منوی دسته بندی

دستورالعمل گام به گام نحوه آموزش چاپ لیوان

چاپ عکس روی لیوان

دستورالعمل گام به گام نحوه آموزش چاپ لیوان

دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید لیوان خود را طراحی کنید. با استفاده از کاغذ سابلیمیشن صحیح و دستگاه فشار لیوان، می توانید هر لیوان، بطری آب یا لیوان مسافرتی را که دوست دارید تقریباً با هر چیزی که فکرش را بکنید طراحی کنید. دستورالعمل گام به گام ما را در مورد آموزش چاپ عکس روی لیوان بررسی کنید؟

برای استفاده از لیوان مخصوصاً در ولنتاین یا هدیه برای سالگرد ازدواج و… لیوان چاپ کنید. ماگ حرارتی بهترین دوست هر کسی است. در صورت تمایل می تواند آنها را به یک صاحب مشاغل تبدیل کند. آنها می توانند برای تبلیغ شرکت خود لیوان درست کنند. یا می توانید برای پدربزرگ و مادربزرگتان لیوان با عکس دلخواه چاپ کنید. امکانات بی پایان است.

چاپ عکس روی لیوان حرارتی

آیا به یک پرس گرم افقی یا عمودی برای چاپ لیوان نیاز دارید؟

با فشار گرمای عمودی، موردی که می خواهید گرافیک را روی آن اعمال کنید فقط کاغذ پایین می آید، بنابراین اگر می خواستید گرافیک را بالاتر استفاده کنید، دیگر نمی توانید. با استفاده از یک فشار حرارتی افقی، می توانید عکس را در هر جایی از فشار حرارتی قرار دهید. به شرطی که سطح مورد نظر برای قرار دادن گرافیک روی آن فشار داده شود.

به طور عمده به این فکر کنید که آیا فقط با چاپ لیوان های سفارشی کار می کنید یا چیزهایی که بلندتر هستند نیز.

ممکن است بخواهید هزینه را به عنوان یک عامل بالقوه در داشتن فشار لیوان افقی یا عمودی در نظر بگیرید. حداقل در ابتدا تا زمانی که بتوانید آن را ارتقا دهید.

آیا کاغذ سابلیمیشن صحیح برای چاپ لیوان دارید؟

می توانید گرافیک های زیادی را که از قبل ساخته شده اند و آماده قرار گرفتن در لیوان تبلیغاتی، لیوان مسافرتی یا بطری آب هستند، بدست آورید. با این حال، شما همچنین می توانید کاغذ سابلیمیشن خالی خریداری کرده و با استفاده از چاپگر خود در خانه روی آن چاپ کنید. (به شرطی که از کاغذ سابلیمیشن صحیح با چاپگر جوهر افشان صحیح استفاده کنید). و هر طرحی را که دوست دارید ایجاد کنید. این برای شرکتهایی که می خواهند از طراحان گرافیک خودشان و یا حتی برای کارفرمایان بسیار مناسب است.

این زمان مناسب برای یادگیری نحوه استفاده از برنامه ای مانند PhotoShop برای ساختن طرح های عالی برای لیوان و بطری آب است. که اگر از قبل با این برنامه آشنایی ندارید، عکس خود را چاپ کنید.

اطمینان حاصل کنید که حتی اگر چاپگر صحیحی داشته باشید، از جوهر صحیح استفاده می کنید. بعضی از چاپگرها جوهر متفاوتی برای استفاده با چاپ عادی و استفاده از چاپ عکس دارند. با سازنده چاپگر یا مارک مقاله سابلیمیشن مشورت کنید تا ببینید از کدام یک استفاده می کنید.

چه مدت و چه اندازه باید فشار دهید؟

این سوال بسیار مهمی است که باید بپرسید و برای هر دستگاهی متفاوت است. بنابراین مهم است که دستورالعمل های همراه با دستگاه خود را با دقت مطالعه کنید. در صورت لزوم برای خود یک برگه راهنما درست کنید تا بتوانید به سرعت به یاد بیاورید که برای هر نوع آیتم چند ثانیه و چقدر فشار دهید. چه چیزی از آن ساخته شده و چه نوع گرافیک.

برخی از دستورالعمل ها در حال حاضر یک صفحه راهنما برای شما ساخته اند. گمش نکنید

دقیقاً مانند مایکروویوها و اجاق گازها، پرسهای حرارتی لیوان هر کدام در گرمایش بی نظیر هستند. بنابراین شناختن نحوه گرم شدن، اعمال گرافیک و خنک شدن دستگاه خاص شما ممکن است مدتی طول بکشد.

ملاحظات دیگر:

مطمئن باشید محصولی که می خواهید از آن گرافیک استفاده کنید از نظر حرارت ایمن نیستند. در وهله اول برای مایعات گرم استفاده می شود. در غیر این صورت، اگر شیشه ای یا سرامیکی باشند ممکن است ترک بخورند یا خرد شوند. یا اگر فلز یا پلاستیک باشند ذوب شوند.

هر دستگاه باید دارای کنترل دما باشد. شما باید این کار را دنبال کنید تا بعد از هر بار استفاده دستگاه خنک شود. این در حین کار با فشار دادن داغ می شود و لازم است قبل از رفتن به برنامه بعدی به دمای کم برگردد.

با یک اینفوگرافیک نگاهی به کل مراحل می اندازیم.

نتیجه گیری:

بنابراین اکنون که در مورد پرسهای گرمایی لیوان و نحوه ایجاد طرح های خود بر روی لیوان ها اطلاعات دارید. چگونه می توان پرس گرم کرد و کار ساخت را شروع کرد؟ خوب، در اینجا چند محصول وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:

دستگاه پرس حراتی چاپ لیوان

این دستگاه می تواند تقریباً با هر نوع ماگ حرارتی که می خواهید برای گرم کردن پرس فشار دهید مقابله کرده و آن را به یکی از پر کاربردترین فشارهای حرارتی موجود در بازار تبدیل می کند.

دستگاه چاپ فنجان:

این دستگاه دارای نظرات بسیار خوبی است و برای شخصی که تازه می خواهد کار خود را شروع کند، قیمت بسیار خوبی است.

کاغذ انتقال حرارت سابلیمیشن:

با استفاده از آن کاغذ سابلیمیشن، آن طرح ها را روی برخی از لیوان ها، لیوان های مسافرتی، بطری های آب و … دریافت کنید!

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *