سوم:

در این مرحله سعی کنید عکس خود را متناسب با اندازه پازل برش داده و با استفاده از چسب نسوز آن را به پازل فیکس نمایید. دقت داشته باشید که حتما کاغذ به پازل کامل ثابت شود که در زیر اتو بر اثر فشار جابجا نشود و طرح خوب چاپ شود.

چاپ پازل

مرحله چهارم

در این مرحله ابتدا اگر اتوی شما بخار هست و از آب استفاده میکنید آب را کاملا خالی کرده. سپس دمای اتو را به بالاترین درجه تنظیم کنید. حدود 40 ثانیه با حداکثر دما روی پازل نگه دارید. سعی کنید اتو را به صورت یکسان به کل پازل بکشید تا طرح یکنواخت چاپ شود. دقت داشته باشید که در حین اتو عکس از روی پازل جابجا نگردد.

مرحله پایانی

میتوانید به راحتی کاغذ را از پازل جدا کرده و چاپ پازل خود نهایت لذت را ببرید. می توانید از چاپ پازل های قلبی برای همسرتان استفاده کنید و هدیه ای عاشقانه به او بدهید.
امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید و بتوانید در خانه از چاپ روی پازل استفاده نمایید. همکاران ما همچنین آموزش چاپ عکس روی لیوان را برای شما عزیزان تهیه نموده اند که میتوانید در منزل از این آموزش استفاده نمایید

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *